Przejdź do stopki

Przebudowa ulic Cmentarnej, Nad Stawami, Spółdzielców oraz Handlowej w Suchej Beskidzkiej

Treść

UWAGA: w dniu 30.03.2015 r. zamieszczono wyjaśnienia treści SIWZ

Sucha Beskidzka 18.03.2015 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (33) 874-23-41, faks (33) 874-95-32, ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.:

 

„Przebudowa ulic Cmentarnej, Nad Stawami, Spółdzielców oraz Handlowej w Suchej Beskidzkiej”


Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7, 45233120-6, 45233140-2, 45233220-7, 45233252-0, 45316110-9.


Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty związane z remontem i przebudową ulic Nad Stawami, Cmentarnej, Spółdzielców oraz Handlowej w Suchej Beskidzkiej. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe,
b) regulację pionową kratek ściekowych ulicznych (48 szt.) i włazów kanałowych (62 szt.),
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 6 cm (w tym warstwy: wiążąca 4 cm, ścieralna 2 cm) – 8 100 m2,
d) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 3 600 m2,
e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm – 2 311 m2,
f) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm – 1 432 m2,
g) ułożenie krawężników betonowych – 3 134 m,
h) ułożenie obrzeży betonowych – 2 292 m,
i) oznakowanie poziome (przejścia dla pieszych, linie P1 i P2, ) i pionowe dróg,
j) montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED na istniejących słupach – 51 szt.,
k) wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń,
l) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa i niniejszą SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ilości oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa kosztorys ofertowy (przedmiar robót), którego formularz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej.

Zamówienie jest dofinansowane z budżetu państwa w ramach Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo- Dostępność – Rozwój. Nazwa zadania: „Przebudowa i remont dróg gminnych w Suchej Beskidzkiej – ul. Cmentarna (nr K440889) na odcinku od km 0+000,00 do km 0+173,72, ul. Nad Stawami (nr K440891) na odcinku od km 0+173,72 do km 1+278,74, ul. Spółdzielców (nr K440893) na odcinku od km 1+278,74 do km 1+391,20 i ul. Handlowa (K440896) na odcinku od km 0+000,00 do km 0+220,00 i od km 0+245,00 do km 0+275,00”.

Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 30.10.2015 r.

Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat). Termin składania ofert upływa dnia 02.04.2015 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.04.2015 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 50 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów, określonych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.

W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, określonych w pkt. 6 SIWZ, wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oryginału oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, oprócz oryginału dokumentu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2C do SIWZ), o którym mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ).

Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.

Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
Rafał Adamek - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 18.03.2015 r.

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.

Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej i ich znaczenie:
- cena brutto - 80%
- gwarancja jakości i rękojmia za wady – 20%

 

 

W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - TOM I

3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - TOM II SIWZ

4. Dokumentacja projektowa - TOM III SIWZ

5. Formularze edytowalne (oferta, oświadczenia, kosztorys ofertowy)

 

 

 

                                                                                                                 Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                                 Stanisław Lichosyt

 

 


 

Sucha Beskidzka 30.03.2015 r.

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Przebudowa ulic Cmentarnej, Nad Stawami, Spółdzielców oraz Handlowej w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w dniu 25.03.2015 r. wpłynął wniosek nr 1 o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Treść pytań i odpowiedzi Zamawiającego podano poniżej.

 

 

Pytanie nr 1:
Czy można do wykonania nawierzchni bitumicznej zastosować mieszanki mineralno-asfaltowe, zaprojektowane zgodnie z aktualnymi, wytycznymi GDDKiA „Nawierzchnie asfaltowe na drogach krajowych. WT-2 2014 – część I. Mieszanki mineralno-asfaltowe. Wymagania techniczne”?

Odpowiedź:
Do wykonania nawierzchni bitumicznej można zastosować mieszanki mineralno-asfaltowe zaprojektowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi GDDKiA „Nawierzchnie asfaltowe na drogach krajowych. WT-2 2014 – część I. Mieszanki mineralno-asfaltowe. Wymagania techniczne”.

 

Pytanie nr 2:
Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii cienko czy grubowarstwowej?

Odpowiedź:
Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii cienkowarstwowej.

 

Pytanie nr 3:
Jaki okres gwarancji na oznakowanie poziome przewiduje Zamawiający?

Odpowiedź:
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla oznakowania poziomego wyniesie 12 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Zapis ten zostanie wprowadzony do umowy.

 

Pytanie nr 4:
Prosimy o podanie rodzaju, wielkości i typu folii odblaskowej oznakowania pionowego do uzupełnienia (kosztorys ofertowy poz. 45)?

Odpowiedź:
Znaki okrągłe (np. zakazu) o średnicy 60 cm oraz kwadratowe (przejście dla pieszych) o wymiarach 60 cm x 60 cm. Folia odblaskowa II generacji.

 

 

Pytanie nr 5:
Czy Zamawiający posiada SST na wykonanie nawierzchni asfaltowych (podbudowa z AC, warstwy – wyrównawcza, wiążąca oraz ścieralna) jeśli tak prosimy o załączenie do dokumentacji przetargowej?

Odpowiedź:
Wymagania dotyczące nawierzchni asfaltowych zostały określone w SIWZ. Zamawiający nie dysponuje dodatkowymi materiałami.

 

Pytanie nr 6:
Dla jakiej kategorii ruchu należy zaprojektować mieszanki mineralno-asfaltowe?

Odpowiedź:
Kategoria ruchu KR2.

 

Pytanie nr 7:
Czy będzie można zastosować ogrodzenie segmentowe separujące ruch pieszych U12a typu „olsztyńskiego”?

Odpowiedź:
Wykonawca może zastosować ogrodzenie segmentowe separujące ruch pieszych U12a typu „olsztyńskiego”.

 

Pytanie nr 8:
Prosimy o potwierdzenie konstrukcji nakładki z AC o grubości 4 cm warstwa wiążąca i 2 cm warstwa ścieralna na powierzchni 8 100 m2 oraz warstwa ścieralna gr. 4 cm na powierzchni 3600 m2?

Odpowiedź:
Zamawiający przewiduje wykonanie konstrukcji nakładek z mieszanek mineralno-bitumicznych w następujący sposób:
- warstwa wiążąca gr. 3 cm i warstwa ścieralna gr. 3 cm (docelowa grubość nawierzchni 6 cm) - powierzchnia 8 100 m2. Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni asfaltowej w konstrukcji -  warstwa ścieralna 2 cm i warstwa wiążąca 4 cm (docelowa grubość nawierzchni 6 cm - 8100 m2),

- warstwa ścieralna gr. 4 cm – powierzchnia 3 600 m2.

Prace należy wycenić zgodnie z przedmiarem, który nie zostaje zmieniony.

 

Pytanie nr 9:
Prosimy o potwierdzenie wykonania nawierzchni chodników i opaski z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm?

Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami SIWZ nawierzchnię chodników oraz opasek należy wykonać z kostki brukowej betonowej dwuteowej w kolorze szarym o grubości 6 cm.

 

Pytanie nr 10:
Prosimy o podanie jaki jest termin wykonania robót przez Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej?

Odpowiedź:
Przewidywany termin zakończenia robót związanych z przebudową sieci wodociągowej: 31.07.2015 r.

 

Pytanie nr 11:
Prosimy o potwierdzenie że w czasie prowadzenia przebudowy sieci wodociągowej przez Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej (jego wykonawców) będzie on ponosił wyłączną odpowiedzialność za teren budowy oraz szkody i zdarzenia zaistniałe na tym terenie.

Odpowiedź:
Zdecydowana większość robót związanych z przebudową sieci wodociągowej będzie realizowana w pasie chodnika. Zamawiający przekaże Zakładowi Komunalnemu plac budowy, który będzie obejmował tylko teren niezbędny do wykonania przebudowy sieci wodociągowej. Zakład będzie ponosił wyłączną odpowiedzialność za powierzony teren budowy oraz szkody i zdarzenia zaistniałe na tym terenie.

 

Pytanie nr 12:
Prosimy o potwierdzenie czy Zamawiający przekaże Zakładowi Komunalnemu w Suchej Beskidzkiej teren budowy lub jego część celem wykonania przebudowy sieci wodociągowej, a następnie po wykonaniu przedmiotowej przebudowy przekaże Wykonawcy celem wykonania przedmiotu zamówienia?

Odpowiedź:
Zamawiający przekaże Zakładowi Komunalnemu plac budowy, który będzie obejmował część pasa drogowego tj. teren niezbędny do wykonania przebudowy sieci wodociągowej. Po zakończeniu robót instalacyjnych teren ten zostanie przekazany wykonawcy robót drogowych.
Zamawiający zwraca uwagę, że roboty instalacyjne będą realizowane odcinkowo, co umożliwia sukcesywne przekazywanie fragmentów terenu na rzecz wykonawcy robót drogowych.

 

Pytanie nr 13:
Czy w przypadku przedłużenia robót budowlanych związanych z przebudową sieci wodociągowej przez Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia?

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, że przedłużenie wykonywania robót związanych z przebudową sieci wodociągowej będzie miało wpływ na ukończenie zamówienia.

 

Pytanie nr 14:
Prosimy o określenie zakresu i rodzaju robót jaki będzie wykonywał Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej w ramach swojego zadania?

Odpowiedź:
Roboty ziemne oraz instalacyjno-montażowe związane z przebudową sieci wodociągowej wraz z przyłączami.

 

Pytanie nr 15:
Prosimy o potwierdzenie czy w związku z prowadzeniem robót budowlanych związanych z przebudową sieci wodociągowej przez Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej na Wykonawcy będzie spoczywać odpowiedzialność za plac budowy?

Odpowiedź:
Zamawiający przekaże Zakładowi Komunalnemu plac budowy, który będzie obejmował część pasa drogowego tj. teren niezbędny do wykonania przebudowy sieci wodociągowej.
Pozostała część pasa drogowego zostanie przekazana wykonawcy zamówienia, który będzie ponosił za nią odpowiedzialność.

 

Pytanie nr 16:
Czy w przypadku pojawienia się robót dodatkowych, nieprzewidzianych na etapie projektowym Zamawiający sporządzi aneks do umowy rozszerzając zakres dla Wykonawcy o te roboty? Jeśli nie to w jaki sposób przewiduje rozliczenie ewentualnych robót dodatkowych?

Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje robót dodatkowych.


 

Zamawiający informuje, że powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią SIWZ w przedmiotowym postępowaniu.


 


 

Sucha Beskidzka 17.04.2015 r.


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 

 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. – dalej: ustawa Pzp) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Przebudowa ulic Cmentarnej, Nad Stawami, Spółdzielców oraz Handlowej w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta złożona przez:
 

 
Przedsiębiorstwo
Budowlano-Drogowo-Mostowe
DROG-BUD Franciszek Fryc
ul. Zamkowa 3
34-116 Spytkowice
 
 
 
W przedmiotowym postępowaniu złożono 10 ofert. Z postępowania nie wykluczonożadnegowykonawcy, nie odrzucono żadnejoferty. Zamawiający dokonał oceny złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej były: cena za realizację przedmiotu zamówienia (znaczenie: 0,8) oraz okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (znaczenie: 0,2). Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.
 
Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert
Nr oferty
Firma (nazwa) oraz adres wykonawcy
Streszczenie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu
i oceny ofert
Ocena punktowa złożonej oferty w poszczególnych kryteriach oceny, łączna punktacja
Kolejność ofert wg kryteriów oceny
1
Prace Ziemne Maszynami Budowlanymi
Andrzej Kiernia
Ratułów 208
34-407 Ciche
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
cena: 63,79
 
gwarancja: 0,00
 
łącznie: 51,03
 
X
w kolejności
2
EUROVIA Polska S.A.
Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5
55-040 Kobierzyce
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
cena: 91,18
 
termin: 66,67
 
łącznie: 86,28
 
 VII
w kolejności
3
Firma Budowlana
Jerzy Steczek, Roman Pochopień s.c.
34-205 Stryszawa 286F
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
cena: 82,38
 
gwarancja: 100,00
 
łącznie: 85,90
 
VIII
w kolejności
4
STRABAG
Infrastruktura Południe Sp. z o.o.
Wysoka, ul. Lipowa 5A
52-200 Wrocław
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
cena: 85,12
 
gwarancja: 100,00
 
łącznie: 88,10
 
VI
w kolejności
5
PRDM Wadowice Sp. z o.o.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
cena: 94,16
 
gwarancja: 100,00
 
łącznie: 95,33
 
III
w kolejności
6
Podhalańskie Przedsiębiorstwo
Drogowo-Mostowe S.A.
ul. Szaflarska 102
34-400 Nowy Targ
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
cena: 97,92
 
gwarancja: 100,00
 
łącznie: 98,34
 
II
w kolejności
7
Przedsiębiorstwo
Budowlano-Drogowo-Mostowe
DROG-BUD Franciszek Fryc
ul. Zamkowa 3
34-116 Spytkowice
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
cena: 100,00
 
gwarancja: 100,00
 
łącznie: 100,00
 
I
w kolejności
8
Przedsiębiorstwo
Usługowo-Produkcyjno-Handlowe DROGBUD inż. Kazimierz Sobaniak
34-222 Zawoja 1970
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
cena: 85,06
 
gwarancja: 66,67
 
łącznie: 81,38
 
IX
w kolejności
9
BRUK-SPEC Przedsiębiorstwo Budowlane Mateusz Gancarczyk
Śleszowice 70
34-210 Zembrzyce
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
cena: 87,00
 
gwarancja: 100,00
 
łącznie: 89,60
 
V
w kolejności
10
SKANSKA S.A.
ul. gen. Józefa Zajączka 9
01-518 Warszawa
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
 
cena: 90,98
 
gwarancja: 100,00
 
łącznie: 92,78
 
IV
w kolejności
 
 
 
Uzasadnienie:

W wyniku analizy złożonych ofert ustalono, że wszyscy wykonawcy spełniają warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i w ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24  ust. 1 ustawy Pzp. Oferty spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
W toku postępowania Zamawiający stwierdził i poprawił w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp następujące oczywiste omyłki rachunkowe w kosztorysach ofertowych:
a)    w ofercie nr 6 (Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.) – błąd w obliczeniu ceny ofertowej brutto – zamiast 1 215 293,25 zł powinno być 1 215 293,26 zł (988 043,30 zł + 227 249,96 zł). Powyższa zmiana została również uwzględniona w formularzu oferty (str. 1).
b)   w ofercie nr 9 (M. Gancarczyk) – błąd w obliczeniu łącznej wartości robót netto – zamiast 1 112 001,79 zł powinno być 1 112 001,80 zł. W wyniku uwzględnienia konsekwencji rachunkowych poprawki zmianie uległa cena ofertowa brutto – zamiast 1 367 762,20 zł powinno być 1 367 762,21 zł (1 112 001,80 zł + 255 760,41 zł).
Powyższe zmiany zostały również uwzględnione w formularzu oferty (str. 2).
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert w oparciu o kryteria oceny (cena brutto, okres gwarancji jakości i rękojmi za wady) wskazane w SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu. W wyniku przeprowadzonych czynności ofercie złożonej przez Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowo-Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc przyznano maksymalna liczbę punktów (100).

W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.

 

 

 

                                                                                                                              Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                                              Stanisław Lichosyt