Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka – rejony III i VI
Treść
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (33) 874-23-41, faks (33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.
„Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka – rejony III i VI”
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90000000-7, 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zimowe utrzymanie dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka
w sezonie zimowym 2013/2014,
- pozimowe oczyszczenie dróg objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2013/2014 po zakończeniu akcji, w terminie 2 tygodni od dnia, w którym zakończono prowadzenie akcji zimowej.
Wykonawca jest zobowiązany pozyskać własnym kosztem i staraniem materiał do zwalczania śliskości (do posypywania lub złożenia w pryzmach – w zależności od drogi).
Wykaz dróg z podziałem na poszczególne rejony objętych przedmiotem zamówienia:
1. REJON III (bez posypywania, żużel zgromadzony w pryzmach do dyspozycji użytkowników dróg) – droga do osiedla Kubasiaki (od końca drogi powiatowej do końca osiedla Kubasiaki) – ok. 1 200 mb,
2. REJON VI
a) drogi odśnieżane i posypywane – Kamienne (od ul. Zasypnica do granicy Stryszawy), Knapówka (od ul. Zasypnica do ostatniego budynku), Listwany, Kubasy, Zwaliściaki, Jędrzejaki (dojazd z jednej strony – droga o nawierzchni asfaltowej) – łączna długość ok. 4 349 mb,
b) drogi bez posypywania, żużel zgromadzony w pryzmach do dyspozycji użytkowników dróg – Śrubarze, Zagrody, Jędrzejaki (dojazd z jednej strony – droga o nawierzchni z płyt jomb), Jony, Kuligówka, droga boczna do p. Tarsińskiego, droga boczna do p. Sroki, droga boczna do p. Hyćków – łączna długość ok. 2 350 mb,
c) droga odśnieżana przy obfitych opadach śniegu, bez posypywania – Salówka – łączna długość ok. 320 mb.
Warunki szczegółowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia (własnym kosztem i staraniem) wszystkich niezbędnych materiałów, urządzeń i narządzi koniecznych do właściwego świadczenia usług,
b) do zwalczania śliskości Wykonawca zastosuje materiały szorstkie nieszkodliwe dla środowiska naturalnego (żużel, piasek); nie wolno stosować pyłów z urządzeń odpylających,
c) odśnieżanie i posypywanie powinno odbywać się na całej szerokości jezdni, wraz z mijankami/zatokami w taki sposób, aby nie powodować zawężenia drogi,
d) Wykonawca jest zobowiązany do usuwania błota śnieżnego oraz ubitych
i zlodowaciałych warstw śniegu,
e) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego i starannego prowadzenia rejestru akcji zimowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; w trakcie prowadzenia akcji zimowej Zamawiający może dokonać zamiany wzoru ww. rejestru,
f) dzień zakończenia prowadzenia akcji zimowej zostanie uzgodniony z Zamawiającym i potwierdzony wpisem w rejestrze,
g) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia z dochowaniem należytej staranności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca prowadzić będzie zimowe utrzymanie dróg w okresie od 15 listopada 2013 r. do 31 marca 2014 r.
W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady śniegu wymagające odśnieżania, zwalczanie śliskości uzasadniające podjęcie akcji zimowego utrzymania dróg, itp.), Wykonawca na polecenie Zmawiającego przystąpi do zimowego utrzymania dróg przed lub po ww. terminach.
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 25.10.2013 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.10.2013 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 5 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ oraz w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oryginał oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oprócz oryginału dokumentu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2C do SIWZ), o którym mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ).
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
mgr inż. Rafał Adamek - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne (całe) rejony.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 17.10.2013 r.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej i ich znaczenie: cena brutto - 100%
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
ZAŁĄCZNIKI:
1. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w BZP
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
3. Formularze
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt
Sucha Beskidzka 25.10.2013 r.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że w drugim postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Prowadzenie zimowego utrzymania dróg o dużym spadku na terenie miasta Sucha Beskidzka – rejony III i VI”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt