Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko Informatyka
Łączny wymiar etatu – 1
Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka
Główne obowiązki:
- administrowanie i konfigurowanie siecią komputerową,
- utrzymanie stałej sprawności sprzętu informatycznego oraz sieci komputerowej,
- nadzór nad prawidłowym od strony technicznej funkcjonowaniem internetu, strony internetowej oraz systemów informatycznych – programów użytkowych funkcjonujących w Urzędzie,
- administrowanie pocztą internetową,
- prowadzenie ewidencji systemów i programów użytkowych oraz licencji,
- bezpośrednia współpraca z firmami zewnętrznymi dostarczającymi aplikacje sieciowe,
- aktualizacja aplikacji sieciowych,
- archiwizowanie zasobów informatycznych,
- instalacja, wdrażanie i nadzór nad oprogramowaniem biurowym i użytkowym,
- planowanie modernizacji oraz perspektywicznego rozwoju bazy informatycznej,
- organizacja i koordynacja szkoleń z zakresu oprogramowania biurowego, użytkowego i komunikacyjnego,
- pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji,
- poszukiwanie możliwości pozyskiwania środków z funduszy unijnych,
- współpraca przy opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnych dofinansowywania projektów gminnych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne - specjalność: informatyk,
- przy wykształceniu średnim dokumenty potwierdzające co najmniej 3 letni staż pracy,
- dobra znajomość zagadnień informatycznych,
- znajomość systemów operacyjnych WINDOWS, LINUX,
- umiejętność konfiguracji i zarządzania siecią LAN
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- samodzielność, sumienność, odpowiedzialność,
- inicjatywa i kreatywność.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie przy obsłudze programów sieciowych,
- znajomości przepisów prawa z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych, dostępu do informacji publicznej,
- znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych.
Wymagane dokumenty
- Curriculum Vitae,
- Dokument potwierdzający posiadane wykształcenie,
- Dokument potwierdzający wymagany staż pracy,
- Ewentualnie dokumenty potwierdzające ukończone dodatkowe kursy, szkolenia oraz posiadane doświadczenie,
- Oświadczenie o niekaralności,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta pracy” do: 4 maja 2015 r. (data wpływu do Urzędu).
pod adres:
Urząd Miejski
w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka Burmistrz Miasta
/ - / Stanisław Lichosyt