Przejdź do stopki

OFERTA PRACY na stanowisko sprzątaczki w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka

Treść

1.  Warunki zatrudnienia:

  1. Miejsce pracy: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzkaul. Mickiewicza 19.
  2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
  3. Wymiar zatrudnienia: 1 etat,
  4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 13.00 do 21.00
  5. rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko obsługi (praca fizyczna, kontakt
    ze środkami czyszczącymi, praca na wysokości do 3m),
  6. pomieszczenia do sprzątania znajdują się na trzech kondygnacjach.

 

2.  Wymagania związane ze stanowiskiem:

    1) Niezbędne:

  • Wykształcenie podstawowe/zawodowe,
  • Niekaralność,
  • Zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, samodzielność w pracy, dyspozycyjność,
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy

    2) Dodatkowe:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Dobra kondycja fizyczna.

 

3. Zakres obowiązków:

  1. Codzienne sprzątanie i utrzymywanie w należytym porządku pomieszczeń biurowych
    w budynku Urzędu Miasta Sucha Beskidzka, w tym:
  1. Zamiatanie, mycie, konserwacja oraz dezynfekcja podłóg,
  2. Odkurzanie i pranie dywanów, tapicerki krzeseł,
  3. Wycieranie kurzuna meblach, aparatach telefonicznych, urządzeniach elektrycznych, sprzęcie komputerowym (z wyłączeniem monitorów), z parapetów
    i grzejników, obrazów, koszyitp.
  4. Usuwanie zabrudzeń z przeszkleń w meblach, gablotach, drzwiach, lamp,
  5. Mycie, czyszczenie i odkażanie umywalek, armatury i urządzeń sanitarnych
    w toaletach, łazienkach, ścian pokrytych glazurą, drzwi i ościężnic
  6. Utrzymanie porządku na schodach wejściowych do budynku i podjeździe dla niepełnosprawnych oraz wokół budynku Urzędu,
  7. Opróżnianie koszy na śmieci oraz niszczarek w trakcie sprzątania pomieszczeń
    do wskazanych zbiorczych pojemników – odpowiednia segregacja.
  8. utrzymanie czystości pomieszczeniu socjalnym łącznie z myciem urządzeń i sprzętu tj. lodówek , mikrofalówki i ekspresu.
  1. Okresowe czynności porządkowe, w tym:
  1. pastowanie i froterowanie podłóg (parkiet, lentex) w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w roku,
  2. mycie okien – w miarę potrzeb.

 

4. Dokumenty aplikacyjne:

1. Podanie o pracę

     2. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej zawierający adres korespondencyjny, adres

         e-mail  i nr telefonu kontaktowego oraz klauzulę o treści:

 "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

  1. świadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym      stanowisku.
  2. Oświadczenie o niekaralności oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

     Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19           (Biuro Obsługi Mieszkańców - parter), w terminie do dnia 27 marca 2023r.

 

      Zatrudnienie od dnia  3 kwietnia 2023 r.