OFERTA PRACY NA STANOWISKO REFERENTA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ZAKŁADZIE KOMUNALNYM W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Treść
DYREKTOR ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY Referent Wodociągów i Kanalizacji w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej (na zastępstwo z możliwością przedłużenia)
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- wykształcenie: min średnie (preferowane wyższe, kierunki: administracja, ochrona środowiska),
- dyspozycyjność,
- znajomość aktów prawnych w zakresie związanym z dostawą wody i odbiorem ścieków:
a) ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
b) przepisy w zakresie prowadzenia składnicy akt w Zakładzie
c) umiejętność obsługi programów środowiska Windows /Word, Excel/,
Wymagania dodatkowe:
- mile widziany staż pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku pracy,
- mile widziana znajomość programów w zakresie prowadzenia umów i gospodarki wodno- ściekowej
- dokładność w realizacji powierzonych zadań.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Obsługa petenta na terenie Stacji Uzdatniania Wody
2. Przestrzeganie obowiązujących instrukcji technologicznych i regulaminów.
3. Sporządzanie, ewidencja i dystrybucja umów na usługi dostawy wody oraz odbioru i oczyszczania ścieków.
4. Ewidencja uzgodnień i warunków technicznych.
5. Dbanie o kulturę miejsca pracy, dopilnowanie porządku i czystości na stanowiskach pracy,
6. Prowadzenie ewidencji obiegu wodomierzy i ważności legalizacji,
7. Prowadzenie listy obecności, ewidencji roboczej godzin, przestrzeganie dyscypliny oraz wykorzystania czasu pracy przez robotników przekazanej przez Kierownika lub st. Mistrza
8. Ewidencjonowanie przyłączy wod – kan jak również przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do zalegalizowania przyłączy wod- kan , (protokoły odbioru, ankiety ryczałtowe ),
9. Ewidencjonowanie obiegu pism czyli prowadzenie instrukcji kancelaryjnej SUW
10. Przygotowywanie podstawowych dokumentów i formularzy do obliczenia wynagrodzenia dla pracowników jak również rozliczeń zużycia wody, środków chemicznych na SUW,
11. Prowadzenie ewidencji zgłoszeń awarii wod – kan i przekazywanie ich Kierownikowi lub St. Mistrzowi, wykonywanie wszystkich innych prac zleconych przez Kierownika Działu
12. Sporządzanie, ewidencja i dystrybucja umów na usługi dostawy wody oraz odbioru i oczyszczania ścieków.
13. Aktualizowanie umów na usługi dostawy wody, odbioru i oczyszczania ścieków.
14. Inne nie wymienione powyżej polecenia ustne i pisemne Kierownika Działu oraz Dyrektora wynikające z aktualnej sytuacji i potrzeb.
Dodatkowo:
1. Prowadzenie archiwum Zakładu
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: 1/1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka )
- Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- oświadczenie o niekaralności oraz że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne,
- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu, posiadanych uprawnień),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, szkolenia, doświadczenie zawodowe i staż pracy ( kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej lub pocztą na adres: ul. Wadowicka 4; 34-200 Sucha Beskidzka (liczy się data wpływu do Zakładu) do dnia 25 sierpnia 2022 roku z dopiskiem
Dotyczy naboru na stanowisko ,, Referent Wodociągów i Kanalizacji"
Postępowanie kwalifikacyjne może być w każdym czasie zakończone bez podania przyczyny i bez wyłonienia kandydata. Komisja Konkursowa może zaprosić kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz stronie Zakładu Komunalnego i na tablicy informacyjnej w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej ul. Wadowicka 4.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2018, poz. 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej w lipcu 2022 r. (miesiąc poprzedzający datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6% .
Dodatkowe informacje pod nr telefonu: 33 8742079 - wew. 214 osoba do kontaktu: Kierownik Kadr, Płac i Administracji - mgr Danuta Celak
Dyrektor
Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej
mgr inż. Krzysztof Szczęch
Sucha Beskidzka; dnia 03.08.2022 r.