Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W  URZĘDZIE MIEJSKIM W SUCHEJ BESKIDZIEJ


Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na wolne stanowisko


  1. Miejsce wykonywania pracy:

    Urząd Miejski  w Suchej Beskidzkiej,
    ul. Mickiewicza 19
    34-200 Sucha Beskidzka.
     
  2. Wymagania niezbędne:
    1. ) obywatelstwo polskie,
    2. ) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
    3. ) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
    4. ) znajomość przepisów ustaw  o finansach publicznych, o rachunkowości, o klasyfikacji budżetowej, o opłacie skarbowej,
    5. ) umiejętność obsługi komputera,
    6. )  samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
    7. ) komunikatywność, wnikliwość
    8. ) nieposzlakowana opinia,


  3. Wymagania dodatkowe:
    1. ) wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse,
    2. ) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
    3. ) umiejętność poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,
    4. ) umiejętność organizacji pracy własnej,
    5. ) umiejętność pracy w zespole,
    6. ) łatwość przekazywania informacji,
    7. ) posiadanie doświadczenia w księgowości,
    8. ) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
    9. ) doświadczenie w rachunkowości związanej ze środkami unijnymi.

       
  4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. ) bieżące dekretowanie dowodów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową w zakresie wydatków bieżących w jednostce Urząd Miejski,
    2. ) bieżące księgowanie techniką  komputerową wszystkich dowodów w dzienniku głównym na kontach analitycznych wraz z uzgodnieniami miesięcznymi,
    3. ) księgowanie kont pomocniczych,
    4. ) ewidencjonowanie zaangażowania  na kontach pozabilansowych w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich z planem i wykonaniem w budżecie gminy,
    5. ) sprawdzanie dowodów księgowych w zakresie wydatków budżetowych pod względem formalno- rachunkowym / wstępna kontrola /,
    6. ) bieżące i terminowe przekazywanie do Skarbnika Gminy  faktur, rachunków lub innych dowodów księgowych przekazywanych do Referatu Finansowego,
    7. ) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i rozporządzeniami Ministra Finansów,
    8. ) współdziałanie przy opracowywanie projektów uchwał w sprawie uchwalenia budżetu oraz jego zmian na podstawie złożonych wniosków ,
    9. ) opracowywanie  projektów zarządzeń Burmistrza Miasta w sprawach zmian uchwały budżetowej gminy oraz zmian planów finansowych jednostek na podstawie wniosków kierowników tych jednostek oraz kierowników referatów Urzędu Miejskiego,
    10. ) prowadzenie ewidencji zmian budżetu gminy na podstawie uchwał Rady Miejskiej i Zarządzeń Burmistrza Miasta,
    11. ) sporządzanie i udostępnianie danych finansowych do opracowania Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i jej zmian w trakcie roku budżetowego,
    12. ) terminowe, rzetelne i zgodne z przepisami  sporządzanie sprawozdań  finansowych/miesięczne, kwartalne, roczne / w zakresie wydatków budżetowych Urzędu Miejskiego oraz budżetu gminy,
    13. ) prowadzenie spraw  finansowych dotyczących  udzielanych dotacji z budżetu gminy  w zakresie przekazywania i rozliczania  dotacji celowych, podmiotowych i przedmiotowych wynikających z  budżetu gminy,


  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    Rodzaj umowy: umowa o pracę.
    Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
    Praca administracyjno-biurowa.
    Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
    Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka.
    Kontakt z klientami:  telefoniczny.
     
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
     
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

     
  6. Wymagane dokumenty:
    1. ) podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
    2. ) podpisany list motywacyjny,
    3. ) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
    4. ) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
    5. ) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    6. ) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
    7. ) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisem kandydata.
       

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

1)      osobiście w Urzędzie Miejskim w  Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19,

2)      pocztą na adres: Urząd Miejski  w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka ul .Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.

Składanie dokumentów:

1)      termin składania dokumentów do dnia 14 lipca 2017 r.  do godz. 15:00,  liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego  w Suchej Beskidzkiej,

2)      aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

1)      Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 34,

2)      osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,

 

Planowane zatrudnienie od dnia 1 sierpnia  2017 r.

 

 

Burmistrz Miasta
Stanisław Lichosyt

 

 

Sucha Beskidzka 23 czerwca  2017 r.