Przejdź do stopki

INFORMACJA

Treść

Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko .

Informuję, że w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej toczy się postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji ”STACJA BAZOWA DLA POLSKIEJ TELEFONII CYFROWEJ nr BTS 54340 „  zlokalizowanej na budynku szpitala w Suchej Beskidzkiej, ul. Szpitalna 22.

Inwestycja polega na montażu na istniejącym budynku konstrukcji stalowej wraz z systemem anten nadawczo - odbiorczych, obok konstrukcji stalowej zostanie zainstalowany kontener dachowy, w którym będą  się znajdowały urządzenia obsługujące system anten.

Za pismem  z dnia 02 lutego 2007 r. został doręczony do Urzędu Miejskiego w Suchej Beskidzkiej zgodnie z §2 ust.1pkt7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 09 listopada 2004r./Dz. U. Nr 257, poz. 2573 ze zmianami/ RAPORT O ODDZIAŁYWANIU  PRZEDSIĘWZIĘCIA   NA ŚRODOWISKO dla planowanej inwestycji „Stacja bazowa dla Polskiej Telefonii Cyfrowej nr BTS 54340 zlokalizowanej na budynku szpitala w Suchej Beskidzkiej, ul. Szpitalna 22” 

W toczącym się postępowaniu administracyjnym zgodnie z art.32 ustawy prawo ochrony środowiska zainteresowani mogą:

1.    zapoznać się z dokumentacją,
2.    składać ewentualne uwagi i wnioski

w Urzędzie Miejskim w Suchej Beskidzkiej przy ul. Mickiewicza 19 /pokój Nr 32/ w godzinach pracy Urzędu w terminie do dnia 13 marca 2007r.