Informacje z Biura Obsługi Mieszkańców
Treść
Od dnia 20 lutego 2004r. obowiązuje nowy miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Sucha Beskidzka . W miejsce dotychczasowych informacji o przeznaczeniu działek wydawane są obecnie:
- zaświadczenia o przeznaczeniu działek w planie zagospodarowania przestrzennego miasta,
- wypisy i wyrysy z planu przestrzennego zagospodarowania miasta .
- Ponadto od dnia 01 stycznia 2004r. w Biurze Obsługi Mieszkańców można otrzymać formularze druków , które wcześniej dostępne były tylko w Urzędzie Skarbowym i w Urzędzie Statystycznym, są to:
1/ druk NIP – 1 – zgłoszenie identyfikacyjne / zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej prowadzącej samodzielnie działalność gospodarczą ,
2/ druk NIP –3 zgłoszenie identyfikacyjne / zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej nieprowadzącej samodzielnie działalności gospodarczej ,
3/ druk RG-1 – wniosek o wpis do krajowego rejestru urzędowego podmiotów gospodarki narodowej lub o zmianę cech objętych wpisem .
- Starając się o wymianę dowodu osobistego, również w Biurze Obsługi Mieszkańców dostać można wniosek o wydanie dowodu osobistego oraz szczegółową informację jakie dokumenty należy dołączyć do tego wniosku.
Wszystkie Wymienione dokumenty i druki można otrzymać w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze,tuż przy wejściu do budynku Urzędu Miejskiego.