Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Suchej Beskidzkiej
Treść
UWAGA: W DNIU 20.06.2014 DOKONANO ZMIANY TREŚCI SIWZ I TERMINU SKŁADANIA OFERT!!!
Sucha Beskidzka 10.06.2014 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (33) 874-23-41, faks (33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.:
„Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Suchej Beskidzkiej”
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7, 45110000-1, 45111300-1, 45212200-8, 45212222-8, 45223210-1, 45262210-6, 45262500-6, 45300000-0, 45400000-1, 45430000-0.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z rozbudową budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Suchej Beskidzkiej o salę gimnastyczną. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- budowę budynku sali gimnastycznej,
- wykonanie instalacji wewnętrznych: elektrycznej, wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
- budowę parkingu,
- przebudowę kanalizacji sanitarnej i opadowej,
- rozbiórkę budynków gospodarczych i muru betonowego,
- przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- dostawę i montaż wyposażenia sali gimnastycznej,
- wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń,
- pełną obsługę geodezyjną inwestycji,
- wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową i przepisami prawa.
Charakterystyczne parametry budynku sali gimnastycznej:
- wymiary zewnętrzne: 24,65 m x 13,00 m,
- kubatura: 2 440,00 m3,
- powierzchnia zabudowy: 320,45 m2,
- powierzchnia użytkowa: 288,00 m2,
- wysokość budynku: 10,43 m,
- ilość kondygnacji: 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej.
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 29.11.2014 r.
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 25.06.2014 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.06.2014 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach i w formach określonych w ustawie Pzp. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera SIWZ.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 100 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej jedno zadanie (zamówienie), które obejmowało budowę sali gimnastycznej (hali sportowej) o kubaturze nie mniejszej niż 2 400 m3.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów, określonych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, określonych w SIWZ oraz w niniejszym ogłoszeniu, wykonawcy, oprócz oryginału oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, są zobowiązani do przedłożenia wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ).
W wykazie należy podać tylko informacje niezbędne do wykazania spełnienia opisanego przez Zamawiającego warunku wiedzy i doświadczenia – za wystarczające zostanie uznane ujęcie w wykazie jednego zadania (zamówienia) spełniającego ww. wymagania.
Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenia albo inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zamawiający nie wymaga przedłożenia dowodów w odniesieniu do wszystkich robót ujętych w powyższym wykazie – wykonawca przedkłada tylko dowody dotyczące najważniejszych robót, w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w powyższym wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, oprócz oryginału dokumentu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2C do SIWZ), o którym mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ).
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
Rafał Adamek - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 10.06.2014 r.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej i ich znaczenie: cena brutto - 100%
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
ZAŁĄCZNIKI:
1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - TOM I
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - TOM II SIWZ
4. Dokumentacja projektowa - TOM III SIWZ
5. Formularze edytowalne (oferta, oświadczenia, kosztorys ofertowy)
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt
Sucha Beskidzka 20.06.2014 r.
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, w dniu 11.06.2014 r. wpłynęły 2 wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Treść zapytań i odpowiedzi Zamawiającego podano poniżej.
WNIOSEK NR 1:
Pytanie:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie w sali gimnastycznej certyfikowanej, systemowej podłogi np. ARIM SPORT/Double 2.S zgodnej z normą PN 14904:2009 z nawierzchnią z klepki parkietowej dębowej?
Odpowiedź:
Zamawiający podjął decyzję o zmianie nawierzchni podłogi sportowej z drewnianej (parkiet dębowy) na wykładzinę rolowaną. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostaną opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego.
W związku z powyższym Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie nawierzchni z klepki parkietowej dębowej.
WNIOSEK NR 2:
Pytanie:
W projekcie jest wpisana nawierzchnia drewniana parkietowa – deszczułki parkietowe dębowe. Mając na względzie długoletnie doświadczenie naszej firmy w montażu profesjonalnych nawierzchni sportowych, prosimy Inwestora o rozpatrzenie możliwości zmiany wierzchniej warstwy na wykorzystywaną w kilkuset halach sportowych w Polsce: profesjonalną i prestiżową nawierzchnię sportową wykonaną z paneli warstwowych z wierzchnią warstwą z drewna liściastego.
Odpowiedź:
Zamawiający podjął decyzję o zmianie nawierzchni podłogi sportowej z drewnianej (parkiet dębowy) na wykładzinę rolowaną. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostaną opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego.
W związku z powyższym Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie nawierzchni z paneli warstwowych z wierzchnią warstwą z drewna liściastego.
Zamawiający informuje, że powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią SIWZ w przedmiotowym postępowaniu.
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt
Sucha Beskidzka 20.06.2014 r.
ZMIANA TREŚCI SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, została zmieniona treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w następującym zakresie:
1. uchyla się wszelkie zapisy SIWZ dotyczące podłogi sportowej o nawierzchni z klepki parkietowej dębowej,
2. w załączniku nr 6 do SIWZ, w rozdziale pt. „Izolacje podłogi i posadzka sportowa” wprowadza się pkt. 5.4 Wykonanie podłogi sportowej o następującej treści:
a) należy wykonać podłogę sportową składającą się z następujących warstw:
- folia PE ułożona na podkładzie betonowym,
- ruszt krzyżowy drewniany (rozstaw 50 cm) ułożony na podkładkach dystansowo-sprężystych,
- podkłady z dwóch warstw płyt wiórowych wodoodpornych o grubości 12 mm każda,
- wykładzina rolowana (np. Linodur Sport) o grubości nie mniejszej niż 3,2 mm; kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym przed realizacją robót (preferowany kolor: niebieski),
b) należy wykonać linie boisk oraz otwory do montażu wyposażenia sali gimnastycznej (np. bramek),
c) podłoga sportowa musi posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać wymagania określone we właściwych normach, a w szczególności w normie PN-EN 14904:2009,
3. wydłuża się termin składania ofert do dnia 27.06.2014 r. godz. 11:00,
4. termin otwarcia ofert 27.06.2014 r. o godz. 11:30.
Niniejsza zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt
Sucha Beskidzka 20.06.2014 r.
ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art. 12a ust. 3 w związku z art. 38 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, została zmieniona treść ogłoszenia o zamówieniu, w następującym zakresie:
1. wydłuża się termin składania ofert do dnia 27.06.2014 r. godz. 11:00,
2. termin otwarcia ofert: 27.06.2014 r. o godz. 11:30.
ZAŁĄCZNIK:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu zamieszczone w BZP
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt
Sucha Beskidzka 24.06.2014 r.
INFORMACJA DOTYCZĄCA WADIUM
Zamawiający zwraca uwagę, że nazwa zadania (zamówienia) brzmi: „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Suchej Beskidzkiej”. Fakt ten należy uwzględnić przy wnoszeniu wadium, w szczególności w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej.
Sucha Beskidzka 01.07.2014 r.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Suchej Beskidzkiej”, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym należy uznać, że stan faktyczny wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt