Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line (przez Internet) na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
Aby można było złożyć wniosek w powyższy sposób konieczne jest:- posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne dostępne pod adresem www.epuap.gov.pl,
- posiadanie podpisu elektronicznego z certyfikatem kwalifikowanym lub bezpłatnego podpisu zaufanego (PZ) na platformie EPUAP.
- Dostarczenie na dziennik podawczy dokumentów w godzinach pracy Urzędu.
Aby można było złożyć wniosek w powyższy sposób konieczne jest:- posiadanie podpisu elektronicznego z certyfikatem kwalifikowanym,
- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięci masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-R
- DVD-R
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym zgodnym z wymaganiami Ustawy z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym.
- Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.