Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SUCHA BESKIDZKA O NABORZE NA STANOWISKO

Treść

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA SUCHA BESKIDZKA o naborze na stanowisko Dyrektora Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji – „Babia Góra” w Suchej Beskidzkiej

  1. Nazwa jednostki – Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji „Babia Góra” w Suchej Beskidzkiej
    Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Płk Semika 2
     
  2. Określenie stanowiska – dyrektor
    1. wymiar czasu pracy – pełny etat,
       
  3. Wymagania niezbędne
    Kandydatem na ww. stanowisko może być osoba, która posiada:
    1. obywatelstwo polskie.
    2. wykształcenie wyższe w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, stosownie do opisu stanowiska,
    3. co najmniej pięcioletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 5 lat działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
    4. umiejętności organizacyjno- menadżerskie, a także predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z organizowaniem imprez sportowo-rekreacyjnych
    5. pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    6. odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
    7. znajomość przepisów prawa w zakresie:
      • ustawy o sporcie,
      • ustawy o finansach publicznych,
      • ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych,
      • ustawy o samorządzie gminnym,
      • przepisów i zagadnień związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych,
        w tym środków z programów Unii Europejskiej
        oraz
    8. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    9. nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z póż. zm.),
    10.  cieszy się nieposzlakowaną opinią,
       
  4. Wymagania pożądane
    1. Preferowane wykształcenie w zakresie zarządzania, prawa, administracji, ekonomii, wychowania fizycznego, menedżera sportu,
    2. Znajomość przepisów prawa w zakresie:
      1. ) ustawy o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów prawa pracy,
      2. ) ustawy prawo zamówień publicznych,
      3. ) ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
      4. ) ustawy o ochronie danych osobowych,
      5. ) przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
      6. ) przepisów KC w zakresie zawierania umów,
    3. Znajomość zasad funkcjonowania jednostek budżetowych,
    4. Umiejętność kierowania zespołem pracowników, komunikatywność,
    5. Umiejętność pracy z grupami dziecięcymi, młodzieżowymi oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi
    6. Doświadczenie w zarządzaniu jednostką budżetową,
    7. Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia,
    8. Rzetelność, dokładność, terminowość,
    9. Poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
    10.  Prawo jazy kat. B,
    11.  Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu arkusza kalkulacyjnego MS Office Excel) i innych urządzeń biurowych
       
  5. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
    1. Kierowanie działalnością MCSiR w celu zapewnienia jej prawidłowego funkcjonowania i pełnej realizacji zadań określonych w statucie.
    2. Prowadzenie działalności służącej upowszechnianiu kultury fizycznej, sportu i rekreacji w mieście Sucha Beskidzka.
    3. Udostępnianie bazy sportowo - rekreacyjnej na potrzeby społeczności lokalnej na zasadach określonych dla poszczególnych obiektów.
    4. Nadzór nad udostępnianiem bazy sportowej i rekreacyjnej zainteresowanym podmiotom.
    5. Wspieranie rozwoju sportu i rekreacji wśród dzieci i młodzieży, szczególnie przez współpracę z uczniowskimi klubami sportowymi.
    6. Organizowanie imprez sportowo-rekreacyjnych.
    7. Współpraca z jednostkami samorządowymi, organizacjami, stowarzyszeniami i instytucjami w zakresie rozwoju kultury fizycznej.
    8. Współpraca przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych do realizacji zadań statutowych oraz tych zadań mieszczących się w kompetencji kierowanej jednostki.
    9. Prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej zmierzającej do realizacji zadań MCSiR i Miasta Sucha Beskidzka.
    10.  Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na obiektach.
    11.  Prowadzenie gospodarki finansowej i rozliczanie się z środków otrzymanych z budżetu Gminy.
    12.  Prowadzenie polityki kadrowej i płacowej.
      Zarządzanie mieniem MCSiR.
    13.  Zapewnienie właściwej eksploatacji i konserwacji obiektów sportowo rekreacyjnych oraz bezpieczeństwa, czystości i porządku.
    14.  Utrzymywanie w gotowości technicznej i eksploatacyjnej obiektów sportowo-rekreacyjnych wraz z urządzeniami.
    15.  Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    16.  Ustalanie wewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem MCSiR.
    17.  Wykonywanie czynności wynikających z udzielonych przez Burmistrza Miasta Sucha Beskidzka pełnomocnictw i upoważnień.
    18.  Współdziałanie w realizacji statutowych celów i zadań z organami Gminy i gminnymi jednostkami organizacyjnymi.
       
  6. Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Centrum Sportu i Rekreacji w Suchej Beskidzkiej nie wyniósł 6%.
     
  7. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny i CV,
    2. Kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz obywatelstwo polskie wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
    3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (dyplomu dokumentującego posiadane wykształcenie, świadectwa, zaświadczenia).
    4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy lub prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
    5. Inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych.
    6. Oświadczenie: o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zdolności do czynności prawnych, posiadaniu pełni praw publicznych.
    7. Oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z poż.zm.).
    8. Autorskie opracowanie w formie pisemnej „Koncepcji funkcjonowania MOSiR oraz rozwoju sportu i rekreacji w Mieście Sucha Beskidzka”, uwzględniającą zarządzanie obiektami wchodzącymi w skład jednostki oraz organizację imprez sportowo-rekreacyjnych i innych działań mających na celu zaspokajanie potrzeb mieszkańców Gminy Sucha Beskidzka.
    9. Koncepcja zawierać winna następujące elementy:
      • opis zakresu działalności MCSiR;
      • propozycje nowych oraz rozwoju istniejących form sportu i rekreacji;
      • wskazanie źródeł finansowania działalności MCSiR oraz organizacji wydarzeń
        z uwzględnieniem dochodów własnych i środków zewnętrznych.
         
  8. Termin i miejsce składania dokumentów - Dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Sucha Beskidzka w terminie do dnia 31 stycznia 2023r. godz. 15.30
    z dopiskiem na kopercie: „Oferta na wolne stanowisko DYREKTOR MCSiR w Suchej Beskidzkiej”. O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data złożenia w Urzędzie lub data stempla pocztowego.
    Planowany termin zatrudnienia 1 marca 2023 r.
     
  9. Informacje dodatkowe:
    W CV należy podać numer telefonu kontaktowego lub e-maila w celu umożliwienia powiadamiania o wynikach oceny formalnej złożonej oferty i terminie kolejnego etapu postępowania oraz metodach i technikach postępowania kwalifikacyjnego.
    Z kandydatem wyłonionym w drodze niniejszego naboru zostanie zawarta umowa z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, co oznacza możliwość zawarcia umowy na czas określony i zawarcie kolejnej umowy w przypadku braku zastrzeżeń do pracownika, a w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, warunkiem zawarcia kolejnej umowy jest odbycie służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
    Kandydaci przystępujący do konkursu mogą zapoznać się ze statutem Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suchej Beskidzkiej, znajdującym się na stronie internetowej Urzędu Miasta Sucha Beskidzka, w zakładce: sport – MCSiR.

Informacja w trybie art. 13 ust. 1 i 2 RODO:
1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka, który przetwarza dane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą tylko w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka.
3. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w formie papierowej. Dane osoby przyjętej do pracy będą przeniesione do akt pracowniczych i przechowywane zgodnie z przepisami prawa. Z dokumentami (ofertami) kandydatów, których kompetencje w procesie naboru zostały ocenione najwyżej, i których dane zostały umieszczone w protokole, postępuje się w sposób zgodny z instrukcjami (instrukcją kancelaryjną) i jednolitym rzeczowym wykazem akt – załącznikami Nr 1, 2 i 6 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). Dokumenty (oferty) kandydatów niespełniających wymagań koniecznych będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w formie papierowej przez okres przeprowadzenia rekrutacji, a następnie trwale niszczone.

Sucha Beskidzka, dnia 13 stycznia 2023 r.