Przejdź do stopki

OFERTA PRACY NA STANOWISKO REFERENTA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ZAKŁADZIE KOMUNALNYM W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

Treść

DYREKTOR ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY Referent Wodociągów i Kanalizacji w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej (na zastępstwo z możliwością przedłużenia)

 Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

- wykształcenie: min średnie (preferowane wyższe, kierunki: administracja, ochrona środowiska),

- dyspozycyjność,

- znajomość aktów prawnych w zakresie związanym z dostawą wody i odbiorem ścieków:

a) ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków

b) przepisy w zakresie prowadzenia składnicy akt w Zakładzie

c) umiejętność obsługi programów środowiska Windows /Word, Excel/,

Wymagania dodatkowe:

- mile widziany staż pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku pracy,

- mile widziana znajomość programów w zakresie prowadzenia umów i gospodarki wodno- ściekowej

- dokładność w realizacji powierzonych zadań.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Obsługa petenta na terenie Stacji Uzdatniania Wody

2. Przestrzeganie obowiązujących instrukcji technologicznych i regulaminów.

3. Sporządzanie, ewidencja i dystrybucja umów na usługi dostawy wody oraz odbioru i oczyszczania ścieków.

4. Ewidencja uzgodnień i warunków technicznych.

5. Dbanie o kulturę miejsca pracy, dopilnowanie porządku i czystości na stanowiskach pracy,

6. Prowadzenie ewidencji obiegu wodomierzy i ważności legalizacji,

7. Prowadzenie listy obecności, ewidencji roboczej godzin, przestrzeganie dyscypliny oraz wykorzystania czasu pracy przez robotników przekazanej przez Kierownika lub st. Mistrza

8. Ewidencjonowanie przyłączy wod – kan jak również przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do zalegalizowania przyłączy wod- kan , (protokoły odbioru, ankiety ryczałtowe ),

9. Ewidencjonowanie obiegu pism czyli prowadzenie instrukcji kancelaryjnej SUW

10. Przygotowywanie podstawowych dokumentów i formularzy do obliczenia wynagrodzenia dla pracowników jak również rozliczeń zużycia wody, środków chemicznych na SUW,

11. Prowadzenie ewidencji zgłoszeń awarii wod – kan i przekazywanie ich Kierownikowi lub St. Mistrzowi, wykonywanie wszystkich innych prac zleconych przez Kierownika Działu

12. Sporządzanie, ewidencja i dystrybucja umów na usługi dostawy wody oraz odbioru i oczyszczania ścieków.

13. Aktualizowanie umów na usługi dostawy wody, odbioru i oczyszczania ścieków.

14. Inne nie wymienione powyżej polecenia ustne i pisemne Kierownika Działu oraz Dyrektora wynikające z aktualnej sytuacji i potrzeb.

Dodatkowo:

1. Prowadzenie archiwum Zakładu

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar czasu pracy: 1/1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka )
  • Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae,
  • oświadczenie o niekaralności oraz że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne,
  • dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu, posiadanych uprawnień),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, szkolenia, doświadczenie zawodowe i staż pracy ( kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach)

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej lub pocztą na adres: ul. Wadowicka 4; 34-200 Sucha Beskidzka (liczy się data wpływu do Zakładu) do dnia 25 sierpnia 2022 roku z dopiskiem

Dotyczy naboru na stanowisko ,, Referent Wodociągów i Kanalizacji"

Postępowanie kwalifikacyjne może być w każdym czasie zakończone bez podania przyczyny i bez wyłonienia kandydata. Komisja Konkursowa może zaprosić kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz stronie Zakładu Komunalnego i na tablicy informacyjnej w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej ul. Wadowicka 4.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2018, poz. 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej w lipcu 2022 r. (miesiąc poprzedzający datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6% .

Dodatkowe informacje pod nr telefonu: 33 8742079 - wew. 214 osoba do kontaktu: Kierownik Kadr, Płac i Administracji - mgr Danuta Celak

Dyrektor
Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej
mgr inż. Krzysztof Szczęch

Sucha Beskidzka; dnia 03.08.2022 r.

Pliki