Przejdź do stopki

OFERTA PRACY NA STANOWISKO REFERENTA KADR, PŁAC I ROZLICZEŃ W ZAKŁADZIE KOMUNALNYM W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

Treść

DYREKTOR ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY Referent Kadr, Płac i Rozliczeń w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej (na zastępstwo z możliwością przedłużenia).

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

- wykształcenie: min średnie (preferowane wyższe - kierunki: administracja, kadry i płace, ekonomia),

- wiedza w zakresie przepisów związanych ze stosunkiem pracy,

- dyspozycyjność,

- znajomość aktów prawnych w obszarze kadr, płac, ubezpieczeń społecznych i funduszu socjalnego:

a) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych

b) ustawy o ubezpieczeniach społecznych

c) ustawy kodeks pracy

d) ustawy o pracownikach samorządowych

e) ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych

f) umiejętność obsługi programów środowiska Windows /Word, Excel/,

Wymagania dodatkowe:

- mile widziany staż pracy na podobnym lub zbliżonym stanowisku pracy,

- mile widziana znajomość programów kadrowo- płacowych oraz Płatnika

- sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy,

- dokładność w realizacji powierzonych zadań.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowywanie pism, dokumentów kadrowo – płacowych

2. Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników, emerytów i rencistów,

3. Sporządzanie list płac, zleceń, nagród, odpraw, 13-tek itp.

4. Obliczanie wynagrodzeń, wynagrodzeń chorobowych, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych

5. Obliczanie zasiłków wypłacanych przez ZUS (chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych i innych)

6. Rozliczenia roczne pracowników z urzędem skarbowym w zakresie PIT

7. Prowadzenie kartotek socjalnych i rozliczanie świadczeń z ZFŚS

8. Prowadzenie rejestru urlopów oraz pożyczek na cele mieszkaniowe z ZFŚS

9. Porządkowanie, segregowanie aktualizacja oraz archiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej

10. Prowadzenie rejestru szkoleń oraz delegacji służbowych

11. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz planów urlopowych

12. Sporządzanie rejestrów, zestawień i innych dokumentów pomocniczych wynikających z potrzeb działu

13. Pomoc w sporządzaniu sprawozdań, kalkulacji, przygotowywanie danych

14. Inne nie wymienione powyżej zadania wynikające z aktualnej sytuacji i potrzeb Zakładu.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar czasu pracy: 1/1 etat, tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka )
  • Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae,
  • oświadczenie o niekaralności oraz że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne,
  • dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu, posiadanych uprawnień),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, szkolenia, doświadczenie zawodowe i staż pracy ( kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach)

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej lub pocztą na adres: ul. Wadowicka 4; 34-200 Sucha Beskidzka (liczy się data wpływu do Zakładu) do dnia 25 sierpnia 2022 roku z dopiskiem

Dotyczy naboru na stanowisko ,, Referent Kadr Płac i Rozliczeń"

Postępowanie kwalifikacyjne może być w każdym czasie zakończone bez podania przyczyny i bez wyłonienia kandydata. Komisja Konkursowa może zaprosić kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz stronie Zakładu Komunalnego i na tablicy informacyjnej w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej ul. Wadowicka 4.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2018, poz. 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej w lipcu 2022 r. (miesiąc poprzedzający datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6% .

Dodatkowe informacje pod nr telefonu: 33 8742079 - wew. 214 osoba do kontaktu: Kierownik Kadr, Płac i Administracji - mgr Danuta Celak

Dyrektor
Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej
mgr inż. Krzysztof Szczęch

Sucha Beskidzka; dnia 03.08.2022 r.

Pliki