Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Treść

Kierownik Centrum Usług Wspólnych ogłasza nabór na wolne stanowisko

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W  CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

  1. Miejsce wykonywania pracy:  Centrum Usług Wspólnych  ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka.
     
  2. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
    3. wykształcenie wyższe,
    4. minimum 3 letni staż pracy,
    5. umiejętność obsługi komputera,
    6. samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
    7. umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
    8. komunikatywność, wnikliwość
    9. inicjatywa, kreatywność,
    10. nieposzlakowana opinia.
       
  3. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - RODO, ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    2. umiejętność organizacji pracy własnej,
    3. umiejętność pracy pod presją czasu,
    4. umiejętność pracy w zespole,
       
  4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku Inspektora Ochrony Danych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób  fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego  przepływu takich danych  obejmuje:
    1. informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów dot. ochrony danych osobowych, a także doradzanie ww. podmiotom w sprawie ochrony danych osobowych;
    2. monitorowanie przestrzegania RODO oraz innych przepisów dot. ochrony danych osobowych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość,
    3. szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;
    4. na żądanie - udzielanie zleceń co do oceny skutków dla ochrony danych osobowych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z RODO;
    5. współpraca z organem nadzorczym;
    6. pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w RODO oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach;
    7. pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz wykonywaniem praw przysługujących im na mocy RODO oraz innych przepisów;
    8. prowadzenie rejestru czynności lub rejestru  kategorii czynności;
    9. realizacja zadań w punktach od 1 -8 w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych obejmuje jednostki gminne.
       
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    Rodzaj umowy: umowa o pracę.
    Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
    Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
    Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
    Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej   i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
     
  6. Wymagane dokumenty:
    1. podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail   i nr telefonu kontaktowego,
    2. podpisany list motywacyjny,
    3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu
      z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
    4. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
    5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,
    6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
    7. wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z RODO ”i podpisem kandydata.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Centrum Usług Wspólnych Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.

 

Składanie dokumentów:

  1. termin składania dokumentów do dnia 07 sierpnia 2018 r.  do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Centrum Usług Wspólnych  Sucha Beskidzka,
  2. aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 50 lub 31
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia 16 sierpnia 2018 r.

Kierownik Centrum Usług Wspólnych
Beata Gołuszka

 

Sucha Beskidzka, dnia 27 lipca 2018 r.