Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
- Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka,
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- uzdolnienia w komunikacji pisemnej,
- umiejętność obsługi komputera,
- samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
- komunikatywność, wnikliwość,
- inicjatywa, kreatywność,
- nieposzlakowana opinia,
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe humanistyczne / preferowane dziennikarskie, polonistyczne /
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, prawo prasowe,
- łatwość przekazywania informacji,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- doświadczenie w pracy dziennikarskiej,
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
Redagowanie, wydawanie i dystrybucja miesięcznika samorządowego „Ziemia Suska”, w tym: wyszukiwanie tematów do wydania miesięcznika, opracowywanie i redagowanie artykułów prasowych, wykonywanie zdjęć prasowych, dokonywanie obróbki tekstu w materiałach nadesłanych do redakcji gazety, przygotowywanie materiałów prasowych do składu, archiwizowanie materiałów prasowych, prowadzenie spraw administracyjno-finansowych związanych z wydawaniem i dystrybucją gazety. Uczestniczenie w imprezach okolicznościowych, wydarzeniach społeczno-kulturalnych itp. w charakterze dziennikarza-sprawozdawcy. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem aktualnych informacjina stronę internetową i multimedialne systemy informacji dotyczących wydarzeń z życia miasta. Uczestnictwo w przygotowywaniu wydarzeń o charakterze reprezentacyjnym z udziałem przedstawicieli miasta. Współpraca z mediami w zakresie realizowanych zadań. Pomoc przy obsłudze organizacyjno-administracyjnej sekretariatu Burmistrza Miasta.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka)
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późniejszymi zmianami” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
ul .Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy Nr 2”
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 22 marca 2019 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 34
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia1 kwietnia 2019 r.
Burmistrz Miasta
Stanisław Lichosyt