Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka ogłasza nabór na stanowisko: Z-cy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. Łączny wymiar etatu – 1 .
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka
Główne obowiązki:
- sporządzanie aktów stanu cywilnego,
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji akt zbiorczych,
- bieżąca obsługa Stron w zakresie sporządzania i wydawania odpisów z prowadzonych ksiąg
- aktualizacja ksiąg stanu cywilnego,
- współpraca z ewidencją ludności
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 4 letni staż pracy, w tym minimum 2 lata na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej lub państwowej,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji
- samodzielność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność
Wymagania pożądane
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość ustaw prawo o aktach stanu cywilnego, kodeks postępowania administracyjnego,
- uprzejmość, grzeczność, cierpliwość
Wymagane dokumenty
• Curriculum Vitae
• Dokument potwierdzający posiadane wykształcenie,
• Kopie dokumentu potwierdzające wcześniejsze zatrudnienie,
• Ewentualnie dokumenty potwierdzające ukończone dodatkowe kursy, szkolenia oraz posiadane doświadczenie
• Oświadczenie o niekaralności
• Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Dokumenty należy składać lub przesłać do:
2 października 2008r.
pod adresem:
Urząd Miejski
w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka
z dopiskiem „Oferta pracy”
Dodatkowe informacje: ( 033 ) 874-23-41