KOMUNIKAT
Treść
Burmistrz Miasta uprzejmie informuje, że wszystkie sprawy, które wymagają osobistej wizyty w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka mogą być załatwianepo wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu z właściwym referatem, jednostką lub biurem obsługi,w godzinach pracy Urzędu:w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 7.30 do 15.30, a czwartki od 9.00 – 17.00.
Podajemy nr telefonów do kontaktu:
- Biuro Obsługi Mieszkańców (33) 874-95-00
- Sekretariat Burmistrza Miasta (33) 874-95-33
- Sekretarz Gminy (33) 874 95 34
- Skarbnik Gminy (33) 874 95 15
- Referat Finansowy - podatki (33) 874 95 12
- Urząd Stanu Cywilnego (33) 874-95-19
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej (33) 874-22-43
- Straż Miejska (33) 874 95 21
- Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (33) 874 95 44
- Referat Rozwoju Miasta (33) 874 95 40
- Referat Gospodarki Nieruchomościami (33) 874 95 39
- Referat Promocji i Spraw Społecznych (33) 874 95 47
- Zamówienia Publiczne (33) 874 95 41
- Integracja, środki pomocowe (33) 874 95 43
- Centrum Usług Wspólnych (33) 874-95-50
W trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników samorządowych w dalszym ciągu zachęcamy mieszkańców do załatwiania spraw urzędowych za pośrednictwem usług elektronicznych. Uprzejmie prosimy o maksymalne wykorzystywanie możliwości do kontaktu, które stwarza portal e-Urząd, e-PUAP oraz poczta elektronicznae-mail. Dokumenty i pisma nie wymagające potwierdzenia można również umieścić w specjalnej skrzynce zlokalizowanej przy wejściu do budynku .
Niezbędne druki i wzory pism urzędowychsą dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta Sucha Beskidzka pod linkiem (druki i wzory pism).
Kasa w Urzędzie będzie czynna od wtorku 12 maja br. w godz. od 8.00 do 12.00.
Osoby, które mają możliwość wykonywania przelewów elektronicznych zachęcamy do regulowanie płatności korzystając z form płatności bezgotówkowych. Informujemy, że wpłat z tytułu podatków, odpadów można dokonywać na indywidualne rachunki bankowepodane w decyzjach i zawiadomieniach w sprawie określenia ich wysokości.
W trakcie wizyty w Urzędzie prosimy o stosowanie się do następujących zasad i zastosowanie szczególnych środków ostrożności.
- W trakcie wizyty należy używać maseczki zakrywającej usta i nos. Niezwłocznie po wejściu do Urzędu należy zdezynfekować ręce płynemdezynfekującym; który znajduje się przy wejściu
- W trakcie wizyty prosimy o zachowanie odległości co najmniej 1,5 m od innych klientów i pracowników;
- Po wejściu do Urzędu pracownik odpowiedzialny za obsługę klienta, skieruje Państwa do odpowiedniego pokoju, w którym możliwe będzie załatwienie Państwa sprawy. Prosimy o stosowanie się do wszystkich wytycznych pracowników Urzędu;
- Do Urzędu należy przychodzić bez osób towarzyszących, w tym dzieci;
Prosimy o szczególną ostrożność oraz wyrozumiałość dla podjętych działań dotyczącychobsługi klienta i organizacji pracy Urzędu. Służą one zapewnieniu bezpieczeństwa mieszkańcom naszego miasta oraz pracowników samorządowych i mają na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się epidemii.