Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
- Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka,
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne - specjalność: informatyk,
- przy wykształceniu średnim dokumenty potwierdzające co najmniej 3 letni staż pracy,
- dobra znajomość zagadnień informatycznych,
- znajomość systemów operacyjnych WINDOWS, LINUX,
- umiejętność konfiguracji i zarządzania siecią LAN
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- samodzielność, sumienność, odpowiedzialność,
- inicjatywa i kreatywność.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie przy obsłudze programów sieciowych,
- znajomości przepisów prawa z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych, dostępu do informacji publicznej,
- znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych.
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- administrowanie siecią komputerową,
- utrzymanie stałej sprawności sprzętu informatycznego oraz sieci komputerowej,
- nadzór nad prawidłowym od strony technicznej funkcjonowaniem internetu, strony internetowej oraz systemów informatycznych – programów użytkowych funkcjonujących w Urzędzie,
- administrowanie pocztą internetową,
- prowadzenie ewidencji systemów i programów użytkowych oraz licencji,
- bezpośrednia współpraca z firmami zewnętrznymi dostarczającymi aplikacje sieciowe,
- archiwizowanie zasobów informatycznych,
- instalacja, wdrażanie i nadzór nad oprogramowaniem biurowym i użytkowym,
- poszukiwanie możliwości pozyskiwania środków z funduszy unijnych oraz krajowych,
- współpraca i koordynacja w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnych dofinansowywania projektów gminnych.
- stworzenie bazy danych dotyczącej możliwości pozyskania funduszy unijnych i krajowych.
- zgłaszanie wniosków do odpowiednich instytucji pośredniczących, monitoring, koordynacja uzupełnianie oraz udział w pracach zespołu wdrażającego,
- koordynacja i nadzór nad rozliczaniem sprawozdawczości związanej z uzyskanymi środkami pomocowymi.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy lub poświadczenie zatrudnienia potwierdzające 3 letni staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późniejszymi zmianami)” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
ul. Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem:
„Dotyczy oferty pracy ”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 18 marca 2019 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31 lub 33 874 95 34
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 1 kwietnia 2019 r.