Kierownik Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej ogłasza nabór na stanowisko referenta
Treść
- Miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19
- Wymagania niezbędne:
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
4) znajomość przepisów ustaw o systemie oświaty, prawo oświatowe, o finansach publicznych, o rachunkowości, o klasyfikacji budżetowej, o podatku od towarów i usług,
5) umiejętność obsługi komputera,
6) samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, systematyczność, odpowiedzialność, punktualność, wysoka kultura osobista,
7) komunikatywność, wnikliwość
8) nieposzlakowana opinia,
9) dla osób nie posiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539).
2) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
3) umiejętność poprawnego formułowania pism i decyzji administracyjnych,
4) umiejętność organizacji pracy własnej,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) łatwość przekazywania informacji,
7) preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
2) opisywanie wyciągów bankowych,
3) sporządzanie not PK do wynagrodzeń, podatku oraz składek ZUS,
4) opracowywanie i prowadzenie ewidencji VAT oraz spraw z zakresu podatku od towarów i usług,
5) prowadzenie ewidencji i kontroli dochodów przedszkoli publicznych i niepublicznych,
6) prowadzenie ewidencji i kontrola zakupów i sprzedaży prowadzonych na rachunku dochodów własnych (RDW). Sporządzanie dokumentacji dot. zakupu i sprzedaży z RDW,
7) przygotowywanie, rozliczanie i bieżąca kontrola dotacji dla niepublicznych przedszkoli.
8) prowadzenie rejestru placówek niepublicznych
9) wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do prowadzenia rejestrów placówek niepublicznych,
10) analizowanie wykorzystanych środków finansowych z zakresu powierzonych zadań,
11) sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,
12) prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej dotyczącej powierzonych zadań,
13) informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach,
14) bieżąca aktualizacja wiedzy, zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności wykonywanych na stanowisku pracy,
15) prowadzenie książki korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
16) prowadzenie składnicy akt,
17) koordynowanie czynności związanych z realizacją ustawy o dostępie do informacji publicznej,
18) wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań,
Praca administracyjno-biurowa.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka.
Kontakt z interesantami: bezpośredni i telefoniczny.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
2) podpisany list motywacyjny,
3) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
4) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
7) wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) dodatkowo powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)” i podpisem kandydata.
2) pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka ul .Mickiewicza 19,
Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy”.
2) aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
w Suchej Beskidzkiej
Beata Gołuszka