Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Treść


Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko Informatyka

Łączny wymiar etatu – 1

Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka

Główne obowiązki:

  • administrowanie i konfigurowanie siecią komputerową,
  • utrzymanie stałej sprawności sprzętu informatycznego oraz sieci komputerowej,
  • nadzór nad prawidłowym od strony technicznej funkcjonowaniem internetu, strony internetowej oraz systemów informatycznych – programów użytkowych funkcjonujących w Urzędzie,
  • administrowanie pocztą internetową,
  • prowadzenie ewidencji systemów i programów użytkowych oraz licencji,
  • bezpośrednia współpraca z firmami zewnętrznymi dostarczającymi aplikacje sieciowe,
  • aktualizacja aplikacji sieciowych,
  • archiwizowanie zasobów informatycznych,
  • instalacja, wdrażanie i nadzór nad oprogramowaniem biurowym i użytkowym,
  • planowanie modernizacji oraz perspektywicznego rozwoju bazy informatycznej,
  • organizacja i koordynacja szkoleń z zakresu oprogramowania biurowego, użytkowego i komunikacyjnego,
  • pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji,
  • poszukiwanie możliwości pozyskiwania środków z funduszy unijnych,
  • współpraca przy opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnych dofinansowywania projektów gminnych.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne - specjalność: informatyk,
  • przy wykształceniu średnim dokumenty potwierdzające co najmniej 3 letni staż pracy,
  • dobra znajomość zagadnień informatycznych,
  • znajomość systemów operacyjnych WINDOWS, LINUX,
  • umiejętność konfiguracji i zarządzania siecią LAN
  • umiejętność planowania i organizowania pracy,
  • samodzielność, sumienność, odpowiedzialność,
  • inicjatywa i kreatywność.

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie przy obsłudze programów sieciowych,
  • znajomości przepisów prawa z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych, dostępu do informacji publicznej,
  • znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych.

Wymagane dokumenty

  • Curriculum Vitae,
  • Dokument potwierdzający posiadane wykształcenie,
  • Dokument potwierdzający wymagany staż pracy,
  • Ewentualnie dokumenty potwierdzające ukończone dodatkowe kursy, szkolenia oraz posiadane doświadczenie,
  • Oświadczenie o niekaralności,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta pracy” do: 4 maja 2015 r. (data wpływu do Urzędu).
pod adres:
Urząd Miejski
w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka Burmistrz Miasta


/ - / Stanisław Lichosyt