Przejdź do stopki

Remont drogi do os. Błachuty w Suchej Beskidzkiej

Treść

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
 
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (0-33) 874-23-41, fax (0-33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na:
  
 
Remont drogi do os. Błachuty w Suchej Beskidzkiej”
 
 
 Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7, 45233142-6, 45233222-1, 45233140-2.
                                                                                                                                                                                                                                                      
 Przedmiot zamówienia:
 Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane z remontem drogi dojazdowej do os. Błachuty w Suchej Beskidzkiej. Przedmiot zamówienia obejmuje  w szczególności:
a)    profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
b)   wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – 1 048 m2,
c)    wykonaniu ścieków z elementów betonowych – 268 mb,
d)   montaż koryt stalowych typu Larsen (z kratą stalową) – 9 mb,
e)    wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń,
f)    wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją przetargową i przepisami prawa.
 
 
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji.
 
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.08.2012 r.
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 10 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oświadczenia (wg załącznika nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika  nr 2B do SIWZ).
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
 
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
 mgr inż. Rafał Adamek        - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
 mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
 
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka,  w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 15.05.2012 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.05.2012 r. o godz. 12:00 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 30.04.2012 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę  na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
 
 
ZAŁĄCZNIKI:
 
1. SIWZ
 
 
 
 
 
                                                                                                    Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
                                                                                                                      Stanisław Lichosyt
 
 
 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Sucha Beskidzka 05.06.2012 r.
 
 
 
    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Remont drogi do os. Błachuty w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta złożona przez firmę:
 
Przedsiębiorstwo Robót
Drogowo-Mostowych
w Wadowicach S.A.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
 
W przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty. Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty. Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena za realizację zamówienia. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.
 
 Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert
Nr oferty
Firma (nazwa)
lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Streszczenie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu
i oceny ofert
Ocena punktowa złożonej oferty
Kolejność ofert  
wg kryterium ceny za realizację zamówienia
1
Przedsiębiorstwo Robót
Drogowo-Mostowych
w Wadowicach S.A.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
100,00
I w kolejności
2
Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.
ul. Szaflarska 102
34-400 Nowy Targ
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
94,26
II w kolejności
 
 
Uzasadnienie:
 
W toku badania złożonych ofert Zamawiający ustalił, że wykonawcy spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu opisane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Oferty złożone przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
W trakcie czynności związanych z analizą oferty nr 1 złożonej przez Wykonawcę - Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Wadowicach S.A. Zamawiający stwierdził oczywistą omyłkę pisarską polegającą na błędnej numeracji dwóch pozycji kosztorysowych – wg kosztorysu ofertowego dwóm ostatnim pozycjom przypisano numery: 16 i 17 zamiast odpowiednio: 19 i 20. W związku z tym Zamawiający działając na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp poprawił ww. omyłki poprzez przypisanie przedmiotowym pozycjom kosztorysowym właściwych numerów (odpowiednio: 19 i 20) zgodnych z przedmiarem robót.
Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert w oparciu o kryterium określone w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono, że oferta złożona przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Wadowicach S.A. zawiera najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.         
 
 
 
                                                                                                      Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
                                                                                                                      Stanisław Lichosyt