Przejdź do stopki

PRZEBUDOWA ULIC: ZAMKOWEJ I JULIUSZA HR. TARNOWSKIEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

Treść

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
 
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (0-33) 874-23-41, fax (0-33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na:
 
 
Przebudowę ulic: Zamkowej i Juliusza hr. Tarnowskiego
w Suchej Beskidzkiej”
 
 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7, 45233142-6, 45233222-1, 45233140-2.
                                                                                                                                                 
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane z przebudową ul. Zamkowej oraz ul. Juliusza hr. Tarnowskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Zamkową do skrzyżowania z ul. Beniowskiego w Suchej Beskidzkiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a)    wykonanie robót rozbiórkowych (krawężniki, chodniki z płyt betonowych, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych),
b)   wymianę krawężników betonowych i obrzeży – 2 320 mb + 250 mb,
c)    wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (gr. 8 cm) – 189 m2,
d)   regulację pionową kratek ściekowych, włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych,
e)    wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową – 100 t,
f)    wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – 8 550 m2,
g)   pełną obsługę geodezyjną inwestycji,
h)   wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń,
i)     wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją przetargową i przepisami prawa.
 
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji.
 
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 20.06.2012 r.
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 15 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
 
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 14.05.2012 r. o godz. 14:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.05.2012 r. o godz. 14:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 6 Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oświadczenia (wg załącznika nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika  nr 2B do SIWZ)
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
 
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
 mgr inż. Rafał Adamek        - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
 mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
 
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 27.04.2012 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
ZAŁĄCZNIKI:
 
1. SIWZ
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                    Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
                                                                                                                   Stanisław Lichosyt
 
 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Sucha Beskidzka 15.05.2012 r.
 
                 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
 Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Przebudowa ulic: Zamkowej i Juliusza hr. Tarnowskiego w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta złożona przez:
 
Przedsiębiorstwo
Budowlano-Drogowo-Mostowe
DROG-BUD Franciszek Fryc
ul. Zamkowa 3
34-116 Spytkowice
 
W przedmiotowym postępowaniu złożono 5 ofert.
Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty.
Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena za realizację zamówienia. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.
 
 
                                          Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Streszczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert
Ocena punktowa złożonej oferty
Kolejność ofert 
wg kryterium ceny za realizację zamówienia
1
Przedsiębiorstwo
Budowlano-Drogowo-Mostowe
DROG-BUD Franciszek Fryc
ul. Zamkowa 3
34-116 Spytkowice
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
100,00
I w kolejności
2
Przedsiębiorstwo
Usługowo-Produkcyjno-Handlowe
DROGBUD
inż. Kazimierz Sobaniak
34-222 Zawoja 1970
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
61,97
V w kolejności
3
Usługi Ogólnobudowlane
Krzysztof Adamek
ul. Stokowa 21
34-200 Sucha Beskidzka
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
65,68
IV w kolejności
4
Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.
ul. Szaflarska 102
34-400 Nowy Targ
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
90,94
II w kolejności
 
5
 
Przedsiębiorstwo Robót
Drogowo-Mostowych
w Wadowicach S.A.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
86,68
III w kolejności
 
 
Uzasadnienie:
W toku badania złożonych ofert Zamawiający ustalił, że wykonawcy spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu opisane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Oferty złożone przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert w oparciu o kryterium określone w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono, że oferta złożona przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowo-Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc zawiera najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia,  co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 
 
 
 
                                                                                      Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
 
                                                                                                     Stanisław Lichosyt