Przejdź do stopki

PRZETARG ORGANIZOWANY PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - Zorganizowanie usług wsparcia i aktywizacji rodzin – asystent rodzinny

Treść

Sucha Beskidzka 09.08.2012 r.

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
 
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34 – 200 Sucha Beskidzka, tel. (33) 874-22-43, fax (33) 874-22-43, ogłasza przetarg nieograniczony na:
 
Zorganizowanie usług wsparcia i aktywizacji rodzin – asystent rodzinny w projekcie „Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
85310000-5, 85320000-8, 85312000-9.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie usług wsparcia i aktywizacji rodzin – asystent rodzinny w projekcie „Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 – 2013. Działania mają na celu zaktywizowanie społeczne i zawodowe osób biorących udział w projekcie, wzrost umiejętności i kompetencji, wzmocnienie poczucia wartości, zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego, podwyższenie aspiracji osobistych i zawodowych, wzrost samooceny, rozwijanie umiejętności kompetencji społecznych, zwiększenie motywacji do poszukiwania pracy, uzyskanie kwalifikacji zawodowych.
Realizacja usług objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie nie częściej niż 3 razy w tygodniu, po 4 do 5 godzin (1 godzina zajęć = 45 minut zegarowych). Dzienny wymiar godzin nie powinien przekroczyć 5 godzin. Ilość godzin usług wsparcia i aktywizacji rodzin – asystent rodzinny wynosi 200 godzin. Ilość godzin przypadająca  na rodzinę zależy od liczby rodzin jakie przystąpią do projektu. W przypadku zwiększonego zainteresowania dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości godzin do 50%.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć w miejscach zamieszkania Beneficjentów Ostatecznych na terenie Miasta Sucha Beskidzka.
Liczba osób/rodzin objętych projektem między: 2-4.
Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony po podpisaniu umowy.
 
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a)    realizacji usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją zawartej umowy,
b)   prowadzenia dokumentacji pracy z rodziną tj. opracowania w konsultacji z pracownikiem socjalnym planu pracy z rodziną objętą wsparciem, prowadzenia dziennika pracy z rodziną objętą wsparciem zawierającego szczegółowe informacje dotyczące podejmowanych czynności, miesięczną kartę czasu pracy pracownika, miesięczne zestawienie wizyt u rodzin objętych asystenturą, materiały edukacyjne,
c)    sporządzenia wykazu zawierającego informacje dotyczące ilości godzin pracy asystenta rodzinnego z poszczególnymi rodzinami, 
d)   przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją zamówienia,
e)    poinformowania uczestników, iż projekt „Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w gminie Sucha Beskidzka” współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
f)    dostarczenia Zamawiającemu w oryginałach dokumentacji, o których mowa w lit. b,
g)   udostępnienia Zamawiającemu informacji na temat realizacji projektu w każdym czasie i na każde żądanie Zamawiającego oraz pozostawania w stałym kontakcie z Koordynatorem Projektu osobiście lub telefonicznie oraz na każde żądanie Zamawiającego,
h)   umieszczenia logo Europejskiego Funduszu Społecznego na materiałach promocyjnych, informacyjnych, szkoleniowych i edukacyjnych dotyczących realizowanego projektu,
i)     tematyka działań powinna być realizowana zgodnie z zasadą równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL,
j)     zapewnienia kadry posiadającej odpowiednie kwalifikacja zawodowe, zdolnej do zrealizowania zamówienia.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
 
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
 
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2012 r.
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia  można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
 
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej jedno zamówienie polegające na pełnieniu funkcji asystenta rodzinnego.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, opisanych w SIWZ i niniejszym ogłoszeniu, Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oświadczenia (wg załącznika nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 2B do SIWZ).
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
 
Uprawnieni do kontaktów z oferentami: mgr Renata Chudziak - tel. (0-33) 874-22-43.
 
Oferty należy składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pok. nr 14.
Termin składania ofert upływa dnia 20.08.2012 r. o godz. 8:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.08.2012 r. o godz. 11:00 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pok. nr 14.
 
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 09.08.2012 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
ZAŁĄCZNIKI:
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
 
                                                                                              Renata Chudziak
 
 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sucha Beskidzka 23.08.2012 r.

 

Oznaczenie sprawy: MOPS.POKL.271.11.2012
 
    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania  pn. Zorganizowanie usług wsparcia i aktywizacji rodzin – asystent rodzinny w projekcie „Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 – 2013. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego wybrana została oferta firmy:
 
REED in Partnership Poland Sp. z o.o.
ul. Hrubieszowska 2
01-209 Warszawa
 
Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 4 oferty.
2 oferty wpłynęły w terminie, a 2 oferty wpłynęły po terminie składania ofert.
Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert złożonych w terminie. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena za realizację zamówienia. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.
 
Wykaz , ocena i porównanie złożonych ofert

 
Nr
oferty
 
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Streszczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert
 
Ocena punktowa złożonej oferty
Kolejność ofert  wg kryterium ceny za realizację zamówienia
 
 
1
REED in Partnership Poland Sp. z o.o.
ul. Hrubieszowska 2
01-209 Warszawa
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
 
100
 
 
I w kolejności
 
 
 
 
2
 
Joanna Kwiatkowska „KOLORY”
ul. K. Jadwigi 1/16  
28-230 Połaniec
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
 
84 ,04
 
 
II w kolejności
 
       
 
 

 
Uzasadnienie:
W toku postępowania Zamawiający w  ofercie złożonej przez REED In Partnership Poland Sp. z o.o. poprawił  oczywistą omyłkę rachunkową w trybie art.87 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
W wyniku przeprowadzonych czynności związanych z badaniem i oceną złożonych ofert, Zamawiający ustalił, że wszyscy wykonawcy spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu opisane  w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Oferty złożone przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert w oparciu o kryterium określone w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono, że oferta złożona przez firmę REED in Partnership Poland Sp. z o.o. zawiera najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta  ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 
                                                                                 
 
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Suchej Beskidzkiej

                                                                                                       mgr Renata Chudziak