Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej

Treść


  

 
Ogłoszenie o naborze  na wolne stanowisko urzędnicze  w  Urzędzie Miejskim  w Suchej Beskidzkiej
 
 
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka
ogłasza nabór na wolne stanowisko
 
 
  1. Miejsce wykonywania pracy:  Urząd Miejski  w Suchej Beskidzkiej,  ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.
     
  2. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie
    2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych
    3. wykształcenie wyższe ekonomiczne
    4. znajomość przepisów ustaw  o finansach publicznych, o rachunkowości, o klasyfikacji budżetowej, o opłacie skarbowej
    5. umiejętność obsługi komputera
    6. samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista
    7. komunikatywność, wnikliwość
    8. nieposzlakowana opinia.
       
  3. Wymagania dodatkowe:
    1. wykształcenie o specjalności rachunkowość i finanse,
    2. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
    3. umiejętność poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,
    4. umiejętność organizacji pracy własnej,
    5. umiejętność pracy w zespole,
    6. łatwość przekazywania informacji,
    7. posiadanie doświadczenia w księgowości,
    8. preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
       
  4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. bieżące dekretowanie dowodów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową w zakresie wydatków bieżących w jednostce Urząd Miejski,
    2. bieżące księgowanie techniką  komputerową wszystkich dowodów w dzienniku głównym na kontach analitycznych wraz z uzgodnieniami miesięcznymi,
    3. księgowanie kont pomocniczych,
    4. ewidencjonowanie zaangażowania  na kontach pozabilansowych w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich z planem i wykonaniem w budżecie gminy,
    5. sprawdzanie dowodów księgowych w zakresie wydatków budżetowych pod względem formalno- rachunkowym / wstępna kontrola /,
    6. bieżące i terminowe przekazywanie do Skarbnika Gminy  faktur, rachunków lub innych dowodów księgowych przekazywanych do Referatu Finansowego,
    7. prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i rozporządzeniami Ministra Finansów,
    8. współdziałanie przy opracowywanie projektów uchwał w sprawie uchwalenia budżetu oraz jego zmian na podstawie złożonych wniosków ,
    9. opracowywanie  projektów zarządzeń Burmistrza Miasta w sprawach zmian uchwały budżetowej gminy oraz zmian planów finansowych jednostek na podstawie wniosków kierowników tych jednostek oraz kierowników referatów Urzędu Miejskiego,
    10. prowadzenie ewidencji zmian budżetu gminy na podstawie uchwał Rady Miejskiej i Zarządzeń Burmistrza Miasta,
    11. sporządzanie i udostępnianie danych finansowych do opracowania Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i jej zmian w trakcie roku budżetowego,
    12. terminowe, rzetelne i zgodne z przepisami  sporządzanie sprawozdań  finansowych/miesięczne, kwartalne, roczne / w zakresie wydatków budżetowych Urzędu Miejskiego oraz budżetu gminy,
    13. prowadzenie spraw  finansowych dotyczących  udzielanych dotacji z budżetu gminy  w zakresie przekazywania i rozliczania  dotacji celowych, podmiotowych i przedmiotowych wynikających z  budżetu gminy.
       
  5.   Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    Rodzaj umowy: umowa o pracę.
    Wymiar czasu pracy: 1/1 etat  tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
    Praca administracyjno-biurowa.
    Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
    Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka.
    Kontakt z klientami:  telefoniczny.

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
     
  6. Wymagane dokumenty:
    1. podpisany życiorys (CV) z  informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,
    2. podpisany list motywacyjny,
    3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
    4. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
    5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    6. ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
    7. wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisem kandydata.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  1. osobiście w Urzędzie Miejskim w  Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19,
  2. pocztą na adres: Urząd Miejski  w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka ul .Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.
 
Składanie dokumentów:
  1. termin składania dokumentów do dnia 15 maja 2017 r.  do godz. 15:00,  liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego  w Suchej Beskidzkiej,
  2. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
 
Dodatkowe informacje:
  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  33 874 95 34,
  2. osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
 
Planowane zatrudnienie od dnia 01.06.2017 r.
  
                                                                                         Burmistrz  Miasta
                                                                                          Stanisław  Lichosyt
 
 
Sucha Beskidzka 28 kwietnia  2017 r.