Przejdź do stopki

Odbudowa drogi do os. Podksięże w Suchej Beskidzkiej

Treść

Sucha Beskidzka 22.08.2012 r.

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
 
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (0-33) 874-23-41,  fax (0-33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na:
  
Odbudowę drogi do os. Podksięże w Suchej Beskidzkiej”
 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7, 45233142-6, 45233222-1, 45233140-2.
                                                                                                                                                                                                                                                      
 Przedmiot zamówienia:
 
Przedmiot zamówienia stanowią roboty związane z odbudową drogi do os. Podksięże w Suchej Beskidzkiej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a)    ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – 270 m2,
b)   profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 1 240 m2,
c)    naprawę poboczy wykonywaną mechanicznie – 400 m2,
d)   wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – 1 240 m2,
e)    utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym – 280 m2,
f)    wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń,
g)   wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją przetargową i przepisami prawa.
 
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji.
 
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.10.2012 r.
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 10 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 06.09.2012 r. o godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.09.2012 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oświadczenia (wg załącznika nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika  nr 2B do SIWZ).
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
 
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
 mgr inż. Rafał Adamek        - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
 mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 22.08.2012 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
 
 
ZAŁĄCZNIKI:
 
 
 
 
 
 
 
 
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                                                                             Stanisław Lichosyt

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Sucha Beskidzka 06.09.2012 r.
               
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Odbudowa drogi do os. Podksięże w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, została wybrana oferta złożona przez:
 
Przedsiębiorstwo Robót
Drogowo-Mostowych
w Wadowicach S.A.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
 
 
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta. W wyniku przeprowadzonych czynności związanych z analizą oferty złożonej przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Wadowicach S.A. ustalono, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazał brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Oferta ww. Wykonawcy spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ i nie podlega odrzuceniu w oparciu o przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena za realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w SIWZ formułą dokonał oceny punktowej złożonej oferty przyznając jej maksymalną liczbę punktów (100).
W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.
 
Biorąc pod uwagę powyższe postanowiono jak w sentencji.
 
 
 
 
 
                                                                                                         Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                Stanisław Lichosyt