Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na wolne stanowisko
- Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miasta Sucha Beskidzka,
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- znajomość przepisów ustaw: o dochodach gmin, o podatkach i opłatach lokalnych, o egzekucji w administracji, ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, dyscyplinie finansów publicznych, o opłacie skarbowej
- umiejętność obsługi komputera oraz specjalistycznych programów,
- samodzielność, dokładność, uczciwość, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność samodzielnego organizowania pracy
- komunikatywność, wnikliwość, opanowanie, dyskrecja.
- inicjatywa, kreatywność,
- umiejętności analityczne,
- nieposzlakowana opinia,
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie o specjalności rachunkowość,
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów, poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole
- posiadane doświadczenie w księgowości,
- preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie obsługi kasowej w Urzędzie Miasta – przyjmowanie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych, obsługa terminala do płatności kartą płatniczą,
- dokonywanie codziennie wpłat gotówkowych do banku,
- realizacja wypłat gotówkowych w kasie,
- odpowiedzialność materialna za powierzoną gotówkę,
- prowadzenie druków ścisłego zarachowania oraz bloczków opłaty targowej,
- obsługa bankowego systemu elektronicznych przelewów Home Banking,
- prowadzenie ewidencji nałożonych mandatów przez Straż Miejską oraz ich windykacja
- obsługa kasowa jednostek budżetowych – Centrum Usług Wspólnych i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
- sporządzanie raportów kasowych – dochodów i wydatków,
- prowadzenie ewidencji wydanych breloczków dla psów i ich rozliczanie .
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka, kasa fiskalna, terminal )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- podpisany list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,
pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka
ul .Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.
Składanie dokumentów:
- termin składania dokumentów do dnia 8 maja 2018 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
- osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną, lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 16 maja 2018 r.
Burmistrz Miasta
Stanisław Lichosyt