Nowy system obsługi mieszkańców
Treść
Funkcjonujące od kilku tygodni Biuro Obsługi Mieszkańców zdecydowanie usprawniło obsługę petentów w suskim Urzędzie Miejskim.Jak się okazuje taka forma obsługi przypadła do gustu również mieszkańcom, niejednokrotnie zaskoczonym szybkim i łatwym uporaniem się ze sprawą.Z Wieloma sprawami, których załatwienie wiązało się do tej pory z koniecznością "spacerowania" od biura do biura, można teraz bez trudu uporać się nie ruszając się z miejsca. Poprzez sieć komputerową odpowiednie formularze czy wnioski przesyłane są do właściwego referatu, a następnie tą samą drogą do Biura Obsługi Mieszkańców wracają gotowe decyzje czy wystawione zaświadczenia, o które ubiegał się petent.
Istnieją oczywiście sprawy, w których wymagane jest osobiste wstawienie się mieszkańca w stosownym biurze, w takim przypaku w Biurze Obsługi Mieszkańca otrzyma on szczegółowe instrukcje postępowania i informacje dotyczące sposobu załatwienia danej sprawy i wymaganych dokumentów.