Przejdź do stopki

BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ PRZY UL. ZASYPNICA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ - ETAP II

Treść

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
 
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (0-33) 874-23-41, fax (0-33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na:
 
 
Budowę kanalizacji sanitarnej przy ul. Zasypnica w Suchej Beskidzkiej – etap II”
 
 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7, 45231300-8, 45233140-2.     
                                                                                                                                                                   
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami przy ul. Zasypnica w Suchej Beskidzkiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a)    wykonanie robót ziemnych,
b)   montaż rurociągów z rur PVC o średnicach 200 i 180 mm o łącznej długości ok. 1 000 mb,
c)    montaż studni kanalizacyjnych z gotowych elementów z tworzyw sztucznych – 52 szt.,
d)   odbudowę dróg – wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych – ok. 750 m2 (w okresie realizacji zamówienia Wykonawca zadania zobowiązany jest do bieżącego uzupełniania ubytków w podbudowie jezdni zapewniając tym samym bezproblemowe poruszanie się pojazdów oraz pieszych),
e)    pełną obsługę geodezyjną inwestycji,
f)    zapewnienie kierownictwa budowy,
g)   wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń,
h)   wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową i przepisami prawa.
 
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru inwestorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych  w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji.
 
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.07.2012 r.
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 30 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu  z postępowania okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki dotyczące:
- posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej 2 zadania (zamówienia) polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 1 000 mb każde (wskazana długość dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować długości sieci zrealizowanej w ramach kilku zadań),
- dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia – tj. wykażą, że dysponują przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia (tj. przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej).
 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy, oprócz oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów:
1)   wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg załącznika nr 5A do SIWZ),
2)   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 5B do SIWZ).
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć następujące dokumenty:
1)   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 2B do SIWZ),
2)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
3)   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
 
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
 mgr inż. Rafał Adamek        - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
 mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
 
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19,  34-200 Sucha Beskidzka,  w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 05.04.2012 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.04.2012 r. o godz. 12:00 w Urzędzie Miejskim  w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 21.03.2012 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
Z A Ł Ą C Z N I K I :
 
1. SIWZ
 
 
 
 
 
  
                                                                                                                                     Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
                                                                                                                                                     Stanisław Lichosyt

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Sucha Beskidzka 24.04.2012 r.
                 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej  przy ul. Zasypnica w Suchej Beskidzkiej – etap II”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta złożona przez firmę:
 
Usługi Instalacji Wodno-Kanalizacyjnej,
Centralnego Ogrzewania i Gazu
Jerzy Steczek
34-205 Stryszawa 820
 
W przedmiotowym postępowaniu złożono 4 oferty. Wykluczono 1 wykonawcę, odrzucono  1 ofertę. Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert niepodlegających odrzuceniu. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena za realizację zamówienia.
Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.
 
 
Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Streszczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert
Ocena punktowa złożonej oferty
Kolejność ofert  
wg kryterium ceny za realizację zamówienia
1
EKOINSTAL Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 8
34-200 Sucha Beskidzka
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta     nie podlega odrzuceniu
86,72
II w kolejności
 
2
 
P.U.S.H. PRO-AQUA
A.M.M. Jaskóła Sp.j.
ul Żeromskiego 18
28-200 Staszów
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta     nie podlega odrzuceniu
74,42
III w kolejności
3
F.H.U. WOD-INSTAL
Edward Wójcik
ul. Błądzonka 195
34-200 Sucha Beskidzka
Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, oferta została odrzucona
---
---
4
Usługi Instalacji
Wodno-Kanalizacyjnej,
Centralnego Ogrzewania i Gazu Jerzy Steczek
34-205 Stryszawa 820
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta     nie podlega odrzuceniu
100,00
I w kolejności
 
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzonych czynności związanych z badaniem i oceną ofert, Zamawiający ustalił, że Wykonawca - WOD-INSTAL Edward Wójcik podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 oraz art. 89 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający odstąpił od wezwania do uzupełnienia ww. dokumentów, ponieważ mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - jej treść ze względu na błędy w kosztorysie ofertowym nie odpowiada treści SIWZ.
W toku badania pozostałych ofert Zamawiający ustalił, że wykonawcy: EKOINSTAL Sp. z o.o., P.U.S.H. PRO-AQUA A.M.M. Jaskóła Sp.j. oraz Usługi Instalacji  Wodno-Kanalizacyjnej, Centralnego Ogrzewania i Gazu Jerzy Steczek spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu opisane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu  oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Oferty złożone przez ww. wykonawców w przedmiotowym postępowaniu spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryterium określone w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono, że oferta złożona przez Wykonawcę – Usługi Instalacji  Wodno-Kanalizacyjnej, Centralnego Ogrzewania i Gazu Jerzy Steczek zawiera najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza  w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.
 
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
 
 
 
 
 
                                                                                                                           Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
                                                                                                                                            Stanisław Lichosyt