OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SUCHA BESKIDZKA O NABORZE NA STANOWISKO
Treść
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SUCHA BESKIDZKA o naborze na stanowisko Dyrektora Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji – „Babia Góra” w Suchej Beskidzkiej
- Nazwa jednostki – Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji „Babia Góra” w Suchej Beskidzkiej
Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Płk Semika 2
- Określenie stanowiska – dyrektor
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- Wymagania niezbędne
Kandydatem na ww. stanowisko może być osoba, która posiada:- obywatelstwo polskie.
- wykształcenie wyższe w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, stosownie do opisu stanowiska,
- co najmniej pięcioletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 5 lat działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
- umiejętności organizacyjno- menadżerskie, a także predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z organizowaniem imprez sportowo-rekreacyjnych
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ustawy o sporcie,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- przepisów i zagadnień związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych,
w tym środków z programów Unii Europejskiej
oraz
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z póż. zm.),
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- Wymagania pożądane
- Preferowane wykształcenie w zakresie zarządzania, prawa, administracji, ekonomii, wychowania fizycznego, menedżera sportu,
- Znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ) ustawy o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów prawa pracy,
- ) ustawy prawo zamówień publicznych,
- ) ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- ) ustawy o ochronie danych osobowych,
- ) przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- ) przepisów KC w zakresie zawierania umów,
- Znajomość zasad funkcjonowania jednostek budżetowych,
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników, komunikatywność,
- Umiejętność pracy z grupami dziecięcymi, młodzieżowymi oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi
- Doświadczenie w zarządzaniu jednostką budżetową,
- Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia,
- Rzetelność, dokładność, terminowość,
- Poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
- Prawo jazy kat. B,
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu arkusza kalkulacyjnego MS Office Excel) i innych urządzeń biurowych
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
- Kierowanie działalnością MCSiR w celu zapewnienia jej prawidłowego funkcjonowania i pełnej realizacji zadań określonych w statucie.
- Prowadzenie działalności służącej upowszechnianiu kultury fizycznej, sportu i rekreacji w mieście Sucha Beskidzka.
- Udostępnianie bazy sportowo - rekreacyjnej na potrzeby społeczności lokalnej na zasadach określonych dla poszczególnych obiektów.
- Nadzór nad udostępnianiem bazy sportowej i rekreacyjnej zainteresowanym podmiotom.
- Wspieranie rozwoju sportu i rekreacji wśród dzieci i młodzieży, szczególnie przez współpracę z uczniowskimi klubami sportowymi.
- Organizowanie imprez sportowo-rekreacyjnych.
- Współpraca z jednostkami samorządowymi, organizacjami, stowarzyszeniami i instytucjami w zakresie rozwoju kultury fizycznej.
- Współpraca przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych do realizacji zadań statutowych oraz tych zadań mieszczących się w kompetencji kierowanej jednostki.
- Prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej zmierzającej do realizacji zadań MCSiR i Miasta Sucha Beskidzka.
- Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na obiektach.
- Prowadzenie gospodarki finansowej i rozliczanie się z środków otrzymanych z budżetu Gminy.
- Prowadzenie polityki kadrowej i płacowej.
Zarządzanie mieniem MCSiR. - Zapewnienie właściwej eksploatacji i konserwacji obiektów sportowo rekreacyjnych oraz bezpieczeństwa, czystości i porządku.
- Utrzymywanie w gotowości technicznej i eksploatacyjnej obiektów sportowo-rekreacyjnych wraz z urządzeniami.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Ustalanie wewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem MCSiR.
- Wykonywanie czynności wynikających z udzielonych przez Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka pełnomocnictw i upoważnień.
- Współdziałanie w realizacji statutowych celów i zadań z organami Gminy i gminnymi jednostkami organizacyjnymi.
- Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Centrum Sportu i Rekreacji w Suchej Beskidzkiej nie wyniósł 6%.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV,
- Kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz obywatelstwo polskie wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (dyplomu dokumentującego posiadane wykształcenie, świadectwa, zaświadczenia).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy lub prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
- Inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych.
- Oświadczenie: o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zdolności do czynności prawnych, posiadaniu pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z poż.zm.).
- Autorskie opracowanie w formie pisemnej „Koncepcji funkcjonowania MOSiR oraz rozwoju sportu i rekreacji w Mieście Sucha Beskidzka”, uwzględniającą zarządzanie obiektami wchodzącymi w skład jednostki oraz organizację imprez sportowo-rekreacyjnych i innych działań mających na celu zaspokajanie potrzeb mieszkańców Gminy Sucha Beskidzka.
- Koncepcja zawierać winna następujące elementy:
- opis zakresu działalności MCSiR;
- propozycje nowych oraz rozwoju istniejących form sportu i rekreacji;
- wskazanie źródeł finansowania działalności MCSiR oraz organizacji wydarzeń
z uwzględnieniem dochodów własnych i środków zewnętrznych.
- Termin i miejsce składania dokumentów - Dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Sucha Beskidzka w terminie do dnia 31 stycznia 2023r. godz. 15.30
z dopiskiem na kopercie: „Oferta na wolne stanowisko DYREKTOR MCSiR w Suchej Beskidzkiej”. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data złożenia w Urzędzie lub data stempla pocztowego.
Planowany termin zatrudnienia 1 marca 2023 r.
- Informacje dodatkowe:
W CV należy podać numer telefonu kontaktowego lub e-maila w celu umożliwienia powiadamiania o wynikach oceny formalnej złożonej oferty i terminie kolejnego etapu postępowania oraz metodach i technikach postępowania kwalifikacyjnego.
Z kandydatem wyłonionym w drodze niniejszego naboru zostanie zawarta umowa z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, co oznacza możliwość zawarcia umowy na czas określony i zawarcie kolejnej umowy w przypadku braku zastrzeżeń do pracownika, a w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, warunkiem zawarcia kolejnej umowy jest odbycie służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
Kandydaci przystępujący do konkursu mogą zapoznać się ze statutem Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suchej Beskidzkiej, znajdującym się na stronie internetowej Urzędu Miasta Sucha Beskidzka, w zakładce: sport – MCSiR.
Informacja w trybie art. 13 ust. 1 i 2 RODO:
1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, który przetwarza dane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą tylko w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka.
3. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w formie papierowej. Dane osoby przyjętej do pracy będą przeniesione do akt pracowniczych i przechowywane zgodnie z przepisami prawa. Z dokumentami (ofertami) kandydatów, których kompetencje w procesie naboru zostały ocenione najwyżej, i których dane zostały umieszczone w protokole, postępuje się w sposób zgodny z instrukcjami (instrukcją kancelaryjną) i jednolitym rzeczowym wykazem akt – załącznikami Nr 1, 2 i 6 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). Dokumenty (oferty) kandydatów niespełniających wymagań koniecznych będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w formie papierowej przez okres przeprowadzenia rekrutacji, a następnie trwale niszczone.
Sucha Beskidzka, dnia 13 stycznia 2023 r.