Przejdź do stopki

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” POSTĘPOWANIE NR 1

Treść

UWAGA: W DNIU 26.06.2017 ZOSTAŁY OPUBLOKOWANE WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ!

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Gmina Sucha Beskidzka - Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (33) 874-95-50, faks (33) 874-95-48, ogłasza przetarg nieograniczony - na realizację zadania pn.:

„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 postępowanie nr 1”


Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
32322000-6, 38652100-1, 48190000-6


Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i instalacja pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjum w Suchej Beskidzkiej w ramach projektu: „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałania 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne.

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) tablice interaktywne wraz z projektorami (zestaw) -4 szt.,
b) pakiet oprogramowania do pracy metodą projektu na tablice interaktywne -3 szt.,
c) pakiet oprogramowania do nauki przedmiotów matematyczno- przyrodniczych na tablice interaktywne -3 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłużej niż do 21 dni od daty zawarcia umowy.

Termin i sposób składania ofert
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 55. Termin składania ofert upływa dnia 29.06.2017 r. o godz. 09:30.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.06.2017 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna). Oferty należy sporządzić w języku polskim.

 

Dostęp do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) została udostępniona wykonawcom na stronie internetowej Zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl (zakładka „Zamówienia publiczne”) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego prowadzonym na stronie www.wrotamalopolski.pl. SIWZ w wersji „papierowej” nie będzie przekazywana wykonawcom.

Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.

Podstawy wykluczenia z postępowania
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1) Przesłanek obligatoryjnych z art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy,
2) Przesłanki fakultatywnej z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy tzn. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, ze zm.).

 

Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załączniki nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 i 3, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca dostarczy dokument, potwierdzający brak podstaw wykluczenia tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.


Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
- cena brutto – 60%
- termin realizacji zamówienia – 40%

Pozostałe informacje dotyczące postępowania
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 21.06.2017 r.

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.

W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

3. Formularze edytowalne

 

 

                                                                                                                        Kierownik

                                                                                                          Centrum Usług Wspólnych

                                                                                                                       Beata Gołuszka

 


 

Sucha Beskidzka 26.06.2017 r.

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12-0396/16-00 postępowanie nr 1”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w dniu 23.06.2017 r. wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Treść zapytania i odpowiedź Zamawiającego podano poniżej.

 

Pytanie:
Biorąc pod uwagę obowiązujące standardy i wymogi edukacyjne w procesie dydaktycznym, jednocześnie myśląc o kompletnym zestawie interaktywnym, który składa się z: tablicy interaktywnej, projektora wizyjnego i głośników.
Czy Zamawiający przewiduje w dostawie i montażu zestawu interaktywnego (tj. tablica interaktywna + projektor krótkoogniskowy) dostawę i montaż głośników będących integralną częścią zestawu interaktywnego (tablicy)?
Jeżeli Państwo przewidują tablicę z głośnikami, to czy głośniki powinny być tego samego producenta, co tablice interaktywne, zapewniając kompatybilny zestaw, dzięki czemu możliwe jest wyeliminowanie błędów w działaniu systemu?

 

Odpowiedź:
Zamawiający ma na celu zamówienie i zakup m.in. zestawu multimedialnego. Zestaw składa się z tablicy interaktywnej, projektora oraz głośnika/ów. Intencją Zamawiającego jest by zestaw był kompletny i spełniający najwyższe wymogi stosowane w procesach dydaktycznych, w tym kontekście zestaw musi stanowić prawidłowo w sensie technicznym i ergonomicznym funkcjonującą całość. Instalacja sprzętu musi pozwalać na jego skuteczną i bezproblemową (także w sensie ergonomicznym) eksploatację w warunkach szkolnych. Przy czym powołując się na zapis OPZ "Po instalacji Wykonawca jest zobowiązany do zintegrowania oraz uruchomienia sprzętu " zestaw musi być kompletny i zintegrowany, musi posiadać zainstalowaną moc dźwięku minimum 1 x 2 watt. W tym kontekście Zamawiający wymaga by głośnik/głośniki był/y całkowicie kompatybilne z zestawem.
Zamawiający dopuszcza by:
- głośnik/ki były wbudowane w tablicę interaktywną,
jak także by:
- zestaw głośników stanowił niezależny element zintegrowany z systemem multimedialnym stanowiąc jego integralną cześć.
Zamawiający nie wymaga by w sytuacji dostawy zestawu głośników zewnętrznych zintegrowanych w zestaw multimedialny producent głośników był taki sam jak tablicy interaktywnej. Przy czym w takiej sytuacji głośniki muszą być całkowicie kompatybilne z tablicą, a gwarancja na oferowane głośniki to minimum 2 lata i musi być zgodna z zapisami wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ § 14 Warunki gwarancji.

Zamawiający informuje, że powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią SIWZ w przedmiotowym postępowaniu.
 

 

 

                                                                                                                                                   Kierownik
                                                                                                                                    Centrum Usług Wspólnych

                                                                                                                                               Beata Gołuszka

 


 

Sucha Beskidzka 29.06.2017 r.


  
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

W imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka - Centrum Usług Wspólnych – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania  w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12-0396/16-00 postępowanie nr 1”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wpłynęły 4 oferty.
Szczegółowe informacje o złożonych ofertach zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia.
 
 
 
ZAŁĄCZNIK:
Informacja z otwarcia ofert 
 
 
 
                                                                                             Kierownik Centrum Usług Wspólnych
                                                                                                         w Suchej Beskidzkiej
                                                                                                               Beata Gołuszka

 


Sucha Beskidzka 10.07.2017 r.

 


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka - Centrum Usług Wspólnych – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12-0396/16-00 postępowanie nr 1”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta złożona przez:

Centrum Komputerowe Planeta
Marcin Dejas
ul. Piwna 32
43-100 Tychy


Pełną treść zawiadomienia o wyborze oferty zawiera załącznik do niniejszego ogłoszenia.


ZAŁĄCZNIK:
Zawiadomienie o wyborze oferty



                                                                                                  Kierownik Centrum Usług Wspólnych
                                                                                                               w Suchej Beskidzkiej
                                                                                                                     Beata Gołuszka