Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na wolne stanowisko
- Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej,
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka.
- Wymagania niezbędne:
- ) obywatelstwo polskie,
- ) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- ) wykształcenie wyższe,
- ) umiejętność obsługi komputera,
- ) samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
- ) umiejętność samodzielnego organizowania pracy
- ) komunikatywność, wnikliwość
- ) inicjatywa, kreatywność,
- ) nieposzlakowana opinia,
- Wymagania dodatkowe:
- ) wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska,
- ) znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie środowiska, prawo wodne, o ochronie przyrody, o ochronie zwierząt, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska
- ) umiejętność organizacji pracy własnej,
- ) umiejętność pracy pod presją czasu,
- ) umiejętność pracy w zespole
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- ) prowadzenie zadań z zakresu ochrony środowiska,
- ) planowanie rozwoju obszarów zieleni miejskiej,
- ) bieżąca kontrola stanu estetycznego, zdrowotnego lub stwarzanego zagrożenia drzewostanu na terenie miasta,
- ) prowadzenie spraw związanych z zezwoleniami na usunięcie drzew,
- ) przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko,
- ) zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami,
- ) dbanie o utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Sucha Beskidzka, kontrola przestrzegania i stosowania przepisów w tym zakresie,
- ) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej,
- ) kontrola przyłączenia nieruchomości do kanalizacji sanitarnej lub wyposażenia nieruchomości w zbiornik bezodpływowy nieczystości ciekłych lub w przydomową oczyszczalnię ścieków,
- ) prowadzenie rejestru pomników przyrody oraz kontrola ich stanu fitosanitarnego,
- ) popularyzowanie ochrony przyrody, prowadzenie szczególnie we współpracy ze szkołami akcji o charakterze edukacji ekologicznej,
- ) prowadzenie spraw dotyczących letniego i zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy,
- ) prowadzenie spraw oświetlenia dróg wszystkich kategorii oraz współpraca w tym zakresie z Posterunkiem Energetycznym,
- ) prowadzenie spraw związanych z transportem miejskim, prowadzenie koordynacji rozkładów jazdy, opiniowanie i uzgadnianie rozkładów jazdy,
- ) organizowanie i sprawowanie opieki nad kwaterami wojennymi, grobami osób zasłużonych dla gminy
- ) prowadzenie spraw dotyczących Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- ) podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
- ) podpisany list motywacyjny,
- ) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
- ) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
- ) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- ) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- ) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
1) osobiście w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19,
2) pocztą na adres:
Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej,
34-200 Sucha Beskidzka
ul .Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.
Składanie dokumentów:
1) termin składania dokumentów do dnia 23 marca 2018 r. do godz. 15:30, liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Suchej Beskidzkiej,
2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31
2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
Planowane zatrudnienie od dnia 3 kwietnia 2018 r.
Stanisław Lichosyt
Burmistrz Miasta