Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - 2
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na wolne stanowisko:
- Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka.
- Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
4) znajomość przepisów ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości, o opłacie skarbowej,
5) umiejętność obsługi komputera,
6) samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
7) komunikatywność, wnikliwość
8) nieposzlakowana opinia,
- Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse,
2) znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
3) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
4) umiejętność poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,
5) umiejętność organizacji pracy własnej,
6) umiejętność pracy w zespole,
7) łatwość przekazywania informacji,
8) posiadanie doświadczenia w księgowości,
9) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
10) doświadczenie w rachunkowości związanej ze środkami unijnymi.
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie księgowości analitycznej dotyczących kont rozrachunków, inwestycji, wydatków niewygasających, konta depozytu,
2) windykacja należności wynikających z kont rozrachunków – należności gminy,
3) sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym zadań inwestycyjnych oraz wydatków ponoszonych z funduszu socjalnego,
4) sporządzanie informacji z realizacji inwestycji i wydatków niewygasających,
5) prowadzenie księgowości analitycznej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Urzędu Miejskiego,
6) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie prowadzonych spraw,
7) opisywanie dokumentów księgowych, faktur, rachunków w zakresie wydatków strukturalnych,
8) sporządzanie sprawozdań z wydatków strukturalnych Urzędu Miejskiego oraz zbiorczego gminy,
9) prowadzenie całokształtu spraw związanych z poborem i windykacją zapłaty opłaty skarbowej w gminie,
10) prowadzenie zaangażowania umów, zleceń dotyczących realizacji inwestycji,
11) przygotowywanie informacji w zakresie inwestycji do wieloletniej prognozy finansowej gminy,
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
Praca administracyjno-biurowa.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )
Kontakt z klientami: telefoniczny.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
1) podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
2) podpisany list motywacyjny,
3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
4) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
7) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisem kandydata.
Składanie dokumentów: