Przejdź do stopki

SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO pn. „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka”

Treść


 

 

SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

W związku z planowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Sucha Beskidzka” Zamawiający – Gmina Sucha Beskidzka zaprasza Wykonawców do sporządzenia wstępnych (szacunkowych) wycen ww. zadania.

Wyceny prosimy przesyłać na adres: zamowienia@sucha-beskidzka.pl w terminie do dnia 06.07.2017 r.

Zamawiający informuje, że niniejsze zaproszenie nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) a wyceny nie stanowią ofert w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.). Otrzymane wstępne (szacunkowe) wyceny posłużą wyłącznie do oszacowania wartości ww. zamówienia publicznego.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Opis przedmiotu zamówienia - część I

Opis przedmiotu zamówienia - część II

Formularz wyceny