Przejdź do stopki

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Sucha Beskidzka

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

 

1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.

2. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

3) wykształcenie wyższe,

4) znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, samorządzie gminnym, o ochronie środowiska, przyrody, prawo wodne, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków oraz w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska,

5) umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,

6) umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie,

7) nastawienie na stałe podnoszenie kompetencji zawodowych oraz otwartość do zdobywania, uzupełniania wiedzy i umiejętności,

8) wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy.

3. Wymagania dodatkowe:

1) Wykształcenie o specjalności ochrona środowiska,

2) umiejętność stosowania i interpretacji obowiązujących przepisów, poprawnego formułowania pism,

3) łatwość przekazywania informacji,

4) logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów.

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

1) przygotowanie projektów oraz aktualizacji gminnego programu ochrony środowiska, uwzgledniającego cele zawarte w strategiach i dokumentach programowych,

2) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,

3) postępowanie w sprawach wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

4) prowadzenie spraw dotyczących realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych,

5) prowadzenie spraw z zakresu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków,

6) utrzymanie i eksploatacja kanalizacji deszczowej oraz urządzeń odwadniających,

7) sprawy przeciwpowodziowe, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń komunalnych przeznaczonych co celów gaśniczych,

8) wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością gminy,

9) prowadzenie ewidencji:

     a) przyłączonych budynków do sieci kanalizacyjnej oraz wodociągowej,

     b) zbiorników bezodpływowych na ścieki płynne oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,

10) prowadzenie postępowań w zakresie naruszenia stosunków wodnych, przestrzegania przepisów o ochronie środowiska i ochronie przyrody,

11) bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i placów,

12) współpraca ze szkołami w zakresie edukacji ekologicznej.

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat tj. 40 godzin tygodniowo / 8 godzin dziennie

 Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, skaner, kserokopiarka )

Kontakt z klientami: telefoniczny, bezpośredni, pocztą elektroniczną

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

1) podpisany życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu z opisem dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zawierający adres korespondencyjny, adres e-mail i nr telefonu kontaktowego,

2) podpisany list motywacyjny,

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),

5) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,

6) ewentualnie kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,

7) do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji ( druk do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta)

RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

1) osobiście w Urzędzie Miasta Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,

2) pocztą na adres: Urząd Miasta Sucha Beskidzka, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Mickiewicza 19,

Wymagane dokumenty należy opatrzyć dopiskiem: „Dotyczy oferty pracy ”

Składanie dokumentów:

1) termin składania dokumentów do dnia 19 lipca 2022 r. do godz. 15:30 , liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Sucha Beskidzka,

2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

1) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 874 95 31

2) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną lub listownie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji,
 

Planowane zatrudnienie od dnia 1 sierpnia 2022 r.