Przejdź do stopki

Remont dróg wewnętrznych na terenie miasta Sucha Beskidzka – etap I

Treść


Sucha Beskidzka 25.03.2015 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (33) 874-23-41, faks (33) 874-95-32, ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.:

 


„Remont dróg wewnętrznych na terenie miasta Sucha Beskidzka – etap I”

 

 

Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7, 45233120-6, 45233220-7, 45233140-2, 45233252-0.

 

Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty związane z remontem dróg wewnętrznych na terenie miasta Sucha Beskidzka. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe,
b) regulację pionową włazów kanałowych – 15 szt.,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm – 1 988 m2,
d) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 6 cm – 1 309,6 m2,
e) utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym wraz z jego mechanicznym zagęszczeniem oraz powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową (średnia grubość 7cm) – 697 m2,
f) wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń,
g) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa i niniejszą SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ilości oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa kosztorys ofertowy (przedmiar robót), którego formularz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej.

Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłużej niż do 90 dni od daty zawarcia umowy.

Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat).  Termin składania ofert upływa dnia 09.04.2015 r. o godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.04.2015 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 10 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego.


Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów, określonych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.

W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, określonych w pkt. 6 SIWZ, wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oryginału oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, oprócz oryginału dokumentu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2C do SIWZ), o którym mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ).

Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.

Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
Rafał Adamek - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 25.03.2015 r.

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.

Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej i ich znaczenie:
- cena brutto - 80%
- termin realizacji zamówienia – 20%


W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.


 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

3. Formularze edytowalne (oferta, oświadczenia, kosztorys)

 

 

                                                                                                         Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                          Stanisław Lichosyt

 


 

Sucha Beskidzka 30.04.2015 r.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. – dalej: ustawa Pzp) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Remont dróg wewnętrznych na terenie miasta Sucha Beskidzka – etap I”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta złożona przez:
 
 
PRDM Wadowice Sp. z o.o.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
 
 
W przedmiotowym postępowaniu złożono 5 ofert. Z postępowania nie wykluczonożadnegowykonawcy, nie odrzucono żadnejoferty. Zamawiający dokonał oceny złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej były: cena za realizację przedmiotu zamówienia (znaczenie: 0,8) oraz termin wykonania robót (znaczenie: 0,2). Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.
 
Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert
Nr oferty
Firma (nazwa) oraz adres wykonawcy
Streszczenie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu
i oceny ofert
Ocena punktowa złożonej oferty
 w poszczególnych kryteriach oceny, łączna punktacja
Kolejność ofert wg kryteriów oceny
1
TRANSFIG
Wiesław Figa
Przeginia Duchowna 300
32-061Rybna
Wykonawca spełnia warunki udziału  w postępowaniu, oferta     nie podlega odrzuceniu
 
cena: 75,61
 
termin: 53,85
 
łącznie: 71,26
 
V
w kolejności
2
Przedsiębiorstwo
Budowlano-Drogowo-Mostowe
DROG-BUD Franciszek Fryc
ul. Zamkowa 3
34-116 Spytkowice
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta     nie podlega odrzuceniu
 
cena: 100,00
 
termin: 58,33
 
łącznie: 91,67
 
 II
w kolejności
3
PRDM Wadowice Sp. z o.o.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta     nie podlega odrzuceniu
 
cena: 95,74
 
termin: 100,00
 
łącznie: 96,59
 
I
w kolejności
4
Podhalańskie Przedsiębiorstwo
Drogowo-Mostowe S.A.
ul. Szaflarska 102
34-400 Nowy Targ
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta     nie podlega odrzuceniu
 
cena: 76,00
 
termin: 58,33
 
łącznie: 72,47
 
IV
w kolejności
5
EUROVIA Polska S.A.
Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5
55-040 Kobierzyce
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta     nie podlega odrzuceniu
 
cena: 74,84
 
termin: 92,11
 
łącznie: 78,29
 
III
w kolejności
 
 
Uzasadnienie:
 
W wyniku analizy złożonych ofert ustalono, że wszyscy wykonawcy spełniają warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i w ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24  ust. 1 ustawy Pzp. Oferty spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
W toku postępowania w ofercie nr 1 (TRANSFIG) Zamawiający stwierdził i poprawił w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp następujące oczywiste omyłki rachunkowe:
-     poz. 25 kosztorysu ofertowego – błąd w obliczeniu wartości robót, zamiast 570,00 zł powinno być 540,00 zł (6,00 x 90,00 zł),
-     poz. 99 kosztorysu ofertowego – błąd w obliczeniu wartości robót, zamiast 1 250,00 zł powinno być 125,00 zł (0,50 x 250,00 zł).
W wyniku uwzględnienia konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek zmianie uległy następujące elementy kosztorysu ofertowego:
-     łączna wartość robót netto (suma poz. 1 – 101) – zamiast 225 995,75 zł powinno być 224 840,75 zł,
-     wartość podatku VAT – zamiast 51 979,02 zł powinno być 51 713,37 zł,
-     cena ofertowa brutto – zamiast 277 974,77 zł powinno być 276 554,12 zł.
Powyższe zmiany zostały również uwzględnione w formularzu oferty (str. 1).
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert w oparciu o kryteria oceny (cena brutto, termin wykonania robót) wskazane w SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu. W wyniku przeprowadzonych czynności ofercie złożonej przez PRDM Wadowice Sp. z o.o. przyznano największą ilość punktów.

W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.

 

 

 

                                                                                                                  Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                                 Stanisław Lichosyt