Dożywianie dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjum zlokalizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka
Treść
Sucha Beskidzka 17.01.2014 r.
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (33) 874-23-41, faks (33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Dożywianie dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjum zlokalizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka”
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55320000-9, 55321000-6, 55322000-3, 55521100-9, 55523100-3.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią usługi polegające na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu obiadów dla skierowanych przez Zamawiającego uczniów następujących szkół zlokalizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka:
1) Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum im. Jana Pawła II (ul. Płk. T. Semika 3),
2) Szkoły Podstawowej Nr 2 (ul. Zasypnicka 1),
3) Filii Szkoły Podstawowej Nr 2 (ul. Błądzonka 73).
Przewidywana ilość uczniów objętych dożywianiem wynosi:
1) w okresach: 01.03.2014 r. – 30.06.2014 r. oraz 01.09.2014 r. – 31.12.2014 r. – ilość uczniów: 120, w tym: Zespół Szkół im Jana Pawła II - 85 osób, SP Nr 2 – 15 osób, Filia SP Nr 2 – 20 osób,
2) w okresie: 01.07.2014 r. – 31.08.2014 r. – ilość uczniów: 20 (wszyscy w Zespole Szkół im. Jana Pawła II).
Liczba uprawnionych uczniów w trakcie okresu dożywiania może ulec zmianie, co może wpłynąć na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby wydawanych posiłków. Szacunkowa ilość posiłków wynosi: 19 240.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazana ilość jest wielkością orientacyjną i może ulegać zmianie w trakcie jego realizacji. Jest to uzależnione od czynników, na które Zamawiający nie ma wpływu, takich jak: absencja uczniów na zajęciach szkolnych, rezygnacja rodziców z dożywiania dzieci, okresy przerw w nauce (ferie, święta). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niewykonania zamówienia w pełnym zakresie określonym w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu.
Zamawiający wymaga, aby posiłki były przygotowywane w pomieszczeniach kuchennych zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II. Wszelkie kwestie związane z udostępnieniem pomieszczeń kuchennych, stołówek i wyposażenia zostaną uregulowane odrębną umową, która zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany okres realizacji zamówienia: 01.03.2014 r. – 31.12.2014 r.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 5 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, określonych w pkt. 6 SIWZ, wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oryginału oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, oprócz oryginału dokumentu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2C do SIWZ), o którym mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ).
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
Renata Chudziak - tel. (0-33) 874-95-24 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 27.01.2014 r. o godz. 13:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.01.2014 r. o godz. 13:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 17.01.2014 r.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej i ich znaczenie: cena brutto - 100%
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
ZAŁĄCZNIKI:
1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
3. Formularze
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt
Sucha Beskidzka 03.02.2014 r.
Nr oferty
|
Firma (nazwa) oraz adres wykonawcy
|
Streszczenie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu
i oceny ofert
|
Ocena punktowa złożonej oferty
|
Kolejność ofert wg kryterium ceny za realizację zamówienia
|
1
|
Restauracja MAGNOLIA
Małgorzata Sałapat
34-211 Budzów 661
|
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp
|
---
|
---
|
2
|
P.H.U. MAGELAN
Roman Polak
34-211 Budzów 617
|
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
|
70,77
|
IV w kolejności
|
3
|
F.H.U. Tomasz Bielarz
ul. Nad Stawami 21
34-200 Sucha Beskidzka
|
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
|
93,31
|
III w kolejności
|
4
|
Ludowy Klub Sportowy
NAROŻE Juszczyn
34-231 Juszczyn
|
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
|
100,00
|
I w kolejności
|
5
|
CATERMED S.A.
ul. ks. Siemaszki 15A
31-201 Kraków
|
Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 i 8 ustawy Pzp
|
---
|
---
|
6
|
SMAKOŁYK s.c.
Beata Musiał, Katarzyna Kudzia
ul. Wolności 53
34-220 Maków Podhalański
|
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
|
94,85
|
II w kolejności
|
7
|
PELIKAN CATERING
Adam Bargiel
34-212 Bieńkówka 378
|
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
|
70,77
|
IV w kolejności
|
W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt