Przejdź do stopki

Informacje z Biura Obsługi Mieszkańców

Treść

Od dnia 20 lutego 2004r. obowiązuje nowy miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego   miasta Sucha Beskidzka . W miejsce dotychczasowych informacji o przeznaczeniu działek wydawane są obecnie:
- zaświadczenia  o przeznaczeniu działek  w planie zagospodarowania przestrzennego miasta,
- wypisy i wyrysy z planu przestrzennego zagospodarowania miasta .            
- Ponadto od dnia 01 stycznia 2004r. w Biurze Obsługi Mieszkańców można otrzymać formularze druków , które wcześniej dostępne  były tylko w Urzędzie Skarbowym i w Urzędzie Statystycznym, są to:
 
1/ druk NIP – 1 – zgłoszenie identyfikacyjne / zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej prowadzącej samodzielnie działalność gospodarczą ,

2/ druk NIP –3  zgłoszenie identyfikacyjne / zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej               nieprowadzącej samodzielnie działalności gospodarczej ,

3/ druk RG-1 – wniosek o wpis do krajowego rejestru urzędowego podmiotów gospodarki narodowej lub o zmianę cech objętych wpisem .

- Starając się o wymianę dowodu osobistego, również w Biurze Obsługi Mieszkańców dostać można wniosek o wydanie dowodu osobistego oraz szczegółową informację jakie dokumenty należy dołączyć do tego wniosku.

Wszystkie Wymienione dokumenty i druki można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze,tuż przy wejściu do budynku Urzędu Miejskiego.