Przejdź do stopki

Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka

Treść

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. +48 (33) 874-95-00, faks: +48 (33) 874-95-32, ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.:

 

„Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka”

 

Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90620000-9, 90630000-2, 90610000-6.

Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zimowe utrzymanie dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka w sezonach zimowych: 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017,
- pozimowe oczyszczenie dróg objętych zimowym utrzymaniem w sezonach 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 w terminie 2 tygodni od dnia, w którym zakończono prowadzenie akcji zimowej (w danym roku).

Wykonawca jest zobowiązany pozyskać własnym kosztem i staraniem materiał do zwalczania śliskości (do posypywania lub złożenia w pryzmach – w zależności od drogi – wg wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ).
Przedmiot zamówienia obejmuje sześć rejonów. Wykonawca biorący udział w przetargu może złożyć ofertę:
a) częściową obejmującą jeden rejon,
b) częściową obejmującą kilka rejonów,
c) obejmującą wszystkie rejony.
Oferta nie może obejmować pojedynczych dróg lub osiedli.

Długości oraz powierzchnie dróg objętych przedmiotem zamówienia:
- Rejon I – 5 640 ,00 mb, co stanowi: 16 733,00 m2,
- Rejon II – 1 592,00 mb, co stanowi: 5 080,00 m2,
- Rejon III – 1 200,00 mb, co stanowi: 3 360,00 m2,
- Rejon IV – 2 835,00 mb, co stanowi: 7 434,00 m2,
- Rejon V – 2 750 mb, co stanowi: 10 154,00 m2,
- Rejon VI – 5 633,00 mb, co stanowi: 17 645,00 m2.

Warunki szczegółowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia (własnym kosztem i staraniem) wszystkich niezbędnych materiałów, urządzeń i narzędzi koniecznych do właściwego świadczenia usług,
b) do zwalczania śliskości Wykonawca zastosuje materiały szorstkie nieszkodliwe dla środowiska naturalnego (żużel, piasek, grys); nie wolno stosować pyłów z urządzeń odpylających,
c) odśnieżanie i posypywanie powinno odbywać się na całej szerokości jezdni, wraz z mijankami/zatokami w taki sposób, aby nie powodować zawężenia drogi,
d) Wykonawca jest zobowiązany do usuwania błota śnieżnego oraz ubitych i zlodowaciałych warstw śniegu,
e) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego i starannego prowadzenia rejestru akcji zimowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; w trakcie prowadzenia akcji zimowej Zamawiający może dokonać zamiany wzoru ww. rejestru,
f) dzień zakończenia prowadzenia akcji zimowej zostanie uzgodniony z Zamawiającym i potwierdzony wpisem w rejestrze,
g) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia z dochowaniem należytej staranności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w następujących sezonach zimowych:
- sezon 2014/2015 od 15 listopada 2014 r. do 31 marca 2015 r., który obejmuje 137 dni;
- sezon 2015/2016 od 15 listopada 2015 r. do 31 marca 2016 r., który obejmuje 138 dni;
- sezon 2016/2017 od 15 listopada 2016 r. do 31 marca 2017 r., który obejmuje 137 dni.
W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady śniegu wymagające odśnieżania, zwalczanie śliskości uzasadniające podjęcie akcji zimowego utrzymania dróg, itp.), Wykonawca na polecenie Zamawiającego przystąpi do zimowego utrzymania dróg przed lub po upływie ww. terminów.

Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat). Termin składania ofert upływa dnia 19.09.2014 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.09.2014 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oryginał oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, oprócz oryginału dokumentu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2C do SIWZ), o którym mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ).

Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.

Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
Magdalena Matysiak - tel. (0-33) 874-95-44 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 11.09.2014 r.

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.

Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej i ich znaczenie: cena brutto - 100%

W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

3. Formularze edytowalne (oferta, oświadczenia)

 

 

                                                                                                            Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                          Stanisław Lichosyt

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Sucha Beskidzka 26.09.2014 r.

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Działając w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że wszczęte w dniu 11.09.2014 r. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka”, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. – dalej: ustawa Pzp).


Uzasadnienie:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęły 2 oferty dotyczące części (rejonów): II, IV i V przedmiotu zamówienia. W wyniku przeprowadzonych czynności związanych z analizą złożonych ofert ustalono, że zawierają one ceny (65 700 zł, 70 000 zł, 70 000 zł) przewyższające kwoty (55 000 zł, 56 000 zł, 58 000 zł), które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W zakresie pozostałych części (rejonów) przedmiotu zamówienia (I, III, VI) ofert nie złożono.
Biorąc pod uwagę powyższe należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 93 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).
 

 

                                                                                                                                 Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                                                  Stanisław Lichosyt