Przejdź do stopki

Budowa kanalizacji sanitarnej na os. Garce w Suchej Beskidzkiej

Treść

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania

 Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (0-33) 874-23-41,  fax (0-33) 874-22-66, ogłasza przetarg nieograniczony na:
  
Budowę kanalizacji sanitarnej na os. Garce w Suchej Beskidzkiej”
 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7, 45231300-8, 45233140-2.     
 
Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami na os. Garce w Suchej Beskidzkiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a)    wykonanie robót ziemnych,
b)   montaż rurociągów z rur PVC (o średnicach 200 i 160 mm) – ok. 1 260 mb,
c)    montaż studni kanalizacyjnych z gotowych elementów z tworzyw sztucznych – 80 szt.,
d)   odbudowę dróg – wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych  – ok. 2 640 m2 (w okresie realizacji zamówienia Wykonawca zadania zobowiązany jest  do bieżącego uzupełniania ubytków w podbudowie jezdni zapewniając tym samym bezproblemowe poruszanie się pojazdów oraz pieszych),
e)    pełną obsługę geodezyjną inwestycji,
f)    zapewnienie kierownictwa budowy,
g)   wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń,
h)   wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową   i przepisami prawa.
 
Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru inwestorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych        w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji.
 
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.07.2012 r.
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (opłata: 30 zł) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka,    pok. 31 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówień została umieszczona na stronie internetowej: www.sucha-beskidzka.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki dotyczące:
- posiadania wiedzy i doświadczenia – tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat  przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej    i prawidłowo ukończyli przynajmniej 2 zadania (zamówienia) polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 1 200 mb każde (wskazana długość dotyczy jednego zadania – w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku nie można sumować długości sieci zrealizowanej w ramach kilku zadań),
- dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia – tj. wykażą, że dysponują przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia (tj. przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej).
 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych dokumentów opisanych w SIWZ i w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy, oprócz oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ), o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów:
1)   wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg załącznika nr 5A do SIWZ),
2)   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 5B do SIWZ).
 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć następujące dokumenty:
1)   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 2B do SIWZ),
2)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
3)   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
 
Uprawnieni do kontaktów z oferentami:
 mgr inż. Rafał Adamek        - tel. (0-33) 874-95-40 (w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia)
 mgr inż. Grzegorz Myszura - tel. (0-33) 874-95-41 (w sprawach związanych z procedurą przetargową)
 
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka,  w pokoju nr 23 (sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 28.03.2012 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.03.2012 r. o godz. 11:30 w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, w pokoju nr 21 (sala sesyjna).
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Termin związania ofertą będzie wynosił 30 dni.
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego (www.sucha-beskidzka.pl): 13.03.2012 r.
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie zamierza zawierać umowy ramowej i ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w SIWZ.
 
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena brutto - 100%
 
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę  na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
 
 
                                                                   
                                                                          
Z A Ł Ą C Z N I K I :
 
1. SIWZ
 
 

 

                                                                                                                                     Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

                                                        
                                                                                                                                                     Stanisław Lichosyt

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Sucha Beskidzka, 19 kwietnia 2012 r.
                       
                                         

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Działając w imieniu Zamawiającego - Gminy Sucha Beskidzka informuję, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej na os. Garce w Suchej Beskidzkiej” prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego   z o s t a ł o    u n i e w a ż n i o n e    na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113,  poz. 759 z późn. zm.).

 Wykaz i ocenę złożonych ofert przedstawia poniższa tabela:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres wykonawcy
Streszczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert
1
Firma Handlowo Usługowa
WOD-INSTAL Edward Wójcik
ul. Błądzonka 195
34-200 Sucha Beskidzka
Wykonawca nie spełnia warunków udziału  w postępowaniu, oferta     została odrzucona
 
2
 
P.P.H.U. DĄBROWSKI
Jan Dąbrowski
Pojałowice 73
32-200 Miechów
Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, oferta     została odrzucona
3
EKOINSTAL Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 8
34-200 Sucha Beskidzka
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta została odrzucona
4
STANBUD Usługi Budowlane
Stanisław Sergiel
34-211 Budzów 548
Wykonawca nie spełnia warunków udziału  w postępowaniu, oferta     została odrzucona
5
Usługi Instalacji Wodno-Kanalizacyjnej, Centralnego Ogrzewania i Gazu
Jerzy Steczek
34-205 Stryszawa 820
Wykonawca nie spełnia warunków udziału  w postępowaniu, oferta     została odrzucona
 
 
 
 
                                                                                                                                          Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
 
                                                                                                                                                          Stanisław Lichosyt