Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
- prowadzenie spraw z zakresu stanu technicznego budynków gminnych oraz realizowanie prac remontowych w budynkach,
- prowadzenie ewidencji gruntów stanowiących mienie komunalne oraz spraw z zakresu regulacji ich stanu prawnego,
- sporządzanie i realizowanie umów dotyczących dzierżawy gruntów,
- prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
- sprawy z zakresu numeracji nieruchomości.
- wykształcenie wyższe,
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- znajomość ustawy prawo budowlane,
- umiejętność obsługi komputera,
- samodzielność, sumienność, dokładność,
- inicjatywa i samodzielność w realizacji zadań.
- wykształcenie wyższe budowlane lub geodezyjne,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość zagadnień z zakresu prawa cywilnego,
- umiejętność sporządzania kosztorysów.
- Curriculum Vitae
- Dokument potwierdzający posiadane wykształcenie
- Ewentualnie dokumenty potwierdzające ukończone dodatkowe kursy, szkolenia oraz posiadane doświadczenie
- Oświadczenie o niekaralności
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Stanisław Lichosyt