Ogłoszenie o naborze członków do Komitetu Rewitalizacji
Treść
Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka zgodnie z przyjętą Uchwałą Nr VII/64/2024 Rady Miasta Sucha Beskidzka z dnia 29 listopada 2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, ogłasza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji Gminy Sucha Beskidzka stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami gminy. Komitet pełni funkcję opiniodawczą i doradczą dla Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka. Członkowie Komitetu Rewitalizacji wyrażają opinie, stanowiska oraz rekomendują rozwiązania w sprawach dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji miasta Sucha Beskidzka na lata 2025-2035.
Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określa Uchwała Rady Miasta Sucha Beskidzka Nr VII/64/2024 z dnia 29 listopada 2024 r. Zgłoszenie chęci przystąpienia do Komitetu następuje na podstawie formularza zgłoszeniowego dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.malopolska.pl/umsuchabeskidzka,m,196976,konsultacje-projektow.html, na stronie internetowej https://sucha-beskidzka.pl/ oraz w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka.
Nabór członków do Komitetu prowadzony będzie od 14 kwietnia 2025 r. do 05 maja 2025 r.
Zgłoszeń kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji dokonuje się w ww. terminie poprzez złożenie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, stanowiącego załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka w sprawie ogłoszenia naboru na członków Komitetu Rewitalizacji.
Wypełniony formularz należy złożyć w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka w formie papierowej
lub elektronicznej w ww. terminie (decyduje data wpływu do Urzędu):
a) osobiście do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka
w godzinach pracy Urzędu;
b) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka;
c) drogą elektroniczną w formie skanu podpisanego formularza poprzez e-mail na adres:
info@ sucha-beskidzka.pl;
d) za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP (/uoq0e8j71l/SkrytkaESP).
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
- niepodpisane;
- złożone w innym terminie niż wyznaczony;
- przesłane w innej formie niż formularz zgłoszenia.
Informacja o wynikach naboru członków do Komitetu Rewitalizacji zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronie internetowej Urzędu https://sucha-beskidzka.pl/ i w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.malopolska.pl/umsuchabeskidzka,m,196976,konsultacje-projektow.html zgodnie z §3 ust. 18 Regulaminu Komitetu Rewitalizacji stanowiącego załącznik do Uchwały Nr VII/64/2024 Rady Miasta Sucha Beskidzka z dnia 29 listopada 2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji,
Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani w drodze zarządzenia przez Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka
BURMISTRZ MIASTA
SUCHA BESKIDZKA
Stanisław Lichosyt