Treść
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (0-33) 874-23-41, fax (0-33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Remont drogi gminnej – ul. Beniowskiego w Suchej Beskidzkiej”
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7, 45233142-6, 45233222-1, 45233140-2.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane z remontem drogi gminnej – ul. Beniowskiego w Suchej Beskidzkiej na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 946 (ul. Mickiewicza) do mostu na potoku Stryszawka.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót rozbiórkowych (krawężniki i obrzeża betonowe, chodniki z płyt betonowych, nawierzchnie z: mieszanek mineralno-bitumicznych, płyt drogowych),
b) frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – ok. 480 m2,
c) ułożenie krawężników betonowych – ok. 410 mb,
d) ułożenie obrzeży betonowych – ok. 350 mb,
e) wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej (gr. 6 i 8 cm) – ok. 510 m2,
f) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – ok. 1 940 m2,
g) wykonanie oznakowania (pionowego i poziomego) drogi,
h) modernizację oświetlenia ulicznego (wymiana źródeł światła, regeneracja lub wymiana odbłyśników),
i) pełną obsługę geodezyjną inwestycji,
j) wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń,
k) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją przetargową i przepisami prawa.
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji.
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.07.2012 r.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 10 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, pok. 31 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej:
www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej 2 zadania (zamówienia), polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, które obejmowały wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni nie mniejszej niż 1 800 m2 każde (wskazana powierzchnia dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować powierzchni zrealizowanej w ramach kilku zadań).
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawcy, oprócz oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, są zobowiązani do przedłożenia wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg załącznika nr 5 do SIWZ).
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć następujące dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 2B do SIWZ),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
mgr inż. Rafał Adamek - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 05.04.2012 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.04.2012 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 21.03.2012 r.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
Z A Ł Ą C Z N I K I :
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sucha Beskidzka 19.04.2012 r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm. – dalej: ustawy Pzp) w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Remont drogi gminnej – ul. Beniowskiego w Suchej Beskidzkiej”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, wybrana została oferta złożona przez firmę:
Przedsiębiorstwo Robót
Drogowo-Mostowych
w Wadowicach S.A.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
W przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty. Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty. Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej była cena za realizację zamówienia.
Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej ofert.
Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert
Nr oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
|
Streszczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert
|
Ocena punktowa złożonej oferty
|
Kolejność ofert
wg kryterium ceny za realizację zamówienia
|
1
|
Przedsiębiorstwo
Budowlano-Drogowo-Mostowe
DROG-BUD Franciszek Fryc
ul. Zamkowa 3
34-116 Spytkowice
|
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
|
99,76
|
II w kolejności
|
2
|
Przedsiębiorstwo Robót
Drogowo-Mostowych
w Wadowicach S.A.
ul. Kochanowskiego 1
34-100 Wadowice
|
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
|
100,00
|
I w kolejności
|
Uzasadnienie:
W toku badania złożonych ofert Zamawiający ustalił, że wykonawcy spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu opisane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykazali brak podstaw do ich wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Oferty złożone przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert w oparciu o kryterium określone w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. W wyniku przeprowadzonych czynności ustalono, że oferta złożona przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych w Wadowicach S.A. zawiera najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia, co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej liczby punktów (100).
W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
Stanisław Lichosyt