Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Treść


Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na wolne  stanowisko:

w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej

Łączny wymiar etatu – 1

Miejsce wykonywania pracy:

Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej

ul. Mickiewicza 19

34-200 Sucha Beskidzka

Główne obowiązki: wprowadzanie danych przedsiębiorcy do systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie dokonywania wpisów, zmian, wyrejestrowania i zawieszania działalności gospodarczej, przygotowywanie potwierdzeń  o dokonywanych zmianach w CEIDG, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2 letnie doświadczenie zawodowe,
  • znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postepowania administracyjnego, o swobodzie działalności  gospodarczej,  o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, 
  • umiejętność obsługi komputera,
  • samodzielność, sumienność, dokładność,
  • systematyczność, odpowiedzialność,
  • komunikatywność, wnikliwość, punktualność,

 

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność pracy w zespole,

 

Wymagane dokumenty:

  • Curriculum Vitae,
  • List Motywacyjny,
  • Dokument potwierdzający posiadane wykształcenie,
  • Dokument potwierdzający posiadany staż pracy,
  • Oświadczenie o niekaralności,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Ewentualnie dokumenty potwierdzające ukończone dodatkowe kursy, szkolenia oraz posiadane doświadczenie,

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do:

9 stycznia    2017r.

pod adresem:

Urząd Miejski

w Suchej Beskidzkiej

ul. Mickiewicza 19

34-200 Sucha Beskidzka

z dopiskiem „Oferta pracy”