Ankieta e-usługi
Treść
Szanowni Państwo
Zwracamy się do Państwa z prośbą o poświecenie chwili czasu na rzecz planowanego do realizacji przez Gminę Sucha Beskidzka projektu „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka”. W zamyśle przedsięwzięcie ma zapewnić istotne usprawnienie funkcjonowania Urzędu Miejskiego oraz powinno dostarczyć nowe, dojrzałe elektroniczne usługi, jakie Gminę Sucha Beskidzka chciałby świadczyć na rzecz mieszkańców, czy to poprzez rozwiązania administracji rządowej takie jak ePUAP lub własne takie jak: portal Systemu Informacji Przestrzennej (SIP), czy też nowy system obsługi podatków i opłat oraz powiązany z nim bardzo ściśle tzw. Portal Interesanta, umożliwiający podgląd zobowiązań oraz wykonanie płatności drogą elektroniczną.
Przekazane dzięki tej ankiecie informacje spożytkujemy wyłącznie w celu przygotowania i wdrożenia projektu pn. „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka”.
Ankietę prosimy przekazać do 17.02.2016 roku do Urzędu Miejskiego w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19 w następujący sposobów:
- pocztą elektroniczną na adres ankiety@sucha-beskidzka.pl
- poprzez Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Suchej Beskidzkiej
Zespół Projektowy
Do pobrania ankieta: ankieta-e-uslugi.rtf