Katalog dobrych praktyk
Treść
Od ponad dziesięciu lat Tarnowska Organizacja Turystyczna promuje lokalne produkty. Wykreowała nową markę Pogórza – „EnoTarnowskie”. Teraz opracowała poradnik prezentujący dobre praktyki w zakresie enoturystyki na obszarze ENOTarnowskie.
Publikacja prezentuje przykłady związane z tworzeniem partnerstw na rzecz realizacji projektów pozwalających zwiększyć konkurencyjność małych rodzinnych gospodarstw. Celem niniejszego wydawnictwa jest zainspirowanie mieszkańców innych obszarów wiejskich do tworzenia partnerstw współpracy, zarówno z wykorzystaniem partnerstw publicznych, prywatnych jak i organizacji pozarządowych, do rozwoju współpracy sieciowej, w tym tworzenia lokalnych klastrów wokół danej tematyki, jak też do pozostawiania na wsi młodych pokoleń, tworzenia miejsc pracy i rozwoju zawodowego na wsi, w tym kreowania jej jako miejsca przyjaznego i atrakcyjnego zarówno do życia, jak i rozwoju zawodowego.
Informację prezentujemy na prośbę Tarnowskiej Organizacji Turystycznej