Przejdź do stopki

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sucha Beskidzka, jednostek organizacyjnych Gminy Sucha Beskidzka oraz Związku Gmin Dorzecza Górnej Skawy Świnna Poręba realizującego zadania przez Regionalny Zakład Przetwarzania Odpadów w Suchej Beskidzkiej

Treść

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (33) 874-23-41, faks (33) 874-95-32, ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sucha Beskidzka, jednostek organizacyjnych Gminy Sucha Beskidzka oraz Związku Gmin Dorzecza Górnej Skawy Świnna Poręba realizującego zadania przez Regionalny Zakład Przetwarzania Odpadów w Suchej Beskidzkiej w okresie 01.01.2019 r. – 31.12.2019 r.

 

Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

09000000-3, 09300000-2.

 

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Sucha Beskidzka, jednostek organizacyjnych Gminy Sucha Beskidzka, tj.:

  1. Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji "Babia Góra", ul. płk. Tadeusza Semika 2, 34-200 Sucha Beskidzka;

  2. Miejskiego Przedszkola Samorządowego, ul. Adama Mickiewicza 23, 34-200 Sucha Beskidzka;

  3. Filii Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Błądzonka 73, 34-200 Sucha Beskidzka;

  4. Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Zasypnicka 1, 34-200 Sucha Beskidzka;

  5. Miejskiej Świetlicy Profilaktycznej, ul. Handlowa 2, 34-200 Sucha Beskidzka;

  6. Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej, ul. Wadowicka 4, 34-200 Sucha Beskidzka;

  7. Miejskiej Przychodnia Zdrowia w Suchej Beskidzkiej, ul. Handlowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka

oraz

Związku Gmin Dorzecza Górnej Skawy Świnna Poręba, realizującego zadania przez Regionalny Zakład Przetwarzania Odpadów w Suchej Beskidzkiej.

 

Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [MWh] w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi 2 274,464 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

 

Termin wykonania zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Dostawa energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej, objętych zamówieniem publicznym, rozpocznie się zgodnie z terminami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ oraz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży lub umów kompleksowych energii elektrycznej, a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i, jeżeli będzie taka konieczność, wejściu w życie nowych umów dystrybucyjnych.

 

Termin i sposób składania ofert

Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty należy składać w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat). Termin składania ofert upływa dnia 22.11.2018 r. o godz. 15:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.11.2018 r. o godz. 15:30 w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna). Oferty należy sporządzić w języku polskim.

 

Dostęp do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) została udostępniona wykonawcom na stronie internetowej Zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl (zakładka „Zamówienia publiczne”) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego prowadzonym na stronie www.bip.malopolska.pl/umsuchabeskidzka. SIWZ w wersji „papierowej” nie będzie przekazywana wykonawcom.

 

Przesłanki wykluczenia wykonawców z postępowania

Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wykluczony wykonawca, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Warunki udziału w postępowaniu

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – tj. wykażą, że posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

 

Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

  1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, sporządzone wg wzorów stanowiących załączniki nr 2A i 2B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga przedstawienia dodatkowych dokumentów.

  2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości złożonych ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, będzie traktowane jako potwierdzenie braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.

  3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

  4. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, może przeprowadzić tzw. procedurę odwróconą – tj. najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.

  5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

 

Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

cena brutto – 100%

 

Wadium

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) na zasadach i w formach określonych w ustawie Pzp. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. Szczegółowe wymagania dot. wnoszenia wadium zawiera SIWZ..

 

Pozostałe informacje dotyczące postępowania

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 14.11.2018 r.

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

 

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.

 

W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.

 

 

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

Stanisław Lichosyt

 

 

 

UWAGA:
Zamawiający zwraca uwagę, że kolejne informacje (wyjaśnienia, zawiadomienia itp.) dotyczące przedmiotowego postępowania, będą publikowane w formie załączników do niniejszego ogłoszenia.