Przejdź do stopki

Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka – rejony I i II

Treść


 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. +48 (33) 874-95-00, faks: +48 (33) 874-95-32, ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.:

 

„Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka – rejony I i II”

 

Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90620000-9, 90630000-2, 90610000-6.


Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zimowe utrzymanie dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka,
- pozimowe oczyszczenie dróg objętych zimowym utrzymaniem w terminie 2 tygodni od dnia, w którym zakończono prowadzenie akcji zimowej (w danym roku).
Wykonawca jest zobowiązany pozyskać własnym kosztem i staraniem materiał do zwalczania śliskości (do posypywania lub złożenia w pryzmach – w zależności od drogi – wg wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje dwa rejony. Wykonawca biorący udział w przetargu może złożyć ofertę:
a) częściową obejmującą jeden rejon,
b) obejmującą wszystkie (dwa) rejony.
Oferta nie może obejmować pojedynczych dróg lub osiedli.

Długości oraz powierzchnie dróg objętych przedmiotem zamówienia:
- rejon I – 5 640 ,00 mb, co stanowi: 16 733,00 m2,
- rejon II – 1 475,00 mb, co stanowi: 4 691,00 m2.

Warunki szczegółowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia (własnym kosztem i staraniem) wszystkich niezbędnych materiałów, urządzeń i narzędzi koniecznych do właściwego świadczenia usług,
b) do zwalczania śliskości Wykonawca zastosuje materiały szorstkie nieszkodliwe dla środowiska naturalnego (żużel, piasek, grys); nie wolno stosować pyłów z urządzeń odpylających,
c) odśnieżanie i posypywanie powinno odbywać się na całej szerokości jezdni, wraz z mijankami/zatokami w taki sposób, aby nie powodować zawężenia drogi,
d) Wykonawca jest zobowiązany do usuwania błota śnieżnego oraz ubitych i zlodowaciałych warstw śniegu,
e) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego i starannego prowadzenia rejestru akcji zimowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; w trakcie prowadzenia akcji zimowej Zamawiający może dokonać zamiany wzoru ww. rejestru,
f) dzień zakończenia prowadzenia akcji zimowej zostanie uzgodniony z Zamawiającym i potwierdzony wpisem w rejestrze,
g) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia z dochowaniem należytej staranności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w następujących terminach:
a) część I (REJON I) – sezon 2014/2015 od 15 listopada 2014 r. do 31 marca 2015 r., który obejmuje 137 dni;
b) część II (REJON II):
- sezon 2014/2015 od 15 listopada 2014 r. do 31 marca 2015 r., który obejmuje 137 dni
- sezon 2015/2016 od 15 listopada 2015 r. do 31 marca 2016 r., który obejmuje 138 dni;
- sezon 2016/2017 od 15 listopada 2016 r. do 31 marca 2017 r., który obejmuje 137 dni.

W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady śniegu wymagające odśnieżania, zwalczanie śliskości uzasadniające podjęcie akcji zimowego utrzymania dróg, itp.), Wykonawca na polecenie Zmawiającego przystąpi do zimowego utrzymania dróg przed lub po ww. okresach.

Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat). Termin składania ofert upływa dnia 21.10.2014 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.10.2014 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oryginał oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, oprócz oryginału dokumentu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2C do SIWZ), o którym mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ).

Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.

Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
Magdalena Matysiak - tel. (0-33) 874-95-44 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 13.10.2014 r.

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.

Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej i ich znaczenie: cena brutto - 100%

W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w BZP

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

3. Formularze edytowalne (oferta, oświadczenia)

 

 

 

                                                                                                Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                               Stanisław Lichosyt

 


 

Sucha Beskidzka 31.10.2014 r.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. – dalej: ustawa Pzp) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka – rejony I i II”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrane zostały oferty częściowe złożone przez następujących wykonawców:

część (rejon) I:
Paweł Bożek
Grzechynia 434
34-220 Maków Podhalański

część (rejon) II:
F.U. ARD Piotr Warmuz
ul. Smolikówka 34
34-200 Sucha Beskidzka

 

W przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty częściowe obejmujące pojedyncze rejony. Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty. Zamawiający dokonał oceny złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena  za realizację zamówienia. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.

Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert

Nr oferty

Firma (nazwa) oraz adres wykonawcy

Streszczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert

Ocena punktowa złożonej oferty

Kolejność ofert wg kryterium ceny  za realizację zamówienia

1

Paweł Bożek
Grzechynia 434
34-220 Maków Podhalański

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta     nie podlega odrzuceniu

część I: 100,00

 

część II: brak oferty

I w kolejności

 

---

2

F.U. ARD Piotr Warmuz
ul. Smolikówka 34
34-200 Sucha Beskidzka

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta     nie podlega odrzuceniu

część I: brak oferty

 

część II: 100,00

---

 

 I w kolejności

 

Uzasadnienie:

 W postępowaniu wpłynęły 2 oferty częściowe obejmujące pojedyncze rejony. W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono, że złożone oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ i nie podlega odrzuceniu ze względu na przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawcy spełniają warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu opisane w SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Jednocześnie informuję, że w ofercie złożonej przez F.U. ARD Piotr Warmuz stwierdzono i poprawiono w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp oczywistą omyłkę rachunkową. W formularzu oferty (str. 1) błędnie obliczono cenę ofertową brutto – zamiast 63 500,00 zł powinno być 63 500,97 zł (3 x 21 166,99 zł). Zgodnie z zapisami SIWZ (pkt 11.2) cyt. „w przypadku części II (REJONU II) cenę oferty brutto należy obliczyć zgodnie z następującym wzorem: 3 (ilość sezonów) x cena brutto za 1 sezon (2014/2015)”. Oczywisty charakter ww. omyłki wynika z faktu, że jej identyfikacja przez Zamawiającego jest możliwa bez dokonywania jakichkolwiek dodatkowych ustaleń.
Jedynym kryterium wyboru ofert najkorzystniejszych w ramach poszczególnych części była cena za realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w SIWZ formułą dokonał oceny punktowej ofert częściowych przyznając im maksymalne liczby punktów (100). W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferty złożone przez Pana Pawła Bożka (w zakresie części I) oraz F.U. ARD Piotr Warmuz (w zakresie części II) są najkorzystniejsze w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.

 

                                                                                            Burmstrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                                  Stanisław Lichosyt