Przejdź do stopki

Montaż podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej

Treść

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
 
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (0-33) 874-23-41, fax (0-33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na:
 
Montaż podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych
w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej”
 
 
 Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45313100-5, 45310000-3, 45111100-9, 45210000-9.
                                                                                                                                                                                                                                                       
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane dostawą i montażem kompletnego, fabrycznie nowego podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych (na wózkach) w budynku Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a)    wykonanie robót rozbiórkowych (ścianki działowe, posadzki),
b)   wykonanie wszystkich instalacji niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania urządzenia dźwigowego,
c)    roboty wykończeniowe (tynkowanie, malowanie itp.),
d)   dostawę, montaż i rozruch kompletnego urządzenia dźwigowego o parametrach określonych w dokumentacji przetargowej,
e)    wykonanie wszelkich niezbędnych badań, rejestracji w UDT, prób i czynności sprawdzających zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. nr 122, poz. 1321 z późn. zm.),
f)    wykonanie wszelkie czynności związanych z uzyskanie decyzji UDT zezwalającej użytkownikowi na eksploatację urządzenia dźwigowego,
g)   przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia dźwigowego,
h)   wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją przetargową i przepisami prawa.
 
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji.
 
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany okres realizacji zamówienia: od 02.07.2012 r. do 24.08.2012 r.
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 20 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej 2 zadania (zamówienia), polegające na dostawie i montażu urządzeń dźwigowych (winda, platforma) o liczbie przystanków nie mniejszej niż 3.
 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawcy, oprócz oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, są zobowiązani do przedłożenia wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg załącznika nr 5 do SIWZ).
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć następujące dokumenty:
1)   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 2B do SIWZ),
2)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
3)   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
 
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
 mgr inż. Rafał Adamek        - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
 mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
 
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka,  w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 17.05.2012 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.05.2012 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 02.05.2012 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
 
ZAŁĄCZNIKI:
 
1. SIWZ
 
 
 
 
 
 
                                                                                                    Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
                                                                                                                     Stanisław Lichosyt
 
 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sucha Beskidzka 10.05.2012 r.


WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka informuję, że w dniu 07.05.2012 r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Montaż podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Treść zapytania i odpowiedź Zamawiającego podano poniżej.

Pytanie 1:
Czy szyb samonośny platformy może być stalowy zamiast aluminiowego?

Odpowiedź:
Szyb podnośnika hydraulicznego może być wykonany z profili stalowych.

 

Pytanie 2:
Czy podszybie platformy może być wykonane na 14 cm?

Odpowiedź:
Wysokość podszybia może wynosić 14 cm.

 

Pytanie 3:
Czy nadszybie może być 2350 mm?

Odpowiedź:
Wysokość nadszybia może wynosić 2350 mm.

 

Pytanie 4:
Czy panele kabiny mogą być wykonane z blachy malowanej proszkowo?

Odpowiedź:
Panele kabiny mogą być wykonane z blachy malowanej proszkowo.


Zamawiający informuje, że powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią SIWZ w przedmiotowym postępowaniu i będą wiążące dla wszystkich wykonawców przy składaniu ofert.

 

 

                                                                                               Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
                                                                                                                Stanisław Lichosyt

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sucha Beskidzka 14.05.2012 r.

 


WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka informuję, że w dniach 09.05.2012 r. i 10.05.2012 r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Montaż podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wpłynęły dwa wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Treść zapytań i odpowiedzi Zamawiającego podano poniżej.

 

 

Wniosek z dnia 09.05.2012 r.

Pytanie:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zastosowanie dźwigu platformowego o napędzie śrubowym?

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie podnośnika o napędzie śrubowym.

 

 

Wniosek z dnia 10.05.2012 r.

Pytanie:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wymiaru platformy z 1000x1300 na wymiar 1000x1400 lub 1100x1400? Przy wymiarach 1100x1400 wymiar szybu będzie 1450x1550?

Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 6 do SIWZ) szczegółowe wymiary oraz parametry urządzenia należy dostosować do obiektu. Zamawiający nie narzuca konkretnych wymiarów kabiny. Wykonawca winien dostosować wymiary szybu do obiektu, w szczególności biorąc pod uwagę fakt, że w stropach są już wykonane otwory o wymiarach ok. 164 cm x 173 cm.

 

 

 

Zamawiający informuje, że powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią SIWZ w przedmiotowym postępowaniu i będą wiążące dla wszystkich wykonawców przy składaniu ofert.

 

 

                                                                                                                Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
                                                                                                                                  Stanisław Lichosyt

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sucha Beskidzka 22.05.2012 r.

 

 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Działając w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka informuję, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Montaż podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej” prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego   z o s t a ł o     u n i e w a ż n i o n e    na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp)

 

Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła jedna oferta. W wyniku przeprowadzonych czynności związanych z badaniem złożonej oferty stwierdzono, że zawiera ona cenę przewyższającą kwotę (90 000 zł), którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 

 

                                                                                                                      Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                                     Stanisław Lichosyt