Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

Treść

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko: Z-cy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. Łączny wymiar etatu – 1 .

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka

Główne obowiązki:
-  sporządzanie aktów stanu cywilnego,
-  sporządzanie i prowadzenie dokumentacji akt zbiorczych,
-  bieżąca obsługa Stron w zakresie sporządzania i wydawania odpisów z prowadzonych ksiąg
-  aktualizacja ksiąg stanu cywilnego,
-  współpraca z ewidencją ludności

Wymagania niezbędne:
-  wykształcenie wyższe
-  minimum 4 letni staż pracy, w tym minimum 2 lata na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej lub państwowej,
-  umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji
-  samodzielność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność

Wymagania pożądane
-   umiejętność pracy w zespole,
-  znajomość ustaw prawo o aktach stanu cywilnego, kodeks postępowania administracyjnego,
-   uprzejmość, grzeczność, cierpliwość 

Wymagane dokumenty
• Curriculum Vitae
• Dokument potwierdzający posiadane wykształcenie,
• Kopie dokumentu potwierdzające wcześniejsze zatrudnienie,
• Ewentualnie dokumenty potwierdzające ukończone dodatkowe kursy, szkolenia oraz posiadane doświadczenie
• Oświadczenie o niekaralności
• Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Dokumenty należy składać lub przesłać do:
2 października  2008r.

pod adresem:
Urząd Miejski
w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka
z dopiskiem „Oferta pracy”
Dodatkowe informacje: ( 033 ) 874-23-41