Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Treść

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na wolne stanowisko

  1. Miejsce wykonywania pracy: 
    Urząd Miejski  w Suchej Beskidzkiej, 
    ul. Mickiewicza 19
    34-200 Sucha Beskidzka.
     
  2. Wymagania niezbędne:
    1. ) obywatelstwo polskie,
    2. ) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
    3. ) wykształcenie wyższe,
    4. ) umiejętność obsługi komputera,
    5. ) samodzielność, dokładność,  zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
    6. ) umiejętność samodzielnego organizowania pracy
    7. ) komunikatywność, wnikliwość
    8. ) inicjatywa, kreatywność,
    9. ) nieposzlakowana opinia,
       
  3. Wymagania dodatkowe:
    1. ) wykształcenie wyższe  w zakresie ochrony środowiska,
    2. ) znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie środowiska, prawo wodne, o ochronie przyrody, o ochronie zwierząt, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska
    3. ) umiejętność organizacji pracy własnej,
    4. ) umiejętność pracy pod presją czasu,
    5. ) umiejętność pracy w zespole
       
  4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. ) prowadzenie zadań z zakresu ochrony środowiska,
    2. ) planowanie rozwoju obszarów zieleni miejskiej,
    3. ) bieżąca kontrola stanu estetycznego, zdrowotnego lub stwarzanego zagrożenia drzewostanu na terenie miasta,
    4. ) prowadzenie spraw związanych z  zezwoleniami  na usunięcie drzew,
    5. ) przygotowywanie projektów  decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko,
    6. ) zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed odpadami,
    7. ) dbanie o utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Sucha Beskidzka, kontrola przestrzegania i stosowania przepisów w tym zakresie,
    8. ) prowadzenie  spraw z zakresu gospodarki wodnej,
    9. ) kontrola przyłączenia nieruchomości do  kanalizacji sanitarnej lub wyposażenia nieruchomości  w zbiornik bezodpływowy nieczystości ciekłych lub w przydomową oczyszczalnię ścieków,
    10. ) prowadzenie rejestru pomników przyrody oraz kontrola ich stanu fitosanitarnego,
    11. ) popularyzowanie ochrony przyrody, prowadzenie szczególnie we współpracy ze  szkołami akcji o charakterze edukacji  ekologicznej,
    12. ) prowadzenie spraw dotyczących letniego i zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy,
    13. ) prowadzenie spraw oświetlenia dróg wszystkich kategorii oraz współpraca w tym zakresie z Posterunkiem Energetycznym,
    14. ) prowadzenie spraw związanych z transportem miejskim, prowadzenie koordynacji rozkładów jazdy, opiniowanie i uzgadnianie rozkładów jazdy,
    15. ) organizowanie i sprawowanie opieki nad kwaterami wojennymi, grobami osób zasłużonych dla gminy
    16. ) prowadzenie spraw dotyczących Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych,
       
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
     
    Rodzaj umowy: umowa o pracę.
    Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
    Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
    Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
    Kontakt z klientami:  telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
     
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
     
  6. Wymagane dokumenty:
    1. ) podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
    2. ) podpisany list motywacyjny,
    3. ) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
    4. ) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
    5. ) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    6. ) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
    7. ) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”i podpisem kandydata.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. ) osobiście w Urzędzie Miejskim w  Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19,
  2. ) pocztą na adres: Urząd Miejski  w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka ul .Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy 2”.

 

Składanie dokumentów:

  1. ) termin składania dokumentów do dnia 12 lutego  2018 r.  do godz. 15:30,  liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego  w Suchej Beskidzkiej,
  2. ) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje:

  1. ) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 31
  2. ) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia 19 lutego 2018 r.

 

 

 

Burmistrz Miasta

Stanisław Lichosyt

 

Sucha Beskidzka 31 stycznia 2018 r.