Przejdź do stopki

Montaż podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej

Treść


 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
 
 Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (0-33) 874-23-41, fax (0-33) 874-22-66, ogłasza trzeci przetarg nieograniczony na:
 
 
Montaż podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych
w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej”
 
 
 Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45313100-5, 45310000-3, 45111100-9, 45210000-9.
                                                                                                                                                                                                                                                       
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane z dostawą i montażem kompletnego, fabrycznie nowego podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych (na wózkach) w budynku Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a)    wykonanie robót rozbiórkowych (ścianki działowe, posadzki),
b)   wykonanie wszystkich instalacji niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania urządzenia dźwigowego,
c)    roboty wykończeniowe (tynkowanie, malowanie itp.),
d)   dostawę, montaż i rozruch kompletnego urządzenia dźwigowego o parametrach określonych w dokumentacji przetargowej,
e)    wykonanie wszelkich niezbędnych badań, rejestracji w UDT, prób i czynności sprawdzających zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. nr 122, poz. 1321 z późn. zm.),
f)    wykonanie wszelkie czynności związanych z uzyskanie decyzji UDT zezwalającej użytkownikowi na eksploatację urządzenia dźwigowego,
g)   przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia dźwigowego,
h)   wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją przetargową i przepisami prawa.
 
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji.
 
 
 Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31.08.2012 r.
 
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 20 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oświadczenia (wg załącznika nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika  nr 2B do SIWZ).
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
 
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
 mgr inż. Rafał Adamek        - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
 mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
 
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19,  34-200 Sucha Beskidzka,  w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 11.07.2012 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.07.2012 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 26.06.2012 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
 Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę  na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
 
ZAŁĄCZNIKI:
 
1. SIWZ
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                         Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
 
                                                                                                                        Stanisław Lichosyt
 
 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sucha Beskidzka 06.07.2012 r.


WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w imieniu Zamawiającego – Gminy Sucha Beskidzka informuję, że w dniu 03.07.2012 r. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Montaż podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Treść zapytania i odpowiedź Zamawiającego podano poniżej.

 


Pytanie:

Czy Inwestor wyraża zgodę na zastosowanie tańszego rozwiązania tj. wykonanie standardowej platformy, a nie kabiny jak jest przyjęte w projekcie budowlanym – pozostałe parametry urządzenia bez zmian.
Jednocześnie, wnosimy o wydłużenie terminu (z uwagi na fakt, że jest to 3 postępowanie) wykonania realizacji zadania związanego z wykonaniem dostawy i montażu urządzenia dźwigowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych co najmniej do 30.10.2012 r. oraz zweryfikowania przez Inwestora na rynku czasu niezbędnego do wyprodukowania urządzenia tj. w chwili obecnej ok. 12-14 tygodni (+1 tydzień montaż) z uwagi na okres urlopowy (sierpień) dostawców zagranicznych podzespołów do urządzenia.
Pozwoli to Inwestorowi osiągnąć jak najlepszą cenę z uwagi na możliwość przystąpienia do przetargu wielu firmom działającym w branży.

 


Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie innego rozwiązania w zakresie formy kabiny niż przyjęte w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będzie ono zgodne z właściwymi normami i przepisami prawa oraz nie wpłynie negatywnie na funkcjonalność i poziom bezpieczeństwa całego urządzenia. Nie dopuszcza się zmiany parametrów pozostałych elementów urządzenia (w szczególności szybu) wskazanych w dokumentacji przetargowej.
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu realizacji zamówienia.

 


Zamawiający informuje, że powyższe wyjaśnienia stają się integralną częścią SIWZ w przedmiotowym postępowaniu i będą wiążące dla wszystkich wykonawców przy składaniu ofert.

 


                                                                                                        Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                                                                                         Stanisław Lichosyt

 


 

Sucha Beskidzka 20.07.2012 r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Montaż podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego wybrana została oferta złożona przez firmę:

 

Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Handlowe OTECH Sp. z o.o.
ul. Dukielska 83
38-300 Gorlice

 

W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty.

Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty.

Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena za realizację zamówienia. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.

 

Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz

adres wykonawcy

Streszczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert

Ocena punktowa złożonej oferty

Kolejność ofert wg kryterium ceny za realizację zamówienia

1

Firma Handlowa ARTMED

J. Sienkiewicz, A. Kęsy Sp.j.

ul. św. Antoniego 18 lok. 3

97-200 Tomaszów Mazowiecki

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

75,84

II w kolejności

 

2

 

RS TECHNIKA

Ireneusz Rafalik

Kalinowo 86

07-300 Ostrów Mazowiecka

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

69,08

III w kolejności

3

Przedsiębiorstwo

Usługowo Produkcyjno Handlowe

OTECH Sp. z o.o.

ul. Dukielska 83

38-300 Gorlice

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu

100,00

I w kolejności

 

 

Uzasadnienie:

W toku badania złożonych ofert Zamawiający ustalił, że wykonawcy spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu opisane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Oferty złożone przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.

W trakcie czynności związanych z analizą ofert nr 2 i 3 stwierdzono niedokładności w formularzach ofertowych oraz w opisie niektórych pozycji kosztorysowych. Zamawiający poprawił ww. omyłki, w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, poprzez uzupełnienie brakujących wyrazów i zwrotów zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ.

Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert w oparciu o kryterium określone w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono, że oferta złożona przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe OTECH Sp. z o.o. zawiera najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).

W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.

 

W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

 

  

 Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

  Stanisław Lichosyt