Przejdź do stopki

PRZETARG ORGANIZOWANY PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

Treść

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
 
 
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34 – 200 Sucha Beskidzka, tel. (33) 874-22-43, fax (33) 874-22-43, ogłasza przetarg nieograniczony na
 
Zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach realizacji projektu
„Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9, 80570000-0, 85121270-6, 85310000-5, 85312320-8, 79100000-5, 80530000-8   
                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych  z realizacją kontraktów socjalnych dla 17 osób bezrobotnych, korzystających z pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej w ramach realizacji projektu: „Czas  na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 – 2013.Działania mają na celu zaktywizowanie społeczne i zawodowe osób biorących udział w projekcie, wzrost umiejętności i kompetencji, wzmocnienie poczucia wartości i we własne możliwości, zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego, podwyższenie aspiracji osobistych  i zawodowych, wzrost samooceny, rozwijanie umiejętności kompetencji społecznych, zwiększenie motywacji do poszukiwania pracy, uzyskanie kwalifikacji zawodowych.
Zamówienie jest podzielone na 8 bloków (części):
BLOK 1 - warsztat kompetencji społecznych (30 godzin),
BLOK 2 - terapia psychologiczna, rodzinna lub psychospołeczna (20 godzin),
BLOK 3 - usługi wsparcia i aktywizacji rodzin – asystent rodzinny (100 godzin),
BLOK 4 - doradztwo zawodowe (30 godzin),
BLOK 5 - poradnictwo z prawnikiem w zakresie porad prawnych w rozwiązywaniu problemów (30 godzin),
BLOK 6 - kurs zawodowy - obsługa wózka widłowego wraz z wymianą butli gazowej                 (5 osób),
BLOK 7 - kurs zawodowy - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej (8 osób),
BLOK 8 - kurs zawodowy - technolog robót wykończeniowych w budownictwie – płytkarz (4 osoby).
 
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
a)    realizacji usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacja zawartej umowy,
b)   prowadzenia listy obecności oraz natychmiastowego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na zajęciach osób przez niego skierowanych, nie zgłoszeniu się tych osób na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania  – pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób,
c)    prowadzenia dokumentacji szkoleń, porad i terapii. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i realizacji szkolenia,
d)   przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacja zamówienia,
e)    przygotowania treści materiałów szkoleniowych,
f)    poinformowania uczestników zajęć, iż są one organizowane w ramach projektu „Czas  na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w gminie Sucha Beskidzka” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
g)   dostarczenia Zamawiającemu w oryginałach list, o których mowa w lit. b,
h)   przeprowadzenia ankiety n/t szkolenia przed i po jego zakończeniu; zakres ankiety zostanie uzgodniony z Zamawiającym;
i)     niezwłocznego wydania osobom, które ukończyły szkolenia certyfikatu, zaświadczenia zawierającego logo Europejskiego Funduszu Społecznego i informację, że projekt był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
j)     udostępnienia Zamawiającemu informacji na temat realizacji projektu w każdym czasie i na każde żądanie Zamawiającego oraz pozostawania w stałym kontakcie z Koordynatorem Projektu osobiście lub telefonicznie oraz na każde żądanie Zamawiającego,
k)   umieszczenia logo Europejskiego Funduszu Społecznego na materiałach promocyjnych, informacyjnych, szkoleniowych i edukacyjnych dotyczących realizowanego projektu, a także w pomieszczeniach, gdzie będą prowadzone szkolenia,
l)     tematyka działań podjętych podczas warsztatów i indywidualnych porad powinna być realizowana zgodnie z zasadą równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL,
m)zapewnienia kadry posiadającej odpowiednie kwalifikacja zawodowe, zdolnej do zrealizowania zamówienia.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
 
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
 
Termin realizacji zamówienia:
Blok nr 1 – do 30 czerwca 2012 r.
Blok nr 2 – do 31 lipca 2012 r.
Blok nr 3 – do 9 listopada 2012 r.
Blok nr 4 – do 31 lipca 2012 r.
Blok nr 5 – do 31 sierpnia 2012 r.
Blok nr 6 – do 30 września 2012 r.
Blok nr 7 – do 30 września 2012 r.
Blok nr 8 – do 30 września 2012 r.
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia  można uzyskać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu  z postępowania okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie przynajmniej jedno zamówienie polegające na:
- świadczeniu usług szkoleniowo-doradczych które obejmowało grupę co najmniej 10 osób bezrobotnych i dotyczyła prowadzenia doradztwa zawodowego oraz prowadzenia warsztatów kompetencji społecznych (dotyczy wykonawców składających ofertę częściową obejmującą bloki nr 1 i 4),
- świadczeniu usług psychologicznych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej (dotyczy wykonawców składających ofertę częściową obejmującą blok nr 2),
- pełnieniu funkcji asystenta rodzinnego dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej (dotyczy wykonawców składających ofertę częściową obejmującą blok nr 3),
- przeprowadzeniu kursów zawodowych w zawodzie sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, obsługa wózka widłowego wraz z wymianą butli gazowej, technolog robót wykończeniowych w budownictwie tj. płytkarz (dotyczy odpowiednio wykonawców składających oferty              dot. bloków nr 6, 7 i 8).
 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, opisanych w SIWZ i niniejszym ogłoszeniu, Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oświadczenia (wg załącznika nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 2B do SIWZ).
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
 
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
 mgr Renata Chudziak - tel. (0-33) 874-22-43.
 
Oferty należy składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej,  34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pok. nr 13.
Termin składania ofert upływa dnia 30.04.2012 r. o godz. 8:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.04.2012 r. o godz. 8:15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pok. nr 14.
 
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Dopuszcza się składania ofert częściowych na zasadach określonych w SIWZ.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 20.04.2012 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
 
 
ZAŁĄCZNIKI:
 
1. SIWZ
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                                                      w Suchej Beskidzkiej
 
                                                                                                         Renata Chudziak
 
 
 
 
 
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 Oznaczenie sprawy: MOPS.POKL.271.6.2012
                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                     Sucha Beskidzka dnia 24.05.2012 r.
 
 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach realizacji projektu „Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 – 2013 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego wybrane zostały następujące oferty częściowe złożone przez firmy:
 
BLOK NR 1 - Warsztaty kompetencji społecznych
 
                        Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego 
                        Magdalena Pikulska , ul. 3 Maja 10/1, 37-500 Jarosław
 
BLOK NR 2 - Terapia psychologiczna , rodzinna lub psychospołeczna
 
                        Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego 
                        Magdalena Pikulska, ul. 3 Maja 10/1,  37-500 Jarosław
 
BLOK NR 3 - Zorganizowanie usług wsparcia i aktywizacji rodzin – asystent rodzinny
 
                        Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego
                        30-091 Kraków,  ul. Bronowicka 73
 
BLOK NR 4 - Doradztwo zawodowe
 
                        Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Magdalena Pikulska          
                         ul. 3 Maja 10/1, 37-500 Jarosław
 
BLOK NR 5  - Poradnictwo z prawnikiem w zakresie porad prawnych w rozwiązywaniu problemów
 
                         Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Lampa
                         ul. Wielopole 9
                         31-072 Kraków
 
BLOK NR 6 - Obsługa wózka widłowego wraz z wymianą butli gazowej
 
                        Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
                        Ośrodek Kształcenia Zawodowego
                        ul. Rynek 16
                        34-200 Sucha Beskidzka
 
BLOK NR 7 - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
 
                        Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
                        Ośrodek Kształcenia Zawodowego
                        ul. Rynek 16
                        34-200 Sucha Beskidzka
 
BLOK NR 8 - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie (płytkarz)
 
                        O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński Oddział I
                        ul. Bukowa 11/3
                        84-200 Wejherowo
 
Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 14 ofert.
Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty.
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena za realizację zamówienia. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.
 
 
Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert
Nr
oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Streszczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert
Ocena punktowa złożonej oferty
Kolejność ofert  wg kryterium ceny za realizację zamówienia
1
 
 
„Open’er” Ośrodek Szkoleń
i Psychoterapii
ul. Pogodna 8  
58-306 Wałbrzych
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 -   31,53
Blok Nr 2 -   21,26
Blok Nr 3 -   Brak
Blok Nr 4 -    31,36
Blok Nr 5 -   Brak
Blok Nr 6 -   Brak
Blok Nr 7 -    Brak
Blok Nr 8 -   Brak
 X w kolejności
VII w kolejności
 
IX w kolejności
 
2
 
Instytut Doradztwa Regionalnego i Europejskiego
31-027 Kraków
ul. Św. Tomasza 30/6
 
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 -   72,24
Blok Nr 2 -   Brak
Blok Nr 3 -   Brak
Blok Nr 4 -    71,84
Blok Nr 5 -   Brak
Blok Nr 6 -   Brak
Blok Nr 7 -    Brak
Blok Nr 8 -   Brak
IV w kolejności
 
       
IV w kolejności
 
3
 
 
Joanna Baczyńska
32-014 Brzezie
Brzezie 407
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 -   Brak
Blok Nr 2 -   Brak
Blok Nr 3 -   Brak
Blok Nr 4 -    Brak
Blok Nr 5 -   58,82
Blok Nr 6 -   Brak
Blok Nr 7 -   Brak
Blok Nr 8 -   Brak
 
 
 
 
IV w kolejności
 
4
 
 
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Lampa
31-072 Kraków
ul. Wielopole 9
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 -  Brak
Blok Nr 2 -   Brak
Blok Nr 3 -   Brak
Blok Nr 4 -    Brak
Blok Nr 5 -   100
Blok Nr 6 -   Brak
Blok Nr 7 -    Brak
Blok Nr 8 -   Brak
 
 
 
 
I w kolejności
5
         
            Global Training               Centree Sp. z o.o.
00-024 Warszawa
Al. Jerozolimskie 44 pok 201  
 
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 – 36,12
Blok Nr 2 - 33,67
Blok Nr 3 - 63 ,00
Blok Nr 4 -   40,35
Blok Nr 5 -   Brak
Blok Nr 6 -   Brak
Blok Nr 7 -   46,22
Blok Nr 8 -   Brak
IX w kolejności
VI w kolejności
III w kolejności
VIII w kolejności
 
 
VI w kolejności
 
6
 
 
REED in Partnership
Poland Sp. z o.o.
ul. Hrubieszowska 2
01-209 Warszawa
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 -   93,47
Blok Nr 2 -  Brak
Blok Nr 3   -  Brak
Blok Nr 4 - 97,22
Blok Nr 5 - Brak
Blok Nr 6 -   Brak
Blok Nr 7 -   Brak
Blok Nr 8 -  Brak
II w kolejności
 
 
II w kolejności
7
 
 
O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński Oddział I
84-200 Wejherowo
ul. Bukowa 11/3
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 -   Brak
Blok Nr 2 - Brak
Blok Nr 3   - Brak
Blok Nr 4 - 56,59
Blok Nr 5 - Brak
Blok Nr 6 - Brak
Blok Nr 7 – 64,91
Blok Nr 8 - 100
 
 
 
VI w kolejności
 
 
V w kolejności
I w kolejności
8
 
 
Centrum Doradztwa
i Edukacji Sylwia Obara
ul. Targowa 16a/75
25-520 Kielce
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 -   56,14
Blok Nr 2 - 68,72
Blok Nr 3   - Brak
Blok Nr 4 - 59,20
Blok Nr 5 - Brak
Blok Nr 6 - Brak
Blok Nr 7 – Brak
Blok Nr 8 - Brak
VI  w kolejności
III w kolejności
 
V w kolejności
 
 
 
9
 
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
Ośrodek Kształcenia Zawodowego
ul. Rynek 16
34-200 Sucha Beskidzka
 
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1  -   90,30
Blok Nr 2 - 79,23
Blok Nr 3   - Brak
Blok Nr 4 - 86,20
Blok Nr 5 - 70,00
Blok Nr 6 -   100
Blok Nr 7 –   100
Blok Nr 8 - 96,00
III w kolejności
II w kolejności
    -
III w kolejności
II w kolejności
I w kolejności
I w kolejności
II w kolejności
10
 
 
Centrum Wsparcia i Rozwoju Kamila Król
21-040 Świdnik
ul. Kruczkowskiego 6A
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 Blok Nr 1 -   51,11
Blok Nr 2 - Brak
Blok Nr 3   - Brak
Blok Nr 4 - Brak
Blok Nr 5 - Brak
Blok Nr 6 - Brak
Blok Nr 7 – Brak
Blok Nr 8 - Brak
VII w kolejności
 
 
 
11
 
Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego „WURBEX”
Bożena Palarczyk – Kłobuch
34-100 Wadowice
ul. Kochanowskiego 5
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 -   Brak
Blok Nr 2 - Brak
Blok Nr 3   - Brak
Blok Nr 4 - Brak
Blok Nr 5 - 40,07
Blok Nr 6 - 62,83
Blok Nr 7 – 75,64
Blok Nr 8 - 56,55
 
 
 
 
V w kolejności
III w kolejności
III w kolejności
III w kolejności
12
 
Gabinet Psychoterapii
i Rozwoju Osobistego 
              M. Pikulska                 
ul. 3 Maja 10/1 
37-500 Jarosław
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 -   100
Blok Nr 2 - 100
Blok Nr 3   - Brak
Blok Nr 4 - 100
Blok Nr 5 - Brak
Blok Nr 6 - Brak
Blok Nr 7 – Brak
Blok Nr 8 - Brak
 I w kolejności
I w kolejności
 
I w kolejności
 
 
13
 
 
 
 
Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego
30-091 Kraków
ul. Bronowicka 73
 
 
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
Blok Nr 1 -   54,18
Blok Nr 2 - 60,13
Blok Nr 3   - 100
Blok Nr 4 - 56,71
Blok Nr 5 - 61,40
Blok Nr 6 - Brak
Blok Nr 7 – 68,42
Blok Nr 8 - Brak
 
VII w kolejności
IV w kolejności
I w kolejności
V w kolejności
III w kolejności
 
IV w kolejności
 
 
14
 
Centrum Szkolenia Zawodowego
Motor-Glob Gruca Sp.j.
ul. Lwowska 30
34-100 Wadowice
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
Blok Nr 1 -   63,00
Blok Nr 2 - 51,80
Blok Nr 3   - 81,81
Blok Nr 4 - 46,24
Blok Nr 5 - Brak
Blok Nr 6 - Brak
Blok Nr 7 – 99,04
Blok Nr 8 - Brak
V w kolejności
V w kolejności
II w kolejności
VII w kolejności
 
 
II w kolejności
 
Uzasadnienie:
W toku postępowania Zamawiający wezwał: 3 wykonawców do uzupełnienia dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, 8 Wykonawców do złożenia wyjaśnień  w zakresie treści oferty w trybie art. 87, ust.1. oraz w 8 ofertach poprawił omyłki w trybie art.87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
W wyniku przeprowadzonych czynności związanych z badaniem i oceną złożonych ofert, uwzględniając uzupełnione dokumenty i złożone wyjaśnienia Zamawiający ustalił,  że wszyscy wykonawcy spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu opisane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Oferty złożone przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert w oparciu o kryterium określone  w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono, że oferty częściowe złożone przez firmy:
 
BLOK NR 1 - Warsztaty kompetencji społecznych
 
                        Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego 
                        Magdalena Pikulska , ul. 3 Maja 10/1, 37-500 Jarosław
 
BLOK NR 2 - Terapia psychologiczna , rodzinna lub psychospołeczna
 
                        Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego 
                        Magdalena Pikulska, ul. 3 Maja 10/1,  37-500 Jarosław
 
BLOK NR 3 - Zorganizowanie usług wsparcia i aktywizacji rodzin – asystent rodzinny
 
                        Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego
                        30-091 Kraków,  ul. Bronowicka 73
 
BLOK NR 4 - Doradztwo zawodowe
 
                        Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Magdalena Pikulska          
                         ul. 3 Maja 10/1, 37-500 Jarosław
 
BLOK NR 5  - Poradnictwo z prawnikiem w zakresie porad prawnych w rozwiązywaniu problemów
 
                         Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Lampa
                         ul. Wielopole 9
                         31-072 Kraków
 
BLOK NR 6 - Obsługa wózka widłowego wraz z wymianą butli gazowej
 
                        Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
                        Ośrodek Kształcenia Zawodowego
                        ul. Rynek 16
                        34-200 Sucha Beskidzka
 
BLOK NR 7 - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej
 
                        Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
                        Ośrodek Kształcenia Zawodowego
                        ul. Rynek 16
                        34-200 Sucha Beskidzka
 
BLOK NR 8 - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie (płytkarz)
 
                        O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński Oddział I
                        ul. Bukowa 11/3
                        84-200 Wejherowo
 
 
zawierają najniższe ceny za realizację przedmiotu zamówienia, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferty częściowe ww. Wykonawców są najkorzystniejsze w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 
                                                                                 
                                                                                                         Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                                             w Suchej Beskidzkiej
                                                                                             mgr Renata Chudziak