Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
- Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka,
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- znajomość przepisów ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości,
- o klasyfikacji budżetowej,
- umiejętność obsługi komputera,
- samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, wnikliwość,
- nieposzlakowana opinia
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
- umiejętność poprawnego formułowania pism,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość przekazywania informacji,
- posiadanie doświadczenia w księgowości,
- preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- bieżące dekretowanie dowodów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową w zakresie wydatków bieżących w jednostce Urząd Miasta,
- bieżące księgowanie techniką komputerową wszystkich dowodów w dzienniku głównym na kontach analitycznych wraz z uzgodnieniami miesięcznymi,
- księgowanie kont pomocniczych,
- ewidencjonowanie zaangażowania na kontach pozabilansowych w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich z planem i wykonaniem w budżecie gminy,
- sprawdzanie dowodów księgowych w zakresie wydatków budżetowych pod względem formalno- rachunkowym / wstępna kontrola /,
- bieżące i terminowe przekazywanie do Skarbnika Gminy faktur, rachunków lub innych dowodów księgowych przekazywanych do Referatu Finansowego,
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i rozporządzeniami Ministra Finansów,
- współdziałanie przy opracowywaniu projektów uchwał w sprawie uchwalenia budżetu oraz jego zmian na podstawie złożonych wniosków ,
- opracowywanie projektów zarządzeń Burmistrza Miasta w sprawach zmian uchwały budżetowej gminy oraz zmian planów finansowych jednostek na podstawie wniosków kierowników tych jednostek oraz kierowników referatów Urzędu Miasta,
- prowadzenie ewidencji zmian budżetu gminy na podstawie uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Burmistrza Miasta,
- sporządzanie i udostępnianie danych finansowych do opracowania Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i jej zmian w trakcie roku budżetowego,
- terminowe, rzetelne i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań finansowych /miesięczne, kwartalne, roczne / w zakresie wydatków budżetowych Urzędu Miasta oraz budżetu gminy,
- prowadzenie spraw finansowych dotyczących udzielanych dotacji z budżetu gminy w zakresie przekazywania i rozliczania dotacji celowych, podmiotowych i przedmiotowych wynikających z budżetu gminy.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późniejszymi zmianami)” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
- ul. Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy ”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 26 kwietnia 2019 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31 lub 33 874 95 34
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 15 maja 2019 r.
Burmistrz Miasta
Stanisław Lichosyt