Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Treść

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

  1. Miejsce wykonywania pracy: 
    Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 
    ul. Mickiewicza 19
    34-200 Sucha Beskidzka.
     
  2. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2.  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
    3. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
    4. znajomość przepisów ustaw  o finansach publicznych, o rachunkowości,
    5. o klasyfikacji budżetowej,
    6. umiejętność obsługi komputera,
    7. samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
    8. komunikatywność, wnikliwość,
    9. nieposzlakowana opinia
       
  3. Wymagania dodatkowe:
    1. wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse,
    2.  umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
    3. umiejętność poprawnego formułowania pism,
    4. umiejętność organizacji pracy własnej,
    5. umiejętność pracy w zespole,
    6. łatwość przekazywania informacji,
    7. posiadanie doświadczenia w księgowości,
    8. preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
       
  4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. bieżące dekretowanie dowodów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową w zakresie wydatków bieżących w jednostce Urząd Miasta,
    2. bieżące księgowanie techniką  komputerową wszystkich dowodów w dzienniku głównym na kontach analitycznych wraz z uzgodnieniami miesięcznymi,
    3. księgowanie kont pomocniczych,
    4. ewidencjonowanie zaangażowania  na kontach pozabilansowych w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich z planem i wykonaniem w budżecie gminy,
    5. sprawdzanie dowodów księgowych w zakresie wydatków budżetowych pod względem formalno- rachunkowym / wstępna kontrola /,
    6. bieżące i terminowe przekazywanie do Skarbnika Gminy  faktur, rachunków lub innych dowodów księgowych przekazywanych do Referatu Finansowego,
    7. prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i rozporządzeniami Ministra Finansów,
    8. współdziałanie przy opracowywaniu projektów uchwał w sprawie uchwalenia budżetu oraz jego zmian na podstawie złożonych wniosków ,
    9. opracowywanie  projektów zarządzeń Burmistrza Miasta w sprawach zmian uchwały budżetowej gminy oraz zmian planów finansowych jednostek na podstawie wniosków kierowników tych jednostek oraz kierowników referatów Urzędu Miasta,
    10.  prowadzenie ewidencji zmian budżetu gminy na podstawie uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Burmistrza Miasta,
    11. sporządzanie i udostępnianie danych finansowych do opracowania Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i jej zmian w trakcie roku budżetowego,
    12. terminowe, rzetelne i zgodne z przepisami  sporządzanie sprawozdań finansowych /miesięczne, kwartalne, roczne / w zakresie wydatków budżetowych Urzędu Miasta oraz budżetu gminy,
    13.  prowadzenie spraw  finansowych dotyczących  udzielanych dotacji z budżetu gminy  w zakresie przekazywania i rozliczania  dotacji celowych, podmiotowych i przedmiotowych wynikających z  budżetu gminy.
       
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    Rodzaj umowy: umowa o pracę.
    Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
    Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
    Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
    Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
     
  6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
     
  7. Wymagane dokumenty:
    1. podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
    2. podpisany list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
    5. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
    6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
    7. wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późniejszymi zmianami)” i podpisem kandydata.
       

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miasta  Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
  3. ul. Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:

„Dotyczy oferty pracy ”.

 

 

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 26 kwietnia 2019 r.  do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Urzędu Miasta  Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje:

  1. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 31 lub 33 874 95 34
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia 15 maja  2019 r.

Burmistrz Miasta
Stanisław Lichosyt