Przejdź do stopki

REMONT DROGI DO OS. JÓZEFY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

Treść

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
 
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka,  ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (0-33) 874-23-41, fax (0-33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na: 
 
Remont drogi do os. Józefy w Suchej Beskidzkiej”
 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7, 45233142-6, 45233222-1, 45233140-2.
                                                                                                                                                               
Przedmiot zamówienia:
 
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane z remontem drogi dojazdowej do os. Józefy w Suchej Beskidzkiej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a)    profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
b)   wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – 1 240 m2,
c)    wykonaniu ścieków z elementów betonowych – 469 mb,
d)   wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego – 312 m2,
e)    montaż koryt stalowych typu Larsen (z kratą stalową) – 7,5 mb,
f)    regulację pionową włazów kanałowych – 10 szt.
g)   wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń,
h)   wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją przetargową i przepisami prawa.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 5 do SIWZ),
- szkic sytuacyjny (załącznik nr 6 do SIWZ).
 
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji.
 
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.07.2012 r.
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 10 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
 
 
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 6 Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oświadczenia (wg załącznika nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć następujące dokumenty:
1)   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 2B do SIWZ),
2)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
3)   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
 
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
 mgr inż. Rafał Adamek        - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
 mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
 
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka,  w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 17.04.2012 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.04.2012 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim  w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 02.04.2012 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
 
 
 
ZAŁĄCZNIKI:
 
1. SIWZ
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                          Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
 
                                                                                                                       Stanisław Lichosyt
 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Sucha Beskidzka 24.04.2012 r.
               
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Remont drogi do os. Józefy                           w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta złożona przez firmę:
 
Przedsiębiorstwo Robót
Drogowo-Mostowych
w Wadowicach S.A.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
 
Jednocześnie informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty. Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty. Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena za realizację zamówienia.
Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.
 
 
Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Streszczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert
Ocena punktowa złożonej oferty
Kolejność ofert  
wg kryterium ceny   za realizację zamówienia
1
Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.
ul. Szaflarska 102
34-400 Nowy Targ
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
79,88
II w kolejności
 
2
 
Przedsiębiorstwo Robót
Drogowo-Mostowych
w Wadowicach S.A.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
100,00
I w kolejności
 
Uzasadnienie:
W toku badania złożonych ofert Zamawiający ustalił, że wykonawcy spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu opisane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Oferty złożone przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert w oparciu o kryterium określone w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono, że oferta złożona przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Wadowicach S.A. zawiera najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.
 W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 
 
 
                                                                                                    Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
                                                                                                                      Stanisław Lichosyt