Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze członków do Komitetu Rewitalizacji

Treść

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka zgodnie z przyjętą Uchwałą Nr VII/64/2024 Rady Miasta Sucha Beskidzka z dnia 29 listopada 2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, ogłasza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji.

Komitet Rewitalizacji Gminy Sucha Beskidzka stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami gminy. Komitet pełni funkcję opiniodawczą i doradczą dla Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka. Członkowie Komitetu Rewitalizacji wyrażają opinie, stanowiska oraz rekomendują rozwiązania w sprawach  dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji miasta Sucha Beskidzka na lata 2025-2035.

Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określa Uchwała Rady Miasta Sucha Beskidzka Nr VII/64/2024 z dnia 29 listopada 2024 r. Zgłoszenie chęci przystąpienia do Komitetu następuje na podstawie formularza zgłoszeniowego dostępnego  w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.malopolska.pl/umsuchabeskidzka,m,196976,konsultacje-projektow.html, na stronie internetowej  https://sucha-beskidzka.pl/  oraz w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka.

Nabór członków do Komitetu prowadzony będzie od 14 kwietnia 2025 r. do 05 maja 2025 r.

Zgłoszeń kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji dokonuje się w ww. terminie poprzez złożenie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, stanowiącego załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka w sprawie ogłoszenia naboru na członków Komitetu Rewitalizacji.

Wypełniony formularz należy złożyć w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka w formie papierowej
lub elektronicznej w ww. terminie (decyduje data wpływu do Urzędu):
a) osobiście do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka
    w godzinach pracy Urzędu;
b) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka;
c) drogą elektroniczną w formie skanu podpisanego formularza poprzez e-mail na adres:
     info@ sucha-beskidzka.pl;
d) za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP (/uoq0e8j71l/SkrytkaESP).

Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
- niepodpisane;
- złożone w innym terminie niż wyznaczony;
- przesłane w innej formie niż formularz zgłoszenia.

Informacja o wynikach naboru członków do Komitetu Rewitalizacji zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronie internetowej Urzędu https://sucha-beskidzka.pl/  i w  Biuletynie Informacji Publicznej  https://bip.malopolska.pl/umsuchabeskidzka,m,196976,konsultacje-projektow.html zgodnie z §3 ust. 18 Regulaminu Komitetu Rewitalizacji stanowiącego załącznik do Uchwały Nr VII/64/2024 Rady Miasta Sucha Beskidzka z dnia 29 listopada 2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji,

Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani w drodze zarządzenia przez Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka

BURMISTRZ MIASTA      
SUCHA BESKIDZKA     

             Stanisław Lichosyt      

Pliki

Formularz zgłoszeniowy.docx 26.14 KB