Przejdź do stopki

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa targowiska stałego w miejscowości Sucha Beskidzka"

Treść

 Sucha Beskidzka 24.04.2013 r.

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
 
 
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (33) 874-23-41, faks (33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na:
 
 
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania
pn. Przebudowa targowiska stałego w miejscowości Sucha Beskidzka
 
 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71247000-1.
                                                                                                                                                                                                                                                       
Przedmiotzamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą i nadzorem nad wykonywaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. „Przebudowa targowiska stałego w miejscowości Sucha Beskidzka”, w tym również ewentualnych robót dodatkowych.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych ww. zadaniem inwestycyjnym określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamówienie jest realizowane przy wsparciu finansowym Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej”, działanie 321, „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej”.
W związku z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje również współpracę z Zamawiającym w zakresie wypełniania obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz współpracę ze służbami Zamawiającego przy prowadzeniu działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu.
Roboty budowlane związane z realizacją ww. inwestycji wykonywane będą na podstawie umowy, zawartej pomiędzy Gminą Sucha Beskidzka a Wykonawcą Robót, zwanej dalej „Kontraktem”. Przewidywany termin zakończenia robót objętych Kontraktem: 16.09.2013 r.
Zamawiający powierzy Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego zarządzanie, kontrolę i nadzór nad realizacją Kontraktu w celu wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w Kontrakcie terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót oraz w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
 
Kompletna dokumentacja projektowa dotycząca zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa targowiska stałego w miejscowości Sucha Beskidzka” została opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl (zakładka: zamówienia publiczne – zakończone postępowania).
 
Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
 
Termin realizacji zamówienia:
Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę od dnia podpisania umowy, poprzez czas realizacji robót budowlanych, do dnia końcowego rozliczenia inwestycji. Planowany termin zakończenia realizacji zamówienia: 15.10.2013 r. Wskazany termin może ulec zmianie w przypadku wydłużenia realizacji inwestycji lub wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych.
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 10 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31.
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego.
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
 
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oryginał oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć oryginał dokumentu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2C do SIWZ), o którym mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp oraz oświadczenie o braku podstaw  do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ).
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
  
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
 mgr inż. Rafał Adamek        - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
 mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
 
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 06.05.2013 r. o godz. 14:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.05.2013 r. o godz. 15:00 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 24.04.2013 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
ZAŁĄCZNIKI:
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                             Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
 
                                                                                                                              Stanisław Lichosyt
 
 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Sucha Beskidzka 14.05.2013 r.

 

 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka – informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa targowiska stałego w miejscowości Sucha Beskidzka, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta złożona przez:
 
Projektowanie i Nadzór Inwestycji
inż. Tadeusz Chmiel
os. Na Stawach 1/16
3-200 Sucha Beskidzka
 
W przedmiotowym postępowaniu złożono 7 ofert. Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy. Nie odrzucono żadnej oferty. Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena za realizację zamówienia. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.
 
Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Streszczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert
Ocena punktowa złożonej oferty
Kolejność ofert  wg kryterium ceny   za realizację zamówienia
1
Projektowanie i nadzór w budownictwie
mgr inż. Mariusz Murzyniak
Lipnica Wielka 616A
34-483 Lipnica Wielka
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
34,84
VII w kolejności
 
2
 
Biuro Usług Inwestycyjnych
MAR-KA Marek Pawlus
Pewel Wielka 570
34-340 Jeleśnia
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
55,69
IV w kolejności
3
Projektowanie i Nadzór Inwestycji
inż. Tadeusz Chmiel
os. Na Stawach 1/16
34-200 Sucha Beskidzka
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
100,00
I w kolejności
4
KKN Maciej Trzebuniak
Biuro Obsługi Inwestycji
ul. Podksięże 40A
34-200 Sucha Beskidzka
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
60,24
III w kolejności
5
 
Biuro Inżynierskie
Bogusław Łagodzki
ul. Jana Pawła II 7
34-431 Waksmund
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
51,72
V w kolejności
6
 
mgr inż. Waldemar Polak
Projektowanie i Nadzór Budowlany
ul. Rynek 11
34-220 Maków Podhalański
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
46,90
VI w kolejności
7
 
UDB Usługi dla Budownictwa
Grzegorz Graca
ul. Racławicka 128
34-125 Sułkowice
 
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
75,19
II w kolejności

 
 
Uzasadnienie:
 
W wyniku analizy złożonych ofert Zamawiający ustalił, że wszyscy wykonawcy spełniają warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu opisane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Oferty złożone w postępowaniu spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert w oparciu o kryterium określone w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono, że oferta złożona przez Wykonawcę – Projektowanie i Nadzór Inwestycji inż. Tadeusz Chmiel – zawiera najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
 
W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 
 
 
 
 
Załącznik:
 
 
 

                                                                                                                                     Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                                                  Stanisław Lichosyt